عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 165
:: بازدید سال : 1171
:: بازدید کلی : 2717

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 15:55 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

مقاله


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 15:52 | بازدید : 149 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
چهار شنبه 22 مرداد 1399 ساعت 12:30 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 فرآیند کاری این دستگاه بدین صورت است که شما اثرانگشت خود را در محل تعبیه شده در دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب قرار می‌دهید و این دستگاه خارق‌العاده با شناسایی خطوط اثرانگشت شما، در هنگام ورود و خروج از شرکت شما را شناسایی می‌کند و زمان تردد و ساعت کاریتان را ثبت می‌کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 14:33 | بازدید : 158 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی

http://vorodokhorj.loxblog.com/post/71دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
دو شنبه 13 مرداد 1399 ساعت 13:33 | بازدید : 146 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

مقاله


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:42 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاههای حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. به کمک این نرم افزار در زمان تردد هر فرد تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس ذخیره شده برای اطلاع مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

  • غیره
  • ازدواج او و فرزندانش
  • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه
  • کاهش هزینه
  • نمایندگی های مجاز
  • نمایش تاریخ جاری
  • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)
  • نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب برای مانیتور کردن زمان آغاز و پایان کار پرسنل است. به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح نقطه جی را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند. روش های ثبت الکترونیکی ساعت ورود و خروج و رویداد های ترددی در چهار دسته تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. اثر انگشت می دهند و از اساس با دستگاه حضور و غیاب که در بانک ها و ادارات مورد استفاده است و با اثر انگشت کار می کند ، متفاوت است . روزانه هزاران نفر از هم وطنان عزیزمان حضور و غیاب خود را با این دستگاه ثبت می کنند. این دستگاه جزء دستگاه های بسیار پرفروش شرکت جهان گستر است و مشتریان مختلفی که از آن استفاده می کنند، همگی از عملکرد دستگاه، به خصوص از سرعت عمل آن در شناسایی رضایت کامل دارند.

بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد . طراحی و اجرای خانه های هوشمند زیر مجموعه ای میان رشته ای از برق و شبکه و نرم افزار است که در سال های اخیر توسعه فراوانی در صنعت ساختمان داشته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. دیاکالا جهت انجام پروژه های اعلام حریق در زاهدان دارای تیم آموزش دیده و حرفه ای است. در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت نقطه جی را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است. در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بیرجند چیست؟ اگر شما مالک کسب و کار هستید می دانید که یکی از هزینه های عمده در هر کسب و کاری هزینه های مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و پیمانکاران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی سیستم ها در زاهدان با ما تماس بگیرید. با استفاده از دیتاهای به دست آمده محاسبه حقوق پرسنل را به راحتی انجام دهند. در این تکنیک از داده های سنسور سه بعدی به منظور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شکل کلی چهره استفاده می شود. تقسیم بندی چهره واقعا دار جالب میشود. درب های برقی در انواع پارکینگی بازویی , پارکینگی ریلی , پارکینگی زیر سقفی و سیستم های اتوماتیک سکوریتی یک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود. برای جستجوی در آن کافیست از یک آدرس اینترنتی یا بارگذاری تصویر دلخواهتان استفاده کنید.

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:37 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قبل از این و توی پستهای قبلی، درباره انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب یک توضیح کلی دادم و سعی کردم هر کدوم رو به طور خلاصه براتون توضیح بدم.
توی این مقاله تصمیم دارم شما رو یه کم کاملتر با یکی از انواع پیشرفته ی دستگاه حضور و غیاب به نام دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه آشنا کنم.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه چجوری کار می کنه؟
اولین چیزی که باید راجع به این دستگاه بدونید، اینه که این دستگاه برای شناسایی و ثبت تردد و ورود و خروج کارمندا، از تشخیص هویت اونا به وسیله ی الگوی عنبیشون استفاده میکنه. این جدیدترین تکنولوژی تشخیص هویته که سازنده های تلفن همراه هم دارن ازش استفاده میکنن.
البته تو ایران هنوز تعداد سازمانهایی که از این دستگاه استفاده میکنن زیاد نیست؛ چون هم دستگاه نسبتا گرون تری نسبت به بقیه ی دستگاه های حضور و غیابه و هم شاید تمام امکاناتش برای یه سازمان معمولی خیلی زیاد و بدون استفاده باشه.
در حال حاضر سازمانهای حساسی که مسائل امنیتی خیلی براشون مهمه از این دستگاه ها استفاده میکنن.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر

 

مزایای دستگاه تشخیص عنبیه

درسته که گفتیم دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه دستگاه نسبتا دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه  گرونیه و شاید برای خیلی از سازمانها صرفه اقتصادی نداشته باشه، اما یه سری مزایایی هم داره که باعث میشه هیچ کدوم از دستگاههای حضور و غیاب به گرد پاش هم نرسن.

مثلا توی مقاله ی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی گفتیم که اگر به هر دلیلی فرد نتونه اثر انگشتش رو ثبت کنه: بیماری داشته باشه، به خاطر کار با مواد شوینده و شیمیایی اثر انگشتش از بین رفته باشه یا سرما و رطوبت هوا توی ثبت اثرانگشتش مشکل ایجاد کنن، این قضیه برای سازمان مشکل ایجاد میکنه.
خب طبییعیم هست! اثرانگشت یکی از ویژگیهای بیولوژیکی آدمه که خیلی دم دسته و ممکنه سریعا آسیب ببینه.
البته هستن آدمایی هم که برای چشمشون مشکلی پیش میاد اما ما، اکثریت جامعه رو در نظر میگیریم. یعنی با برآوردی که ما برای جامعه انجام دادیم؛ تعداد کسایی که در طول زندگیشون دچار آسیب برای دست و اثر انگشتشون میشن خیلی بیشتر از تعداد آدمایی هستن که الگوی عنبیشون رو از دست میدن.

از طرف دیگه، توی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی احتمال تقلب هم وجود داره! یعنی مثلا قرار بوده که وجود نداشته باشه اما کارمندای وظیفه شناس ما :) همیشه یه راهی برای پیچوندن کار پیدا میکنن.

اما برای عنبیه دیگه واقعا هیچ راهی وجود نداره! یعنی راستش تا الان کسی نتونسته راهی پیدا کنه!
چون الگوی عنبیه چشم هر فرد مخصوص به خودشه و فقط یدونه ازش تو کل دنیا وجود داره. تازه یه چیز جالبه دیگه هم ست که شاید ندونید: الگوی عنبیه ی هر چشم آدم با اون یکی چشمش هم فرق میکنه.

خلاصه که این دستگاه امنیت خیلی بالایی داره و امکان تقلب تا حالا براش پیدا نشده!

چجوری دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رو تهیه کنم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

 

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم
یک شنبه 5 مرداد 1399 ساعت 19:32 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم

آمازون نیز نسبت به نتیجهگیری اتحادیهی آزادیهای مدنی آمریکا سکوت نکرد و در بیانیهای در مورد نرمافزار تشخیص چهره توضیح داد و اضافه نمود که بهدنبال راهکارهایی برای بهبود و توسعهی فرآیند تشخیص چهره است. همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. جهت اطلاع از بهترین سیستمی که می توانید برای محیط خود استفاده کنید با کارشناسان دیاکالا در دفاتر اصفهان یا تهران تماس بگیرید راهنمایی خواهید شد. نانو واچ یکی از بهترین های بازار در امر سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری می باشد. هنگامی که یک تخمدان تخمک گذاری می کند یا یک تخمک را آزاد می کند، آن را به لومن لوله فالوپی می رساند. پس از بارور شدن، زیگوت یا تخمک های بارور شده به رحم سوق داده می شوند و در دیواره رحم رشد می کنند. تخمک یا سلول های تخمک چهار تا پنج روز طول می کشد تا از لوله فالوپی عبور کنند.

اگر اسپرم کافی در طول رابطه جنسی به صورت انزالی در لوله فالوپی وجود داشته باشد، باروری رخ می دهد. زن با وجود اینکه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک نوزاد کامل در درون رحم نگه میدارد ولی همانطور که گفته شد برای باردار شدن نیازمند اسپرم مردانه است. تمامی اجزاء دستگاه تناسلی زنان در درون بدن آنها و در محوطه لگن قرار دارد. همین خصوصیت باعث میشود که واژن بتواند یک جسم به باریکی تامپون تا یک نوزاد هنگام تولد را در درون خود جای دهد. حتی میتوان از یک جارو برای تمیز کردن زمین یا ضربه زدن به سر یک شخص استفاده کرد. از ویژگیهای مهم این سیستم حضور و غیاب میتوان به صفحه کلید میکرو سوییچی و بسیار مقاوم،ups داخلی و همجنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه RJ ۴۵ نام برد. دارای ماژول کارت خوان داخلی EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 کیلوهرتزی برای کارت های EM است.

همچنین دارای ماژول کارت خوان داخلی Mifare (DS-K1102E/DS-K1102EK) 13.56 کیلوهرتزی برای کارت های Mifare است. دستگاه تناسلی داخلی از واژن، رحم، لولههای فالوپ (لولههای رحمی) و تخمدانها تشکیل شده است. اسپرم در داخل واژن(یکی از اجزای دستگاه تناسلی زنان) شنا کرده و وارد رحم میشود و خود را به لولههای فالوپ یا لولههای رحمی میرساند. لولههای فالوپ یا لولههای رحمی از اجزای دیگر دستگاه تناسلی زنان-در دو گوشة بالایی رحم لولههای فالوپ یا لولههای رحمی قرار دارند که رحم را به تخمدانها متصل میکنند. رحم یکی دیگر از اجزای دستگاه تناسلی زنان - رحم مانند یک گلابی وارونه در محوطه لگن قرار دارد که کارکرد اصلی آن نگهداری و تغذیه جنین در حال رشد در طی حاملگی است. واژن یکی از اجزای دستگاه تناسلی زنان- واژن لولهای عضلانی است که از فرج در بیرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتیمتر در زنان بالغ است. اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت.

  • داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  • استفاده از مواد شوینده در محل لیزر
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.174 بازدید
  • امکان مشاهده کارکردهای پرسنل زیر مجموعه
  • رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
  • مبتنی بر Net framework 2
  • آیفون خود را ریستارت کنید

در بیشتر انواع دستگاههای حضور و غیاب، با توجه به نیاز و خواست کاربر، پردازش در سه سطح ساده، متوسط و پيشرفته انجام خواهد شد. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. پرده بکارت به صورت یک ورقه نازک (به ضخامت ۱ یا ۲ میلی متر) درست در پشت لب های کوچک فرج قرار دارد و دهانه مهبل را می پوشاند. این لب ها هر یک به صورت دو چین نیمه مدور هلالی شکل در دو طرف فرج بوده و در حالت عادی روی هم خوابیده و دهانه فرج را می بندند.لبهای بزرگ فرج از دو لایة پوستی تشکیل شده اند. اسپرم و تخمک در این محل با یکدیگر برخورد می کنند. تخمدانها به طور متناوب تخمک آزاد می کنند. شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه را در این لینک مشاهده نمایید. این معایب برای نهاد هایی مثل ارتش، پلیس بیشتر حس می شود زیرا این نهاد ها بیشتر از سایر افراد با این تکنولوژی سروکار دارند.

شما با خرید انواع دستگاه های حضورغیاب شرکت ما می توانید از گارانتی ۱۸ ماهه تعویض و تعمیر آن بهره مند شوید. حتی زمانی که در حال استفاده از آن هستید، اصلاً متوجه فعال سازی آن نمی شوید و تنها از نتایج آن که شامل بازشدن قفل دستگاه است، بهره مند خواهید شد. هرچند که در ابتدا استفاده می شده و افراد می توانستند حتی با عکس صاحب گوشی، قفل گوشی اش را باز کنند. … ZKteco L 7000 S دستگیره الکترونیکی رمزی هوشمند L7000S قیمت قفل …. از مزیت های این سیستم می توان به ارائه ی گزارشات مالی و صندوق، گزارشات تحلیلی و آماری مربوط به باشگاه، ثبت برنامههای تمرینی و رژیم غذاییِ ورزشکاران و … اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی.

اما هیچ یک از این سیستمهای تشخیص چهره اندروید همچون فیس آیدی معتبر نیستند. نام این مجتمع ها ”فولیکول“ است که یک بار در هر ۲۸ روز بالغ و باز شده یک تخمک رها می کند. دو لوله فالوپی وجود دارد که لوله های رحمی و یا مجرای عبور تخم نامیده می شود. این پیشرفت به گونه ای بود که آن ها می ­توانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص کنند. هنگامی که تخمک در لوله فالوپی قرار دارد، موهای کوچک پوشش لوله کمک می کنند تا آن را به طرف رحم سوق دهند. این لوله ها بین رباط هایی که از رحم پشتیبانی می کنند قرار گرفته اند. شماره پیامکی پشتیبانی سایت / لطفا قوانین پشتیبانی رو در صفحه تماس با ما مطالعه کنید.پشتیبانی به وسیله خط بالا فقط از طریق پیامک امکان پذیر می باشد.

دستگاه حضور و غیاب رادن

 یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 13:21 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

می باشد. در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است . دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه چاپ بر روی تیشرت و لیوان و کاشی و کلاه میخواستم جهت خرید. اين تگ ها به جهت شناسايی حيوانات اهلی گم شده، مرتب كردن، مراقبت كردن و نگهداری پيشينه درمانی حيوانات اهلی بكار برده مي شود. اين سيستم با چسباندن يك تگ برروی وسيله نقليه و قراردادن كليه اطلاعات مربوط به اين وسيله در حافظه آن امكان پذیر می شود. هر تصویر گرفته شده به ۵ ناحیه مطلوب شامل اطراف دو چشم، گونه ی چپ و راست، دماغ، چانه و گردن تقسیم شد.

  • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)
  • سنسور اثر انگشت : دارد
  • رنگ آمیزی قطعات
  • 18 ماه گارانتی تعویض
  • پروژه به صورت Async غیر همزمان پیاده سازی شده است
  • نحوه بازکردن دستگاه و شناخت اجزای داخلی آن
  • 14دستگاه حضور و غیاب مدل NF50

در استخراج این خصوصیات از تصویر محدودیتهای فراوانی وجود دارد. در این تکنیک از جزئیات بصری پوست که در تصاویر استاندارد دوربین های دیجیتال یا تصاویر اسکن شده وجود دارد استفاده می کند. ثبت مأموریت توسط خود کارکنان این اطمینان را برای ایشان فراهم می کند که در محیطی کاملأ مطمئن در حال فعالیت هستند و این احساس آرامش همراه با انگیزه های کاری بیشتر خواهد شد. شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو با سابقه ی درخشان و قدیمی در بخش دستگاه حضور و غیاب و دزدگیر های اماکن فعالیت دارد. مرکز تخصصی فروش و نصب با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب در شیراز . ارزانترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را می توان از شرکت افق فرا ویژن با … کیفیت را در کنار قیمت مناسب از افق بخواهید. 18 آوريل 2018 … از محصولا هاوین چاپ می توان به مجموعه پیکسل. در زمان هشدار می توان چهره های خاص را در همان زمان تشخیص، ثبت کرد. اگر كاميونهاي ورودي به شركت نيز از اين برچسبها استفاده كنند، عبور و مرور و زمان تخليهشان ثبت ميشود. در انبار شيميايي كه تاريخ اعتبار اهميت بسياري دارد، استفاده از اين برچسبها نزديك شدن تاريخ انقضاي مواد شيميايي را آلارم ميدهد تا بتوان قبل از فاسد شدن، از آنها استفاده كرد.

همچنين در محل های نگهداری دارو، با چسباندن برچسب داروها ميتوان از ميزان مصرف، تاريخ مصرف داروها به راحتی باخبر شد. فروش دستگاه تاریخ زن حرارتی-دستگاه چاپ تاریخ و قیمت - تاریخزن- چاپگر قیمت تاریخ روی کالا - چاپ تاریخ تولید مصرف روی لیبل ،فیلم پلاستیک و آلومنیوم. فروش دستگاه پیسل زن و بچ سینه با کاتر تیراژ. تولید پیکسل و بج سینه خام تبلیغاتی و فروش انواع دستگاههای پیکسل زن. منجی گرافیک بزرگ ترین ارایه دهنده خدمات پیکسل و بج سینه در ایران ، چاپ تولید پیکسل و پخش مواد خام و فروش دستگاه و کاتر برای تولید بج و پیکسل. Hanapin ang … انواع محصولات خام پیکسل در ابعاد مختلف با نازلترین قیمت. خرید دستگاه پیکسل زن دستی به همراه انواع قالب و کاتر و تیغ. توضیحات. خرید دستگاه پیکسل زن. دستگاه پیکسل ساز ، دست دو ، دوم، آگهی ، خرید ، فروش لوازم فروشگاهی انواع لوازم و تجهیزات فروشگاهی. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد, لیست قیمت دستگاه ورود و خروج , آخرین لیست قیمت تجهیزات حضور و غیاب, تشخیص چهره , اثر انگشتی.

دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب تبریز است . Virdi تنها برندی است که دوربین متحرک تشخیص چهره بر اساس قد افراد دارد؛ از این نظر میتوان گفت دارای تکنولوژی پیشرفتهتری نسبت به ساعت حضور و غیاب سوپریما است. استفاده از کارت RFID برای پرسنلی که دارای تردد ساعتی و متغییر هستند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتی و کارت زن TTA-28391. سپس در انتهای دوره ماهانه یا هفتگی روزهای حضور به صورت دستی محاسبه می گردید اما امروزه با استفاده از دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی ترددها بلافاصله به صورت آنلاین ثبت شده و بر روی سرور نگهداری می شود. حدود قیمت دستگاههای حضور و غیاب چینی از ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون تغییر میکند. به کار بردن این روشها برای نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی دیگر روش کارآمدی نیست. رابط کاربری این محصول فارسی است که دیگر نقطهی قوت T21F محسوب میشود. این کار با روشهای مختلفی انجام میشود اما معمولاً از یک شبکه عصبی دیگر برای انجام آن استفاده میشود.

 دستگاه حضور و غیاب رادن

دلایل بسیاری برای استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب در شرکت‌های مختلف وجود دارد، بیایید با هم تعدادی از این دلایل را که مدیران مجبور به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب شده‌اند را با یکدیگر بررسی کنیم:

با استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب، حضور و غیاب کارمندان به دقت کنترل می‌شود و فرآیند حضور و غیاب به درستی و بدون خطا صورت می‌پذیرد.

محاسبه‌ی حقوق و مزایای کارکنان با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد و احتمال خطا در آن به حداقل مقدار ممکن خود می‌رسد.

احتمال تقلب و شانه خالی کردن کارمندان از زیر کار، بسیار کم می‌شود و با به کار بردن سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، به حداقل مقدار خود می‌رسد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0