عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 46
:: بازدید هفته : 104
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 1105
:: بازدید کلی : 2651

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت 19:48 | بازدید : 140 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم

امری که بدون مدیریت و کنترل دقیق میسر نخواهد شد. آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در این محصول مکالمات ضبط شده بدون کالر آی دی (اطلاعات تماس) میباشد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، کلیک کنید می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت کنند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد. در سیستم حضور وغیاب همه چیز به طور خودکار نتیجه زمان بیشتری را میدهد و هزینههای کمتری برای بهروزرسانی دستی کارهای مرتبط با کارمند به کار میرود. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد. منظور از ریز حالت های چهره چیست؟ حالت تمرین شامل نرمال سازی و استخراج ویژگی از تصاویر با استفاده از الگوریتم PCA, ICA می باشد.

سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. همچنین کارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می توانند تعطیلات باقی مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمایند. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید.

  • دلایل ژنتیکی
  • رمز عبور
  • دستگاه کنترل تردد تحت عملکرد شبکه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد

و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره توانسته در بهترین سطح عملکرد قرار بگیرد. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل رشد و بهره وری در یک مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقیمی با زمان دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین ملاک برای انتخاب روش شناسایی افراد، نوع، شرایط و ساختار محیطی است که دستگاه حضور و غیاب برای آنجا استفاده خواهد شد.

برخی از از این امکانات نقش بسزایی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای یک مجموعه خواهند داشت. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند. برای انتقال این اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و یا بالعکس روش های مختلفی وجود دارد. با بهرهگیری از این سیستم اطلاعات شخصی و بیومتریک در حالتی کاملا ایمن و مطمئن ثبت میشوند. این سیستم بیومتریک در مترو Osaka با 1,200 کارمند برای همه ایستگاه های آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرایی برسد. بقیه ی کد نیز از مثال های کتابخانه RFID، کتابخانه ی SD کتابخانه ی RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره uFace102 ترکیب جدیدی از فن آوری بیومتریک است که باعث می شود دستگاه بیشتر کاربر پسند باشد. این دستگاه که مورد توجه و رضایت مشتریان راما تیم فرار گرفته است ظرفیت تشخیص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفیت تشخیص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنین ظرفیت شناسایی کارت به تعداد ۳۰۰ هزار کارت را دارد. مثلا برخی تنها ۵۰ نفر را می توانند تشخیص دهند، برخی صد نفر یا ۲۰۰ نفر. ولی با پاک کردن آن به صورت متناوب حتی با یک دستمال ساده می توانید این اثر انگشت را به راحتی پاک نمایید. در نتیجه اخذ اثر انگشت نیز از همین سیستم تبعیت می کند . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید .

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه کنترل دسترسی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معرفی ساعت حضور و غیاب AC2020 Plus
سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت 19:35 | بازدید : 191 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

معرفی ساعت حضور و غیاب AC2020 Plus

1, استفاده از زبان سايه زني سطح بالا (HLSL) جهت نوشتن برنامه براي ورتكس و پيكسل شيدر …. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. 4 ژوئن 2018 … دستگاه نشان و پیکسل. 18 آوريل 2018 … دستگاه پیکسل زن دستیپ - - خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی هاوین. آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع دستگاه چک پرینتر الیوتی فر جولی مارک مکس مهر تالی داسکام استار. برچسب ها : دستگاه چاپ و برش میماکی قیمت دستگاه چاپ و برش میماکی شرایط فروش دستگاه چاپ و برش … کارگاه تبلیغات هنر مشاوره l طراحی گرافیک l چاپ عرضه کننده انواع پیکسل …. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. تشخیص عنبیه

از قابلیت های دیگر این سنسور، مجهز بودن به نرم افزار بروز رسانی اثر انگشت جهت update بانک اثر انگشت بر روی سنسور، با تغییرات تدریجی اثر انگشت افراد است. چاپ پیکسل در دو نوع تمام … فلزی و فلزی - پلاستیکی دستگاه پیکسل زن با قابلیت تعویض … قالب و … تغییر سایز پیکسل همراه با قیمت دستگاه . برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. تذكر: بكارگيري دستگاه هاي بي سيم صرفاً در محدوده حفاظتي ايستگاه مجاز بوده و استفاده از آنها در خارج محدوده ممنوع مي باشد. استفاده از این دستگاه ها و نرم افزارها به گونه ای است که امروزه دستگاه حضور و غیاب اساسا تبدیل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. حساب کنید وارد کردن اطلاعات چقدر طول میکشه ! بند 4- در صورتي كه تأخير در انجام تعهدات بيش از دو هفته به طول انجامد٬ دو درصد از كل مبلغ قرارداد به عنوان جريمه از صورتحسابها يا ساير مطالبات پيمانكار به نفع كارفرما كسر مي گردد.

البته تعداد زیادی از روش ها برای کشف ریزه های اثر انگشت وجود دارد در بیشتر این روش ها تصاویر سیاه و سفید (سطح خاکستری) اثر انگشت را به یک تصویر باینری (دو سطحی) تبدیل می کند. اگر چه به نظر می رسد انسان چهره را در صحنه های شلوغ نسبتا آسان تشخیص می دهد، اما تشخیص چهره با دستگاه به دلایل مختلفی مشکل تر می باشد. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که پس از تغییررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. مشاهده آنلاین تردد پرسنل باعث افزایش دقت در کنترل تردد می شود. براساس نتایج پژوهشی جدید، رژیم غذایی سرشار از گوشت موجب افزایش خطر بروز بیماری قلبیعروقی میشود.

  • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده
  • کاهش هزینههای بی مورد
  • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین

اگر تعداد کارمندانتان روزبهروز در حال افزایش است بدون شک کنترل ورود و خروج، زمان تردد و کنترل دسترسیها آسان نخواهد بود و بخش منابع انسانی و مدیریت نیروها را با مشکل مواجه خواهد کرد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. انواع پیکسل خام و محصولات خام پیکسل از قبیل ، دستگاه / کاتر/ قالب/ و…. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. Encuentra este Pin y muchos … دستگاه پیکسل زن. Encuentra este Pin y … پیکسل 12 فروردین ، سفارش انواع پیکسل به صورت خام با نازلترین قیمت. ۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و دولت ها و همچنین ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب روی آورده اند، اما سؤال اینجاست که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از اداره و سازمان و یا شرکت مشغول به کار هستند چگونه می توان ساعات کاری پرسنل را کنترل نمود؟ گفتنی است قیمت این محصول بسته به مواردی چون: ظرفیت، قدرت پردازنده، نوع سنسور، تجهیزات جانبی و… برآورد میشود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید. برای یک شرکت و یک سازمان قرار است یک بار هزینه کنید به همین دلیل سعی داشته باشید محصول با کیفیت بخرید که در سال های بعد گرفتار مشکلات خرابی آن نگردید.

در مرحله پس از سفارشی سازی آموزش های نهایی به انفرادی گروهی به کاربران داده می شود و با حصول اطمینان از رضایت مشتری نرم افزار تحویل نهایی می گردد. نماينده كارفرما متعهد است كليه ساختمانها٬ دربهاي ورودي و مابقي قسمتهاي مشخص را با امكانات موجود در زمان آنها طي صورتجلسه اي به پيمانكار تحويل داده و پيمانكار نيز متعهد به نگهداري و حفاظت آنها مي باشد. 26- پيمانكار در انجام كار نبايد از وسيله يا روشي استفاده نمايد كه به محيط زيست و حيوانات اهلي و وحشي مناطق تحت حفاظت صدمه وارد نمايد . تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. 9-8- پيمانكار متعهد مي گردد كه قبلاً تمام شرايط و حساسيت هاي محيطي و كاري را به افراد متقاضي كار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بكارگيري آنها نمايد.

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه اکسس کنترل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت 13:44 | بازدید : 160 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

http://vorodokhorj.loxblog.com/post/55/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84%20%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%AF%20%D8%B9%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F.htm

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب، نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن نیاز به یک ارتباط شبکه و یک مرورگر مطمئن مانند کروم، فایر فاکس یا هر مرورگر دیگری دارند!

البته این که می‌گوییم این نرم‌افزار تحت وب است؛ لزوما به این معنا نیست که تمامی عملکرد نرم افزار به اینترنت وابسته است و بدون اینترنت برای آن مشکلی پیش خواهد آمد.

جالب است بدانید قطع یا وصل بودن اینترنت، مشکلی را در اجرای نرم‌افزار ایجاد نمی‌کند و بدون اتصال اینترنتی هم نرم‌افزار بدون مشکل اجرا می‌شود.

دستگاه تشخیص چهره uface


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0