سؤالات متداول حضور و غیاب :


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

سؤالات متداول حضور و غیاب :
شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 9:23 | بازدید : 482 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. در این نوع پرداختها اطلاعات کارت در وب سایت مربوطه ذخیره میشود و در دورههای مشخص هفتگی، ماهانه یا سالیانه مبلغ مشخصی از کارت کسر میشود. سوأل : اطلاعات مورد نیاز نرم افزار حقوق و دستمزد چگونه بدست می آید؟ سوأل : مهمترین راههای ارتباط کامپیوتر با دستگاه حضور و غیاب (خواندن ترددها) کدامند؟ کار با نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده است. امروزه استفاده از گجت های پوشیدنی بسیار باب شده است به خصوص در بین جوانان. به طور مثال شما میتوانید کارتهایی با مبلغ موجودی 105 دلار، 415 دلار، 830 دلار و سایر عددهایی که مضربی مقاله  از 5 هستند را خریداری نمائید. موجودی این کارتها میتواند از 100 تا 1000 دلار باشد و مبلغ شارژ میبایست ضریبی از عدد 5 باشد.

فروش دستگاه حضور غیاب در زاهدان

 

از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت هوشمند طرح apple watch تولید کمپانی کلون می باشد پس اصلا نگران ظاهر این موبایل ساعتی هوشمند نباشید زیرا این کمپانی فول کپی بودن در تولید محصولات طرح خود را اولین اولویت کاری خود قرار داده است. موبایل ساعتی طرح اپل واچ هم به طور کاملا فول کپی در ظاهر و رنگ و جنس بدنه از اصل خود ساهته شده است. ساعت هوشمند اسمارت واچ Z4 دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، همچنین قابلیت ضبط صدا و یادآوری زمان با زنگ هشدار است و علاوه بر این ها در صورت قطع شدن بلوتوث به شما هشدار می دهد. یک ساعت خوب علاوه بر ظاهر شیک و متفاوت به موتور با قدرت و بند و بدنه با کیفیت توجه داشته باشید.

ساعت هوشمند Smart Watch-Z4 یک ساعت هوشمند بسیار شیک و با کیفیت بوده که جنس بند آن استیل می باشد. از مزایای طراحی کارت های هوشمند دانش آموزی می توان به جنبه تبلیغاتی آن جهت جذب دانش آموز برای مدارس و از طرف دیگر ایجاد جذابیت در پروژه برای دانش آموزان ابتدایی و حتی بزرگسالان اشاره نمود. بنده تصور میکنم در سبک زندگی خودمان باید یک فضایی را ایجاد کنیم که فرصتی برای تمرین اخلاق و ایمان و تجلی آن وجود داشته باشد. در نسخه ویندوزی نرم افزار باید امکان تعریف و ثبت انواع مرخصی و مأموریت وجود داشته باشد. کدام روش را باید انتخاب کرد؟ برای سینک اطلاعات بر روی ساعت دو روش وجود دراد یکی از طریق اتصال بلوتوئثی و دیگر از طریق نصب نرم افزار مخصوص که QR کد آن در خود ساعت موجود است. در روش دوم ارسال اطلاعات (در صورت وجود اطلاعات جدید ) توسط سرویس موجود بر روی دستگاه حضور غیاب به سمت کامپیوتر مقصد انجام می گیرد. همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد.

  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبکه ای
  • تشخیص اثرانگشت
  • تعریف انواع بیمه و ضمانت های کاری
  • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد
  • 13- حرکت در مسیر قانونی
  • تعیین و تأیید جابجایی شیفت ها

دستگاه حضور و غیاب مدل ZKT T-28771 یکی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تعیین هویت چندگانه : چهره، کارتی، اثر انگشت و رمزعبور می باشد.و مناسل برای انواع سازمان ها، اداره ها، مدارس و باشگاه ها و.. یکی از نقاط مثبت موبایل ساعتی طرح اپل پشتیبانی از سیم کارت می باشد. ۳. اطلاعات و گزارش گیری آن به صورت آنلاین و زمان واقعی می باشد. ۱۴- بازخوانی اطلاعات دستگاه تردد در واحدها معمولاً چه موقع هایی انجام می شود؟ علت بالا بودن این توانایی وجود یک دیتابیس داخلی برای نرم افزار میباشد.این دیتابیس اطلاعات بیومتریکی میلیونها چهره را در حافظه اصلی کامپیوتر نگه میدارد و تطابق را با زمان پاسخگویی بسیار پایین انجام میدهد. قابلیت این موبایل ساعتی در میان ساعت های هوشمند رده بالا منحصر به فرد است.در اولین اتصال با مخاطبین موجود برروی گوشی شما هماهنگ شده و در هر لحظه میتوانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. یعنی اگر به هر دلیلی نیاز باشد تا پول پرداختی شما به حسابتان بازگردانده شود، این کار امکان پذیر است. برای نرم افزار تحت وب میتوان کاربرانی به عنوان مدیر مشخص کرد و برای هر کدام از مدیران میتوان سطح دسترسی و افراد زیر مجموعه را مشخص کرد . مهم ترین فرآیند کسب و کار در هر سازمانی مدیریت حقوق و دستمزد است.




|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: