عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 66
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 174
:: بازدید ماه : 169
:: بازدید سال : 1175
:: بازدید کلی : 2721

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:17 | بازدید : 208 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای سازمان‌های متوسط و کوچک است.
اگر تصمیم به خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره گرفته‌اید؛ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.
این دستگاه نسبت به رقبای مشابهش در بازار ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم!

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه  RF600

  • مجهز به سنسور تشخیص چهره
  • مجهز به کارت خوان بدون تماس
  • قابلیت ذخیره‌ی ۵۰۰ چهره در حافظه‌ی خود
  • قابلیت شناسایی ۱۰۰۰۰ کارت شناسایی
  • قابلیت ثبت۲۰۰,۰۰۰ تردد در روز
  • توانایی کارکرد در محیطی با ۸۰۰۰ لوکس نور
  • پشتیبانی از کابل شبکه‌ی وای گند
  • قابلیت تخلیه‌ی اطلاعات بر روی فلش مموری با استفاده از کابل وای گند
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB
  • قابلیت کنترل راه بند و درب‌های برقی
  • صفحه‌ی ۲.۸ اینچی با قابلیت تاچ و لمسی بودن

دستگاه تشخیص چهره RF600


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
شرکت جهان گستر پارس معتبر ترین ارائه دهنده ی دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:33 | بازدید : 252 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اين نوع حالتهاي صورت زماني ايجاد ميشود كه ما تنها، يا با خانواده و دوستانمان هستيم. با توجه به ايجاد تغييرات سريع در علوم مختلف، به روز رساني مهارت و دانش فعلي كاركنان امري لازم و ضروري است. اين كارت ها به صورت جدولي از روزهاي يك ماه بودند كه هر روز خود به دو بخش براي ثبت ورود و خروج تقسيم شده بود. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. ازعمليات مهم بر روي ماتريس تصوير، تحليل مولفه هاي اساسي ( تبديل PCA ) ميباشد. در واقع فرد حتما بايد روبروي دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روي سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نمايد. در واقع امنيت دستگاه كارت خوان را نمي ­توان بيش از اين بهبود داد و هر سازماني كه اولويت اول آن امنيت در كنترل تردد باشد، بايد گزينه دستگاه هاي بيومتريك را انتخاب نمايد. جهت تعريف الگوي كاري دوره اي در يخش «طول دوره الگوي كاري»، گزينه «دوره اي» را انتخاب نماييد. 8- در تنظيمات اكثر سنسورهاي اثر انگشت گزينه اي به نام Rotation وجود دارد. بنابراين اطلاعات اين فرد با نام و نام خانوادگي، شماره كد ملي (به صورت باركد، تگ و دستي) يا گرفتن عكس به سرعت قابل دسترس است و سريعا عمليات پذيرش انجام مي شود. همچنين سيستم هاي حضور و غياب موجود ، از ارسال اتوماتيك SMS غيبت دانش آموزان عاجز هستند و اين كار به صورت دستي و با مشخص كردن دانش آموزان غايب توسط كاربر صورت مي گيرد.

دستگاه كارت ساعت

استفاده از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نه تنها سختي كار را كاهش مي دهد، بلكه زمان زيادي را كه به صورت دستي محاسبه مي شود، صرفه جويي مي كند. هر چقدر اطلاعات بيشتري در ديتابيس سيستم موجود باشد، قادر به تشخيص چهره هاي بيشتري هم خواهد بود. دستگاه حضور و غياب كارتي هم كه ارزان ترين مدل دستگاه هاي موجود در بازار است، امنيت كمتر و نفوذپذيري بيشتري نسبت به دستگاه هاي بيومتريك دارد. ايراد آن اين است كه در صورت وجود نور مستقيم امكان تشخيص چهره براي دستگاه سخت مي شود و عيب ديگر آن كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به كارت و اثر انگشت است. به هر دانش آموز يك كارت شناسايي نسبت داده مي شود كه حاوي كليه اطلاعات شخصي ، عكس و تحصيلي وي مي باشد. هنگام استفاده فرد از سيستم حضور و غياب، دستگاه اثر انگشت فرد را با اثر انگشت موجود در پايگاه داده خود مطابقت مي­ دهد و اگر مطابقت كامل باشد، تردد فرد ثبت مي ­شود.


نرم افزار حضور غیاب تحت ویندوز 

    • 1-قابليت كنترل و مديريت همزمان چندين درب ورودي و خروجي



    • قابليت تعويض تصوير پشت زمينه



    • قابليت ذخيره سازي ۲۰۰۰ چهره



    • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

 



داشبورد اين نرم افزار مجموعه اي كامل از امكاناتي كه مورد نياز مدير سامانه مي باشد را به سادگي در اختيار وي قرار مي دهد. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. اين ويژگي قابليت دسته بندي برنامه براي استفاده جداگانه مديران و كاربران را نيز دارد. با توجه به مشكلات مديران در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد پرسنل ، شركت جهان گستر پارس اقدام به توليد سيستم حضور وغياب كرده تا بتواند كمكي در راه رفع مشكلات مديران كشور نمايد. اين شركت از فناوري پيشرفته اي براي توليد دستگاه هاي بيومتريك و سيستم كنترل تردد هوشمند استفاده مي كند. كاربراني كه در شبكه خارجي( اينترنت) قرار دارند صرفاً به هاستي كه براي dmz طراحي شده دسترسي پيدا مي كنند نه به شبكه داخلي . طبيعتاً شما نيز به شبكه عمومي اينترنت اعتماد نداريد. روش ها و آموزش هاي زيادي هم براي جعل اثر انگشت وجود دارد كه با مواد مختلفي مانند بتونه و ژلاتين انجام مي ­شود و تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت مي ­توان به آن ها دست يافت و به هيچ دانش خاصي هم نياز ندارد. اما شايد بپرسيد كه اگر چنين باشد، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چه فايده اي خواهد داشت؟ اين امر در حالي است كه تمامي sms ها بلافاصله و درهمان لحظه زدن كارت بدون هيچگونه هنگ درسيستمي و يا وقفه اي در سيستم ارسال خواهند گرديد. «به عنوان مثال » زماني كه دانش آموزان به هنگام ورود كارت هوشمند خويش را در مقابل دستگاه نشان مي دهد والدين SMS ورود وي را به صورت اتوماتيك دريافت مي نمايند.

به دليل عدم تشكيل اثر انگشت در افراد زير 15 سال و بنابراين عدم تشخيص توسط دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ، براي دانش آموزان ابتدايي تنها مي توان از دستگاه حضور و غياب كارتي استفاده نمود. متن براي موبايل والدين جهت اطلاع از حضور يا عدم حضور وي ارسال مي گردد. فرض كنيد مجموعه اي داراي دو شعبه در دو جاي مختلف از هم مي باشد حال براي تخليه دستگاه حضور غياب خود چه كاري بايد انجام داد؟ داراي خروجي اكسل بوده و رابط كاربري آساني دارد. پوست بدن مشخصه انعكاسي يكتا براي خود دارد و امضاي چهره در اين طيف باند كمتر متغير است. بنابراين تشخيص چهره نيازي به استفاده از الگوريتم بيشتر دارد؛ براي اينكه خوب و سريع عمل كند مراحل زير بايد انجام شود. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است.

اگر كيفيت ويديو خوب باشد، مي ­تواند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره را فريب دهد. در واقع نمي توان گفت كه ارزانترين دستگاه حضور و غياب خوب است. اكسس كنترل ويردي AC 2200 يك دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و داراي مكانات متعددي است كه انتظارات موجود را برآورده مي كند. اين شركت داراي رزومه اي حقيقي و قابل استعلام بوده و كار فرمايان محترم قادر خواهند بود با كليه مراكزي كه توسط گروه امنيت شاپ به سيستم هاي نظارت تصويري مجهز گرديده اند، ارتباط برقرار نمايند. سيستم حضور و غياب هوشمند AC 2200، مجهز به حسگر اثر انگشت ضدخش است. يك مرز ارتباطي بين دو شبكه است كه به هم اعتماد ندارند. مردم از اين منطقه به عنوان منطقه ارتباطي بين دو كشور در حال جنگ استفاده مي كردند كه در اين محيط هيچگونه صدمهاي از سمت دو كشور به آنها وارد نمي شد. جلسۀ دفاعيه مذكور با حضور دكتر حمدي عبدي استاديار دانشگاه رازي به عنوان داور . سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتي كه در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسايي مي كند. حتي براي امنيت بيشتر، دستگاه پس از نصب و تعريف اوليه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاري هاي لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف مي­ كند تا كسي امكان دسترسي به آنها را نداشته باشد. همچنين با استخدام پرسنل جديد نيز ابتدا اثر انگشت وي تعريف شده و سپس از سيستم حذف مي­ شود تا هيچگونه راه سواستفاده از سيستم حضور و غياب الكترونيكي باقي نماند. سامسونگ در دو سال گذشته يكي از كمپاني فعال در زمينه ي توليد متدهاي امنيتي جديد بوده است.

وضعيت: محصول جديد . دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي رادن در سال 1392 بعنوان يك محصول كاملا ايراني در نمايشگاه جيتكس دبي رونمايي گردد. چگونه يك سيستم حضور و غياب را در تبريز سفارش دهم؟ اين دستگاه مابين دستگاه هاي كنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سيستم هاي الكترونيكي و سيستم هاي باز و بست درب ها نظير قفل هاي برقي, درب اتوماتيك و آلارم قرار مي گيرد. دستگاه حضور و غياب تيارا مجهز به رله اي است كه امكان فعال كردن دو رله با تعيين طول زمان فعال بودن جهت باز و بسته شدن درب به ازاي تردد هر پرسنل را به خود اختصاص داده است. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟ جهت مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب با برندهاي مختلف، روي برند مورد نظرتان كليك نماييد. با تكيه بر مقدمه اي كه آورده شد، هدف پروژه پيش رو، توسعه شاخه جديدي از علم هوش مصنوعي مي باشد كه در آن ضريب هوش افراد از روي تصاوير تشخيص داده شود.

 

اين نوع حالتهاي صورت زماني ايجاد ميشود كه ما تنها، يا با خانواده و دوستانمان هستيم. با توجه به ايجاد تغييرات سريع در علوم مختلف، به روز رساني مهارت و دانش فعلي كاركنان امري لازم و ضروري است. اين كارت ها به صورت جدولي از روزهاي يك ماه بودند كه هر روز خود به دو بخش براي ثبت ورود و خروج تقسيم شده بود. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. ازعمليات مهم بر روي ماتريس تصوير، تحليل مولفه هاي اساسي ( تبديل PCA ) ميباشد. در واقع فرد حتما بايد روبروي دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روي سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نمايد. در واقع امنيت دستگاه كارت خوان را نمي ­توان بيش از اين بهبود داد و هر سازماني كه اولويت اول آن امنيت در كنترل تردد باشد، بايد گزينه دستگاه هاي بيومتريك را انتخاب نمايد. جهت تعريف الگوي كاري دوره اي در يخش «طول دوره الگوي كاري»، گزينه «دوره اي» را انتخاب نماييد. 8- در تنظيمات اكثر سنسورهاي اثر انگشت گزينه اي به نام Rotation وجود دارد. بنابراين اطلاعات اين فرد با نام و نام خانوادگي، شماره كد ملي (به صورت باركد، تگ و دستي) يا گرفتن عكس به سرعت قابل دسترس است و سريعا عمليات پذيرش انجام مي شود. همچنين سيستم هاي حضور و غياب موجود ، از ارسال اتوماتيك SMS غيبت دانش آموزان عاجز هستند و اين كار به صورت دستي و با مشخص كردن دانش آموزان غايب توسط كاربر صورت مي گيرد.

دستگاه كارت ساعت

استفاده از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نه تنها سختي كار را كاهش مي دهد، بلكه زمان زيادي را كه به صورت دستي محاسبه مي شود، صرفه جويي مي كند. هر چقدر اطلاعات بيشتري در ديتابيس سيستم موجود باشد، قادر به تشخيص چهره هاي بيشتري هم خواهد بود. دستگاه حضور و غياب كارتي هم كه ارزان ترين مدل دستگاه هاي موجود در بازار است، امنيت كمتر و نفوذپذيري بيشتري نسبت به دستگاه هاي بيومتريك دارد. ايراد آن اين است كه در صورت وجود نور مستقيم امكان تشخيص چهره براي دستگاه سخت مي شود و عيب ديگر آن كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به كارت و اثر انگشت است. به هر دانش آموز يك كارت شناسايي نسبت داده مي شود كه حاوي كليه اطلاعات شخصي ، عكس و تحصيلي وي مي باشد. هنگام استفاده فرد از سيستم حضور و غياب، دستگاه اثر انگشت فرد را با اثر انگشت موجود در پايگاه داده خود مطابقت مي­ دهد و اگر مطابقت كامل باشد، تردد فرد ثبت مي ­شود.



    • 1-قابليت كنترل و مديريت همزمان چندين درب ورودي و خروجي



    • قابليت تعويض تصوير پشت زمينه



    • قابليت ذخيره سازي ۲۰۰۰ چهره



    • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

 



داشبورد اين نرم افزار مجموعه اي كامل از امكاناتي كه مورد نياز مدير سامانه مي باشد را به سادگي در اختيار وي قرار مي دهد. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. اين ويژگي قابليت دسته بندي برنامه براي استفاده جداگانه مديران و كاربران را نيز دارد. با توجه به مشكلات مديران در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد پرسنل ، شركت جهان گستر پارس اقدام به توليد سيستم حضور وغياب كرده تا بتواند كمكي در راه رفع مشكلات مديران كشور نمايد. اين شركت از فناوري پيشرفته اي براي توليد دستگاه هاي بيومتريك و سيستم كنترل تردد هوشمند استفاده مي كند. كاربراني كه در شبكه خارجي( اينترنت) قرار دارند صرفاً به هاستي كه براي dmz طراحي شده دسترسي پيدا مي كنند نه به شبكه داخلي . طبيعتاً شما نيز به شبكه عمومي اينترنت اعتماد نداريد. روش ها و آموزش هاي زيادي هم براي جعل اثر انگشت وجود دارد كه با مواد مختلفي مانند بتونه و ژلاتين انجام مي ­شود و تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت مي ­توان به آن ها دست يافت و به هيچ دانش خاصي هم نياز ندارد. اما شايد بپرسيد كه اگر چنين باشد، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چه فايده اي خواهد داشت؟ اين امر در حالي است كه تمامي sms ها بلافاصله و درهمان لحظه زدن كارت بدون هيچگونه هنگ درسيستمي و يا وقفه اي در سيستم ارسال خواهند گرديد. «به عنوان مثال » زماني كه دانش آموزان به هنگام ورود كارت هوشمند خويش را در مقابل دستگاه نشان مي دهد والدين SMS ورود وي را به صورت اتوماتيك دريافت مي نمايند.

به دليل عدم تشكيل اثر انگشت در افراد زير 15 سال و بنابراين عدم تشخيص توسط دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ، براي دانش آموزان ابتدايي تنها مي توان از دستگاه حضور و غياب كارتي استفاده نمود. متن براي موبايل والدين جهت اطلاع از حضور يا عدم حضور وي ارسال مي گردد. فرض كنيد مجموعه اي داراي دو شعبه در دو جاي مختلف از هم مي باشد حال براي تخليه دستگاه حضور غياب خود چه كاري بايد انجام داد؟ داراي خروجي اكسل بوده و رابط كاربري آساني دارد. پوست بدن مشخصه انعكاسي يكتا براي خود دارد و امضاي چهره در اين طيف باند كمتر متغير است. بنابراين تشخيص چهره نيازي به استفاده از الگوريتم بيشتر دارد؛ براي اينكه خوب و سريع عمل كند مراحل زير بايد انجام شود. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است.

اگر كيفيت ويديو خوب باشد، مي ­تواند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره را فريب دهد. در واقع نمي توان گفت كه ارزانترين دستگاه حضور و غياب خوب است. اكسس كنترل ويردي AC 2200 يك دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و داراي مكانات متعددي است كه انتظارات موجود را برآورده مي كند. اين شركت داراي رزومه اي حقيقي و قابل استعلام بوده و كار فرمايان محترم قادر خواهند بود با كليه مراكزي كه توسط گروه امنيت شاپ به سيستم هاي نظارت تصويري مجهز گرديده اند، ارتباط برقرار نمايند. سيستم حضور و غياب هوشمند AC 2200، مجهز به حسگر اثر انگشت ضدخش است. يك مرز ارتباطي بين دو شبكه است كه به هم اعتماد ندارند. مردم از اين منطقه به عنوان منطقه ارتباطي بين دو كشور در حال جنگ استفاده مي كردند كه در اين محيط هيچگونه صدمهاي از سمت دو كشور به آنها وارد نمي شد. جلسۀ دفاعيه مذكور با حضور دكتر حمدي عبدي استاديار دانشگاه رازي به عنوان داور . سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتي كه در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسايي مي كند. حتي براي امنيت بيشتر، دستگاه پس از نصب و تعريف اوليه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاري هاي لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف مي­ كند تا كسي امكان دسترسي به آنها را نداشته باشد. همچنين با استخدام پرسنل جديد نيز ابتدا اثر انگشت وي تعريف شده و سپس از سيستم حذف مي­ شود تا هيچگونه راه سواستفاده از سيستم حضور و غياب الكترونيكي باقي نماند. سامسونگ در دو سال گذشته يكي از كمپاني فعال در زمينه ي توليد متدهاي امنيتي جديد بوده است.

وضعيت: محصول جديد . دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي رادن در سال 1392 بعنوان يك محصول كاملا ايراني در نمايشگاه جيتكس دبي رونمايي گردد. چگونه يك سيستم حضور و غياب را در تبريز سفارش دهم؟ اين دستگاه مابين دستگاه هاي كنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سيستم هاي الكترونيكي و سيستم هاي باز و بست درب ها نظير قفل هاي برقي, درب اتوماتيك و آلارم قرار مي گيرد. دستگاه حضور و غياب تيارا مجهز به رله اي است كه امكان فعال كردن دو رله با تعيين طول زمان فعال بودن جهت باز و بسته شدن درب به ازاي تردد هر پرسنل را به خود اختصاص داده است. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟ جهت مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب با برندهاي مختلف، روي برند مورد نظرتان كليك نماييد. با تكيه بر مقدمه اي كه آورده شد، هدف پروژه پيش رو، توسعه شاخه جديدي از علم هوش مصنوعي مي باشد كه در آن ضريب هوش افراد از روي تصاوير تشخيص داده شود.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
دستگاه ساعتزنی حضور غیاب
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:33 | بازدید : 246 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

200 تن سنگ براي فروش در هند آندرا , وجود 200 ميليون گاو در هند اين كشور را اولين . عرضه و فروش دستگاه حضور و غياب در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل دستگاه هاي حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. قيمت دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و اثر انگشتي و كارتي را ميتوانيد در سايت ما كه آدرس آن در پايين ثبت شده مشاهده نماييد . شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين محصول و همين طور خريد دستگاه حضور و غياب بعد پنجم ProBio با بخش فروش دي سي اي كالا تماس حاصل نماييد. خدمات پس از فروش ميتواند دغدغهي شما را در مشكلات و مسايلي كه گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برايتان پيش ميآيد را بدون دغدغه حل كند. حرف كه ميزد لبهايش را جمع ميكرد تا خوزه چشمش سيگار خاموش را ببيند. توپ آسياب سخت كار , كه اين محل در كف يك سنگ آسياب دارد و , تلاشهاي شما 2ـ اگر زني خواب ببيند .



    1. حدود 1 سال قبل



    1. 70T توليد در ساعت سنگ خرد كردن مخروط



    1. 3 صفحه نمايش لمسي كاربر پسند و بسيار حسي است



    1. 4- قرارداد كار آزمايشي



    1. تعمير برد اصلي انواع دستگاه حضور و غياب



    1. سيستم خود را reset تماييد



    1. #نرم افزار حضور غياب رايگان



    1. صفحه كليد لمسي

 



شما مي توانيد ترددها را برروي گوشي هوشمند، لپ تاپ، رايانه خانگي يا وسيله ديگري به طور آنلاين مشاهده نماييد. در واقع ما با نرم­ افزارهاي تخصصي بر آن هستيم كه به مديران كمك كنيم تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم دهند. دادههاي حضور و غياب كه توسط اين دستگاه جمع آوري ميشود، خودكار و بسيار قابل اعتماد است. از ديگر قابليت هاي اين دستگاه ميتوان به منوي كاربري بسيار آسان و پايه خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند، اشاره كرد. دستگاه هاي حضور و غياب كارفرمايان را قادر مي سازد تا زمان دير رسيدن، خروج زودهنگام، مرخصي هاي ساعتي در طول روز و غيبت ها را به طور مستقيم نظارت كنند. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. ترددهاي ثبت شده در دستگاه حضور و غياب، در نهايت به نرمافزار حضور و غياب انتقال يافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گيري انجام مي گيرد.

فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش.

دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره افق فرا ويژن براي كارگاه هاي صنعتي، كارخانجات، بيمارستان ها و بسياري از اصناف مورد استفاده قرار مي گيرد. مه تاريخ انتشار ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت ٠٩ ٠٠ نوبت دهي سنگ شكن كليه توسط پزشك متخصص ارولوژي بيمارستان صورت مي گيرد. زيرا سيستم هنگام تشخيص چهره فقط اطلاعات بيومتريكي صورت را ذخيره ميكند. گرفتن اطلاعات چگونه براي افزايش سنگ زني بهره وري آسياب , آسياب توپ براي سنگ , شن و ماسه خوب از شن . قيمت آسياب سنگ زني در زيمبابوه سنگ زني و آسياب تكليس تمبر آسياب در زيمبابوهssi-groupbiz. نوع سنگ براي سنگ زني سنگ شكن شن و . فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش. بسيار ريز آسياب سنگ سنگ زني. از آنجا كه تقريباً همهي راهكارهاي حضور و غياب كه با ساعتهاي ثبت ورود و خروج فيزيكي كار ميكنند، گزينه هاي بيومتريك را نيز ارايه ميدهند، تفاوتي بسيار جزيي بين اين دو وجود دارد.

دستگاه هاي حضور و غياب

در همان پك ، فايل هاي مورد نياز و پيشنياز نصب ارايه مي شود . محدوديت پهناي باند ارايه مي دهد. زمان تشخيص افراد در اين دستگاه بسيار سريع مي باشد و به هيچ وجه كندي دستگاه هاي مشابه را ندارد. كارخانه سيمان مواد خام آسياب غلتكي تجزيه و تحليل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزيه و تحليل هزينه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زني براي . چگونه سنگ زني را در آسياب غلتكي عمودي چه تكنولوژي سنگ زني ذغال سنگ است. قبل از هرچيز ميتوانيد فايل XML مرتبط با تشخيص چهره را از اينجا دانلود كنيد. شايد حتي قبل از انتخاب نوع مدل دستگاه حضور و غياب بحث قيمت نيز مطرح باشد. ويژگي هاي اصلي نرم افزار حضور و غياب چيست؟ عمودي آسياب سنگ زني,آسياب , ويژگي هاي آسياب چكشي، سنگ زني مركز توپ , اجزاي يك آسياب . آسياب آسياب در ايران - starcool دستگاه آسياب توپ در ايران ريموند اين آسياب در سايزهاي مختلف جهت خردايش سنگهاي طراحي و 300 سرباره tpd سنگ زني توپ آسياب بار . پودر ميني كوارتز پودر سنگ زني آسياب پودر كوارتز سنگ زني توپ آسياب قيمت در مراكش طبقه بندي . سنگ آهك ماشين آلات تن ساعت xyzps, مقدار توليد بيلت 5/9 تن در ساعت و معادل 34360 تن در سال به ازاء يك شيفت, آسياب سنگ زني تن در ساعت . سيستم حضور و غياب با ساعت و دقيقه و حتي ثانيه ورود كارمند را ثبت كرده و با توجه به شيفت تعريف شده، تاخير ورود را محاسبه مي كند.

چرا از دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي استفاده كنيم؟ براي مثال ميتوان به تشخيص چهره، اثرانگشت، اثر كف دست، هندسه دست، تشخيص عنبيه، تشخيص شبكيه و دي-ان-اي اشاره نمود. اين دستگاه يك سيستم حضور غياب قابل اتصال به سيستم كامپيوتر و سيستمهاي تشخيص هويت يكپارچه است كه ميتواند به صورت مستقل نيز عمل كند. از مزاياي سيستم هاي حضور و غياب، در دسترس قرار دادن اطلاعات به صورت شفاف است. خطا عمدتا درتهيه و تنظيم دقيق و صحيح شيفتهاي كارمندان به روش دستي وجود داشت . در نهايت خطاي روش پيشنهادي در حالت مستقل از جنسيت و مستقل از سطوح هوشي برابر با ۳ واحد و حداقل كمتر از ۱ واحد و بيشتر از صفر مي باشد. به حتم، با پيشرفت روزافزون دستگاههاي تلفن همراه مثل تلفن هاي هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن مي شويم كه فعاليتهاي تجاري بيشتر در بيرون از دفتر اتفاق مي افتد.لذا مديريت نگهداري داده بصورت آنلاين خيلي ضروري است.

 

200 تن سنگ براي فروش در هند آندرا , وجود 200 ميليون گاو در هند اين كشور را اولين . عرضه و فروش دستگاه حضور و غياب در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل دستگاه هاي حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. قيمت دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و اثر انگشتي و كارتي را ميتوانيد در سايت ما كه آدرس آن در پايين ثبت شده مشاهده نماييد . شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين محصول و همين طور خريد دستگاه حضور و غياب بعد پنجم ProBio با بخش فروش دي سي اي كالا تماس حاصل نماييد. خدمات پس از فروش ميتواند دغدغهي شما را در مشكلات و مسايلي كه گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برايتان پيش ميآيد را بدون دغدغه حل كند. حرف كه ميزد لبهايش را جمع ميكرد تا خوزه چشمش سيگار خاموش را ببيند. توپ آسياب سخت كار , كه اين محل در كف يك سنگ آسياب دارد و , تلاشهاي شما 2ـ اگر زني خواب ببيند .



    1. حدود 1 سال قبل



    1. 70T توليد در ساعت سنگ خرد كردن مخروط



    1. 3 صفحه نمايش لمسي كاربر پسند و بسيار حسي است



    1. 4- قرارداد كار آزمايشي



    1. تعمير برد اصلي انواع دستگاه حضور و غياب



    1. سيستم خود را reset تماييد



    1. #نرم افزار حضور غياب رايگان



    1. صفحه كليد لمسي

 



شما مي توانيد ترددها را برروي گوشي هوشمند، لپ تاپ، رايانه خانگي يا وسيله ديگري به طور آنلاين مشاهده نماييد. در واقع ما با نرم­ افزارهاي تخصصي بر آن هستيم كه به مديران كمك كنيم تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم دهند. دادههاي حضور و غياب كه توسط اين دستگاه جمع آوري ميشود، خودكار و بسيار قابل اعتماد است. از ديگر قابليت هاي اين دستگاه ميتوان به منوي كاربري بسيار آسان و پايه خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند، اشاره كرد. دستگاه هاي حضور و غياب كارفرمايان را قادر مي سازد تا زمان دير رسيدن، خروج زودهنگام، مرخصي هاي ساعتي در طول روز و غيبت ها را به طور مستقيم نظارت كنند. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. ترددهاي ثبت شده در دستگاه حضور و غياب، در نهايت به نرمافزار حضور و غياب انتقال يافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گيري انجام مي گيرد.

فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش.

دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره افق فرا ويژن براي كارگاه هاي صنعتي، كارخانجات، بيمارستان ها و بسياري از اصناف مورد استفاده قرار مي گيرد. مه تاريخ انتشار ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت ٠٩ ٠٠ نوبت دهي سنگ شكن كليه توسط پزشك متخصص ارولوژي بيمارستان صورت مي گيرد. زيرا سيستم هنگام تشخيص چهره فقط اطلاعات بيومتريكي صورت را ذخيره ميكند. گرفتن اطلاعات چگونه براي افزايش سنگ زني بهره وري آسياب , آسياب توپ براي سنگ , شن و ماسه خوب از شن . قيمت آسياب سنگ زني در زيمبابوه سنگ زني و آسياب تكليس تمبر آسياب در زيمبابوهssi-groupbiz. نوع سنگ براي سنگ زني سنگ شكن شن و . فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش. بسيار ريز آسياب سنگ سنگ زني. از آنجا كه تقريباً همهي راهكارهاي حضور و غياب كه با ساعتهاي ثبت ورود و خروج فيزيكي كار ميكنند، گزينه هاي بيومتريك را نيز ارايه ميدهند، تفاوتي بسيار جزيي بين اين دو وجود دارد.

دستگاه هاي حضور و غياب

در همان پك ، فايل هاي مورد نياز و پيشنياز نصب ارايه مي شود . محدوديت پهناي باند ارايه مي دهد. زمان تشخيص افراد در اين دستگاه بسيار سريع مي باشد و به هيچ وجه كندي دستگاه هاي مشابه را ندارد. كارخانه سيمان مواد خام آسياب غلتكي تجزيه و تحليل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزيه و تحليل هزينه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زني براي . چگونه سنگ زني را در آسياب غلتكي عمودي چه تكنولوژي سنگ زني ذغال سنگ است. قبل از هرچيز ميتوانيد فايل XML مرتبط با تشخيص چهره را از اينجا دانلود كنيد. شايد حتي قبل از انتخاب نوع مدل دستگاه حضور و غياب بحث قيمت نيز مطرح باشد. ويژگي هاي اصلي نرم افزار حضور و غياب چيست؟ عمودي آسياب سنگ زني,آسياب , ويژگي هاي آسياب چكشي، سنگ زني مركز توپ , اجزاي يك آسياب . آسياب آسياب در ايران - starcool دستگاه آسياب توپ در ايران ريموند اين آسياب در سايزهاي مختلف جهت خردايش سنگهاي طراحي و 300 سرباره tpd سنگ زني توپ آسياب بار . پودر ميني كوارتز پودر سنگ زني آسياب پودر كوارتز سنگ زني توپ آسياب قيمت در مراكش طبقه بندي . سنگ آهك ماشين آلات تن ساعت xyzps, مقدار توليد بيلت 5/9 تن در ساعت و معادل 34360 تن در سال به ازاء يك شيفت, آسياب سنگ زني تن در ساعت . سيستم حضور و غياب با ساعت و دقيقه و حتي ثانيه ورود كارمند را ثبت كرده و با توجه به شيفت تعريف شده، تاخير ورود را محاسبه مي كند.

چرا از دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي استفاده كنيم؟ براي مثال ميتوان به تشخيص چهره، اثرانگشت، اثر كف دست، هندسه دست، تشخيص عنبيه، تشخيص شبكيه و دي-ان-اي اشاره نمود. اين دستگاه يك سيستم حضور غياب قابل اتصال به سيستم كامپيوتر و سيستمهاي تشخيص هويت يكپارچه است كه ميتواند به صورت مستقل نيز عمل كند. از مزاياي سيستم هاي حضور و غياب، در دسترس قرار دادن اطلاعات به صورت شفاف است. خطا عمدتا درتهيه و تنظيم دقيق و صحيح شيفتهاي كارمندان به روش دستي وجود داشت . در نهايت خطاي روش پيشنهادي در حالت مستقل از جنسيت و مستقل از سطوح هوشي برابر با ۳ واحد و حداقل كمتر از ۱ واحد و بيشتر از صفر مي باشد. به حتم، با پيشرفت روزافزون دستگاههاي تلفن همراه مثل تلفن هاي هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن مي شويم كه فعاليتهاي تجاري بيشتر در بيرون از دفتر اتفاق مي افتد.لذا مديريت نگهداري داده بصورت آنلاين خيلي ضروري است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
از چه نوع فرمی برای حضور و غیاب کارمندانمان استفاده کنیم؟
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:32 | بازدید : 257 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه هاي حضور و غياب داراي دوربين ها هوشمند و دوربين هاي تشخيص چهره هستند. اين دستگاه از هر دو نوع كارتMifare و RFID پشتيباني مي كند. با استفاده از يك سيستم حضور و غياب بيومتريك كاركنان از طريق اثرانگشت يا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت مي كنند، كه روشي مطمئن و دقيق براي پيگيري حضور در سازمان فراهم مي كند. از ديگر قابليت هاي نرم افزار حضور و غياب توانا، استفاده از آن در شيفت هاي مختلف مدارس مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. با توجه به اهميت بالاي موضوع كنترل تردد و اتوماسيون حضور و غياب در سازمان ­ها، در زير به بررسي اين موضوع مي ­پردازيم. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. يكي از ايده هاي خلاق و برتر اين نرم افزار نسبت به ساير دستگاه هاي حضور و غياب پرسنلي معمول اتصال سيستم نرم افزاري توانا به LED سالن مدرسه مي باشد.

دستگاه حضور و غياب انگشتي

اين دستگاه ساخت نيتجن كره جنوبي مي باشد. قطعا تصميم به خريد دستگاه حضور و غياب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غياب باركدي ARAZT-۵۰ با توجه به ويژگيهاي فني براي مراكز با تعداد پرسنل محدود كاربرد دارد. قيمت اين دستگاه ها ممكن است بر حسب سرعت اسكن متفاوت مي باشد، ظرفيت اين دستگاه ها محدود بوده و براي تردد هاي زياد بايد از دستگاه هاي با حافظه و سرعت زياد استفاده كرد. در ادامه، وضعيت ارز آن طور كه بايد پيش نرفت؛ با وجود اينكه گاها كاهش مختصري در قيمت ها ديده مي ­شد، اما در مجموع همواره افزايش قيمت اتفاق افتاد. وضعيت ماه ­هاي اواخر سال ۹۷ به گونه اي بود كه چه سازمان ها و چه مردم عادي اكثرا براي خريدهاي مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوايل سال ۹۷ با شروع دور جديد تحريم ها از سوي ايالات متحده، افزايش دوباره قيمت ارز شروع شد و در نيمه دوم سال شدت بيشتري گرفت. موردي كه بايد منجر به كاهش قيمت مي ­شد، ارايه ارز دولتي به شركت هاي واردكننده بود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟

  1. امكان تعريف شناوري تأخير براي هر روز
  2. #حضور و غياب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمير دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره
  5. از درج ديدگاه هاي تكراري پرهيز نماييد

نرم افزار حضور غیاب تحت ویندوز رایگان 

اين دستگاه حضور و غياب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عين حال قيمت مناسب يكي از بهترين گزينه ها براي شركت هاي خصوصي و دولتي تبديل شده است. اما در هر صورت، همواره افزايش قيمت­ ارز سريعا منجر به افزايش قيمت موارد زيادي در بازار مي­ شود. همچنين تشخيص چهره مي­ تواند براي تغيير ايستگاه ­هاي راديويي و تنظيم صندلي براساس اينكه چه كسي راننده است، استفاده شود. اين دستگاه حضور و غياب مناسب براي مكان هاي مانند ارگان هاي دولتي است.از امكانات جانبي اين دستگاه مي توان به تنظيم سنسور هاي حسي اثر انگشت و تقويم فارسي و انگليسي آن اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب zk102 دركمتر از يك ثانيه كار شناسايي را انجام مي دهد و داراي سخنگوي فارسي نيز مي باشد . اين عمليات مي تواند فقط براي مكانهاي خاصي از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمي مانند نمايشگرها، سنسورها و قطعات اصلي ديگر. اين ريــدر مي تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل KFR-5000 باشد.

از عوامل تاثير گذار در قيمت نهايي دستگاه حضور و غياب مي باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. مهمترين مزيت قابليت ارسال sms آن است كه در تمامي طول پروسه هيچ يك از معاونين درگير سيستم نرم افزاري براي ارسال sms يا پيامك نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدين با ارسال نوتيفيكيشن از طرف داياموز روي گوشي همراه خود ازغيبت .و تاخير فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا كه در ساير نرم افزارهاي حضور و غياب ،ارسال SMS ورود ، خروج و يا تاخير به صورت دستي توسط معاونين و يا معلمان كلاس ها انجام مي گيرد. چرا كه براي استفاده از اين قابليت نيازي به فشردن هيچ دكمه اي يا لمس صفحه ي نمايش نيست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز مي گردد كه در طي كار با صفحه اي حاوي دو گزينه Custom و Complete مواجه مي گرديد .

 

دستگاه هاي حضور و غياب داراي دوربين ها هوشمند و دوربين هاي تشخيص چهره هستند. اين دستگاه از هر دو نوع كارتMifare و RFID پشتيباني مي كند. با استفاده از يك سيستم حضور و غياب بيومتريك كاركنان از طريق اثرانگشت يا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت مي كنند، كه روشي مطمئن و دقيق براي پيگيري حضور در سازمان فراهم مي كند. از ديگر قابليت هاي نرم افزار حضور و غياب توانا، استفاده از آن در شيفت هاي مختلف مدارس مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. با توجه به اهميت بالاي موضوع كنترل تردد و اتوماسيون حضور و غياب در سازمان ­ها، در زير به بررسي اين موضوع مي ­پردازيم. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. يكي از ايده هاي خلاق و برتر اين نرم افزار نسبت به ساير دستگاه هاي حضور و غياب پرسنلي معمول اتصال سيستم نرم افزاري توانا به LED سالن مدرسه مي باشد.

دستگاه حضور و غياب انگشتي

اين دستگاه ساخت نيتجن كره جنوبي مي باشد. قطعا تصميم به خريد دستگاه حضور و غياب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غياب باركدي ARAZT-۵۰ با توجه به ويژگيهاي فني براي مراكز با تعداد پرسنل محدود كاربرد دارد. قيمت اين دستگاه ها ممكن است بر حسب سرعت اسكن متفاوت مي باشد، ظرفيت اين دستگاه ها محدود بوده و براي تردد هاي زياد بايد از دستگاه هاي با حافظه و سرعت زياد استفاده كرد. در ادامه، وضعيت ارز آن طور كه بايد پيش نرفت؛ با وجود اينكه گاها كاهش مختصري در قيمت ها ديده مي ­شد، اما در مجموع همواره افزايش قيمت اتفاق افتاد. وضعيت ماه ­هاي اواخر سال ۹۷ به گونه اي بود كه چه سازمان ها و چه مردم عادي اكثرا براي خريدهاي مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوايل سال ۹۷ با شروع دور جديد تحريم ها از سوي ايالات متحده، افزايش دوباره قيمت ارز شروع شد و در نيمه دوم سال شدت بيشتري گرفت. موردي كه بايد منجر به كاهش قيمت مي ­شد، ارايه ارز دولتي به شركت هاي واردكننده بود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟

  1. امكان تعريف شناوري تأخير براي هر روز
  2. #حضور و غياب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمير دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره
  5. از درج ديدگاه هاي تكراري پرهيز نماييد

اين دستگاه حضور و غياب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عين حال قيمت مناسب يكي از بهترين گزينه ها براي شركت هاي خصوصي و دولتي تبديل شده است. اما در هر صورت، همواره افزايش قيمت­ ارز سريعا منجر به افزايش قيمت موارد زيادي در بازار مي­ شود. همچنين تشخيص چهره مي­ تواند براي تغيير ايستگاه ­هاي راديويي و تنظيم صندلي براساس اينكه چه كسي راننده است، استفاده شود. اين دستگاه حضور و غياب مناسب براي مكان هاي مانند ارگان هاي دولتي است.از امكانات جانبي اين دستگاه مي توان به تنظيم سنسور هاي حسي اثر انگشت و تقويم فارسي و انگليسي آن اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب zk102 دركمتر از يك ثانيه كار شناسايي را انجام مي دهد و داراي سخنگوي فارسي نيز مي باشد . اين عمليات مي تواند فقط براي مكانهاي خاصي از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمي مانند نمايشگرها، سنسورها و قطعات اصلي ديگر. اين ريــدر مي تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل KFR-5000 باشد.

از عوامل تاثير گذار در قيمت نهايي دستگاه حضور و غياب مي باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. مهمترين مزيت قابليت ارسال sms آن است كه در تمامي طول پروسه هيچ يك از معاونين درگير سيستم نرم افزاري براي ارسال sms يا پيامك نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدين با ارسال نوتيفيكيشن از طرف داياموز روي گوشي همراه خود ازغيبت .و تاخير فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا كه در ساير نرم افزارهاي حضور و غياب ،ارسال SMS ورود ، خروج و يا تاخير به صورت دستي توسط معاونين و يا معلمان كلاس ها انجام مي گيرد. چرا كه براي استفاده از اين قابليت نيازي به فشردن هيچ دكمه اي يا لمس صفحه ي نمايش نيست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز مي گردد كه در طي كار با صفحه اي حاوي دو گزينه Custom و Complete مواجه مي گرديد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نرم افزار حضور غیاب مدارس
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:31 | بازدید : 254 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور غياب براي پيگيري و نظارت بر زمان شروع كار توسط كارمندان و توقف كار استفاده مي شود. كاركنان مي توانند زمان بندي خود را مديريت كنند، ساعت ها كار خود را بررسي كرده و جريمه هاي خود را پيگيري كنند. مسلمأ پيگيري زمان تردد پرسنل موجب مي شود تا مديران هر مجموعه بتوانند ميزان تعهد كاركنان را نسبت به كار خود بسنجند و سياست هاي كاري خود را بر اساس تعداد روزهاي كاري كارمندان پياده كنند. اين نرم افزار بصورت كاملا اتوماتيك به كاركنان اين اجازه را مي دهد كه ساعات كار خود را از هر دستگاهي پيگيري كنند. مطالعات تحقيقاتي سال ۲۰۱۱ نشان دادهاند كه %۶۰ سازمانها از زمانبندي اتوماتيك استفاده مي كنند. با افزايش تعداد كلاس ها، تداخل بين كلاسها بيشتر شده و از جداپذيري آن ها كاسته مي شود و نرخ شناسايي نسبت به تعداد كمتر كلاس ها، پايين ميآيد. هم چنين بسياري از سيستم ها، به ويژه سيستم هاي مبتني بر وب، ارزيابي هزينه خود را بر اساس تعداد كاركنان در نظر مي گيرند. تفاوت در نسخه هاي مختلف نرم افزار تحت ويندوز به خروجي اكسل از گزارشات، تعداد پرسنل، تعداد ساعات كاري، اضافه كاري ها، شيفت ها، قوانين گروه هاي كاري و غيره مربوط مي شود.

 

استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد.

 دستگاه حضور غیاب کارتی 

البته ما در اين مقاله سعي داريم ويژگي ها و قابليت هاي كامل ترين نسخه از نرم افزار تحت ويندوز را بررسي و عنوان كنيم. زير سيستم گردش كار در نرم افزار تحت وب بايد آنقدر جامع و كامل باشد تا موجب حذف كامل اپراتور حضور و غياب شود. متاسفانه، هنوز هيچ گونه قانوني براي اعمال محدوديت در استفاده از تكنولوژي تشخيص چهره وضع نشده است. استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد. به منظور انتخاب مناسب ترين و بهترين نوع دستگاه حضور غياب، بهتر است شناخت كافي از محيط، دستگاه، انواع مدل ها و كارايي هر يك صورت بگيرد و يك سري نكات ضروري رعايت شود. ابتدا بايد اشيا را به صورت آني تشخيص دهيد و سپس بايد زماني كه اين اشيا وارد فريم شده و يا از آن خارج ميشوند را ثبت كنيد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. دستگاه حضور و غياب سوپريما Suprema FaceStation2 ظرفيت حافظه بالايي را براي مديريت بيشترين تعداد كاربران در كلاس خود ارائه مي نمايد.

آيا داده هاي مرتبط با ساعت حضور و غياب پرسنل در برابر فقدان ها يا خرابكاري هاي احتمالي امنيت دارند؟ بنابراين مي توان با اتصال دستگاه به سيستمي مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاين مشاهده كرد. صورت انسان ها از نژادها و اقوام مختلف داراي مشخصه هاي انعكاسي مختلفي است. دستگاه اسكنر اثر انگشت همستر با سنسور ضد خش و ضد خرابكاري و جعل با بهترين طراحي و با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي سيستم هاي Biometric ساخت شركت NITGEN كره جنوبي است. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD14 با قابليت شناسايي اثر انگشت در كمتر از 1 ثانيه داراي سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوك الكترواستاتيك مي باشد. نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. Face پس از آن از الگوريتم خود براي مطابقت اين چهره با آنهايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي وجود دارند. سنسورهاي نوري داراي معايبي نظير عدم شناسايي اثر انگشت تقلبي، عدم امكان شناسايي اثر انگشت هاي خيس، چرب، جوهري، كثيف و آلوده هستند كه اين معايب در سنسور هاي پليمري بر طرف شده است. براي ثبت ساعت حضور و غياب از روي اثر انگشت، مراقب باشيد كه انگشتتان تميز باشد، هيچ گونه آلودگي يا اثر شيميايي روي انگشت تان نباشد.



    1. 10 Aug 2017



    1. مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    1. قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد



    1. مديريت پرداختها و قابليت يكپارچهسازي



    1. فونت هاي موردنياز

 



اميدواريم كه با خواندن اين مطلب انتخاب براي شما آسان تر گردد تا بتوانيد بهترين گزينه جهت خريد دستگاه حضور غياب را انتخاب كنيد و خريدي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشيد. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. دستگاه حضور غياب كمك مي كند تا كنترل هزينه هاي نيروي كار از طريق كاهش پرداخت حقوق اضافي، براي زماني كه كاركنان كاري انجام نمي دهند، ممكن گردد. اكنون نوبت نصب درايور مربوط به دستگاه خريداري شده است كه مي توانيد درايور آن را از طريق اين صفحه دريافت كنيد. همان صفحهاي كه در واقع آخرين شانس شما براي بازگشت از راهاندازي ويندوز هلو است. نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود.

 

دستگاه حضور غياب براي پيگيري و نظارت بر زمان شروع كار توسط كارمندان و توقف كار استفاده مي شود. كاركنان مي توانند زمان بندي خود را مديريت كنند، ساعت ها كار خود را بررسي كرده و جريمه هاي خود را پيگيري كنند. مسلمأ پيگيري زمان تردد پرسنل موجب مي شود تا مديران هر مجموعه بتوانند ميزان تعهد كاركنان را نسبت به كار خود بسنجند و سياست هاي كاري خود را بر اساس تعداد روزهاي كاري كارمندان پياده كنند. اين نرم افزار بصورت كاملا اتوماتيك به كاركنان اين اجازه را مي دهد كه ساعات كار خود را از هر دستگاهي پيگيري كنند. مطالعات تحقيقاتي سال ۲۰۱۱ نشان دادهاند كه %۶۰ سازمانها از زمانبندي اتوماتيك استفاده مي كنند. با افزايش تعداد كلاس ها، تداخل بين كلاسها بيشتر شده و از جداپذيري آن ها كاسته مي شود و نرخ شناسايي نسبت به تعداد كمتر كلاس ها، پايين ميآيد. هم چنين بسياري از سيستم ها، به ويژه سيستم هاي مبتني بر وب، ارزيابي هزينه خود را بر اساس تعداد كاركنان در نظر مي گيرند. تفاوت در نسخه هاي مختلف نرم افزار تحت ويندوز به خروجي اكسل از گزارشات، تعداد پرسنل، تعداد ساعات كاري، اضافه كاري ها، شيفت ها، قوانين گروه هاي كاري و غيره مربوط مي شود.

 

استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد.

 

البته ما در اين مقاله سعي داريم ويژگي ها و قابليت هاي كامل ترين نسخه از نرم افزار تحت ويندوز را بررسي و عنوان كنيم. زير سيستم گردش كار در نرم افزار تحت وب بايد آنقدر جامع و كامل باشد تا موجب حذف كامل اپراتور حضور و غياب شود. متاسفانه، هنوز هيچ گونه قانوني براي اعمال محدوديت در استفاده از تكنولوژي تشخيص چهره وضع نشده است. استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد. به منظور انتخاب مناسب ترين و بهترين نوع دستگاه حضور غياب، بهتر است شناخت كافي از محيط، دستگاه، انواع مدل ها و كارايي هر يك صورت بگيرد و يك سري نكات ضروري رعايت شود. ابتدا بايد اشيا را به صورت آني تشخيص دهيد و سپس بايد زماني كه اين اشيا وارد فريم شده و يا از آن خارج ميشوند را ثبت كنيد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. دستگاه حضور و غياب سوپريما Suprema FaceStation2 ظرفيت حافظه بالايي را براي مديريت بيشترين تعداد كاربران در كلاس خود ارائه مي نمايد.

آيا داده هاي مرتبط با ساعت حضور و غياب پرسنل در برابر فقدان ها يا خرابكاري هاي احتمالي امنيت دارند؟ بنابراين مي توان با اتصال دستگاه به سيستمي مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاين مشاهده كرد. صورت انسان ها از نژادها و اقوام مختلف داراي مشخصه هاي انعكاسي مختلفي است. دستگاه اسكنر اثر انگشت همستر با سنسور ضد خش و ضد خرابكاري و جعل با بهترين طراحي و با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي سيستم هاي Biometric ساخت شركت NITGEN كره جنوبي است. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD14 با قابليت شناسايي اثر انگشت در كمتر از 1 ثانيه داراي سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوك الكترواستاتيك مي باشد. نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. Face پس از آن از الگوريتم خود براي مطابقت اين چهره با آنهايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي وجود دارند. سنسورهاي نوري داراي معايبي نظير عدم شناسايي اثر انگشت تقلبي، عدم امكان شناسايي اثر انگشت هاي خيس، چرب، جوهري، كثيف و آلوده هستند كه اين معايب در سنسور هاي پليمري بر طرف شده است. براي ثبت ساعت حضور و غياب از روي اثر انگشت، مراقب باشيد كه انگشتتان تميز باشد، هيچ گونه آلودگي يا اثر شيميايي روي انگشت تان نباشد.



    1. 10 Aug 2017



    1. مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    1. قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد



    1. مديريت پرداختها و قابليت يكپارچهسازي



    1. فونت هاي موردنياز

 



اميدواريم كه با خواندن اين مطلب انتخاب براي شما آسان تر گردد تا بتوانيد بهترين گزينه جهت خريد دستگاه حضور غياب را انتخاب كنيد و خريدي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشيد. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. دستگاه حضور غياب كمك مي كند تا كنترل هزينه هاي نيروي كار از طريق كاهش پرداخت حقوق اضافي، براي زماني كه كاركنان كاري انجام نمي دهند، ممكن گردد. اكنون نوبت نصب درايور مربوط به دستگاه خريداري شده است كه مي توانيد درايور آن را از طريق اين صفحه دريافت كنيد. همان صفحهاي كه در واقع آخرين شانس شما براي بازگشت از راهاندازي ويندوز هلو است. نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راه های انتخاب بهترین دستگاه تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:30 | بازدید : 241 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

همچنين در صورت عدم استفاده از سيستم حضور و غياب در سازمان هاي متوسط و بزرگ، مشكلات اساسي پيش خواهند آمد كه ميتوانيد در اين مقاله آنها را مطالعه نماييد. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنماي خريد و انتخاب دستگاه حضور و غياب كارابان نيز ميتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما كمك نمايد. قيمت دستگاه حضور و غياب علاوه بر حسگر ها ذكر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با كامپيوتر و قابليت گزارشات و آمار هاي ترددات انجام شده بستگي دارد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سيستم حضور و غياب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و كارت هوشمند قابليت كار كردن دارد اما حسن و برتري كارت هاي هوشمند يك) تبليغات مدارس و دو) سرعت كارت زني مي باشد. اين سيستم هيچ گونه خطا و يا باگ نرم افزاري ندارد و به هنگام كارت زني ها در وجه انبوه نيز به هيچ عنوان دچار وقفه و يا هنگ نرم افزاري نمي شود.

دستگاه تشخيص چهره

سايت هاي برون سپاري و انجام پروژه كم نيستند ولي بعد از كار كردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس كدرز بيش از پيش واقف شدم. به اين صورت كه از شما اجازه دسترسي به ليست براي ورود اطلاعات را مي خواهد.ادغام اين دو برنامه، علاوه بر ارتقاي دقت ورودي اطلاعات، زحمت وارد كردن اطلاعات را هم كمتر مي كند. همان طور كه خازن ها مي توانند بار الكتريكي را ذخيره كنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روي سطح اسكنر امكان استفاده از آن ها براي رديابي جزئيات يك اثر انگشت مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي، مرخصي ها را محاسبه مي كند. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چگونه با ليست ثبت ساعات كارمندان ادغام مي شوند؟ دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست. همچنين با نصب اپليكيشن انرويد مدرسه بر روي گوشي والدين آنها مي توانند گزارش حضور و غياب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشي خود مشاهده نمايند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد
  • 12- پرسش هاي متداول ( faQ )
  • قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )

به عبارتي همه تيك هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيك در دفتر نمره كلاسي الكترونيكي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتكارات گروه طلاي نرم مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. در اين راستا گروه طلاي نرم، نرم افزار حضور و غياب كاملاً اتوماتيك و هوشمند ويژه مدارس را به شيوه خلاقانه و نوآوري ارائه نموده است كه ويژگي هاي آن را در ادامه برمي شماريم.

دستگاه ساعت زني انگشتي

در اين طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غير از ساعات حضور و غياب ، كارتهاي هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غياب بگيرند ، مي توانند كارنامه هاي مستمر خويش را مشاهده نمايند. Wi-Fi : با استفاده از امكان Wi-Fi در دستگاههاي حضور غياب، مديران مي توانند به صورت آنلاين با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمايند. همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد كه در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن كارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد. يعني مي توان با استفاده از ماتريس كوواريانس نيز به بردار و مقدار ويژه رسيد. دماي صورت و بدن مقدار يكتايي دارد و بين ۳۵٫۵ درجه سانتي گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتي گراد متغير است كه نوعي امضاي حرارتي را بوجود مي آورد. در حالت روميزي، نرم افزار كارمند كنترل به محض روشن شدن سيستم، اقدام به ارسال اطلاعاتي مش كند كه نشان مي دهد كارمند مذكور در جاي خود قرار گرفته و به سيستم لاگين شده است.

دستگاه ساعت زني ارزان

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين سيستم قابل استفاده در هر نوع مركز آموزشي ( ابتدايي ، دبيرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصيلي و با هر تعداد دانش آموزي مي باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانيل ام كوپر اولين دستگاه حضور و غياب كارتي را اختراع كرد كه با نام ساعت حضور و غياب روچستر شهرت يافت. استفاده از دستگاه حضور و غياب در كشورهاي پيشرفته تاريخچه اي بيش از يك قرن دارد و از همان ابتدا اهميت و استفاده از آن رفته رفته بيشتر شده است. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. دستگاه هاي حضور و غياب جديد با پردازنده هاي قوي و نمايشگر تمام رنگي.

 

همچنين در صورت عدم استفاده از سيستم حضور و غياب در سازمان هاي متوسط و بزرگ، مشكلات اساسي پيش خواهند آمد كه ميتوانيد در اين مقاله آنها را مطالعه نماييد. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنماي خريد و انتخاب دستگاه حضور و غياب كارابان نيز ميتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما كمك نمايد. قيمت دستگاه حضور و غياب علاوه بر حسگر ها ذكر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با كامپيوتر و قابليت گزارشات و آمار هاي ترددات انجام شده بستگي دارد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سيستم حضور و غياب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و كارت هوشمند قابليت كار كردن دارد اما حسن و برتري كارت هاي هوشمند يك) تبليغات مدارس و دو) سرعت كارت زني مي باشد. اين سيستم هيچ گونه خطا و يا باگ نرم افزاري ندارد و به هنگام كارت زني ها در وجه انبوه نيز به هيچ عنوان دچار وقفه و يا هنگ نرم افزاري نمي شود.

دستگاه تشخيص چهره

سايت هاي برون سپاري و انجام پروژه كم نيستند ولي بعد از كار كردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس كدرز بيش از پيش واقف شدم. به اين صورت كه از شما اجازه دسترسي به ليست براي ورود اطلاعات را مي خواهد.ادغام اين دو برنامه، علاوه بر ارتقاي دقت ورودي اطلاعات، زحمت وارد كردن اطلاعات را هم كمتر مي كند. همان طور كه خازن ها مي توانند بار الكتريكي را ذخيره كنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روي سطح اسكنر امكان استفاده از آن ها براي رديابي جزئيات يك اثر انگشت مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي، مرخصي ها را محاسبه مي كند. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چگونه با ليست ثبت ساعات كارمندان ادغام مي شوند؟ دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست. همچنين با نصب اپليكيشن انرويد مدرسه بر روي گوشي والدين آنها مي توانند گزارش حضور و غياب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشي خود مشاهده نمايند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد
  • 12- پرسش هاي متداول ( faQ )
  • قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )

به عبارتي همه تيك هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيك در دفتر نمره كلاسي الكترونيكي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتكارات گروه طلاي نرم مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. در اين راستا گروه طلاي نرم، نرم افزار حضور و غياب كاملاً اتوماتيك و هوشمند ويژه مدارس را به شيوه خلاقانه و نوآوري ارائه نموده است كه ويژگي هاي آن را در ادامه برمي شماريم.

دستگاه ساعت زني انگشتي

در اين طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غير از ساعات حضور و غياب ، كارتهاي هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غياب بگيرند ، مي توانند كارنامه هاي مستمر خويش را مشاهده نمايند. Wi-Fi : با استفاده از امكان Wi-Fi در دستگاههاي حضور غياب، مديران مي توانند به صورت آنلاين با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمايند. همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد كه در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن كارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد. يعني مي توان با استفاده از ماتريس كوواريانس نيز به بردار و مقدار ويژه رسيد. دماي صورت و بدن مقدار يكتايي دارد و بين ۳۵٫۵ درجه سانتي گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتي گراد متغير است كه نوعي امضاي حرارتي را بوجود مي آورد. در حالت روميزي، نرم افزار كارمند كنترل به محض روشن شدن سيستم، اقدام به ارسال اطلاعاتي مش كند كه نشان مي دهد كارمند مذكور در جاي خود قرار گرفته و به سيستم لاگين شده است.

دستگاه ساعت زني ارزان

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين سيستم قابل استفاده در هر نوع مركز آموزشي ( ابتدايي ، دبيرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصيلي و با هر تعداد دانش آموزي مي باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانيل ام كوپر اولين دستگاه حضور و غياب كارتي را اختراع كرد كه با نام ساعت حضور و غياب روچستر شهرت يافت. استفاده از دستگاه حضور و غياب در كشورهاي پيشرفته تاريخچه اي بيش از يك قرن دارد و از همان ابتدا اهميت و استفاده از آن رفته رفته بيشتر شده است. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. دستگاه هاي حضور و غياب جديد با پردازنده هاي قوي و نمايشگر تمام رنگي.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب كارتي
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:10 | بازدید : 208 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

يكي ديگر از انواع پرطرفدار دستگاه هاي حضور و غياب، دستگاه حضور و غياب كارتي است. شايد فكر كنين با روي كار اومدن دستگاه هاي حضور و غياب پيشرفته تر، دستگاه هاي حضور و غياب كارتي محبوبيتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونيد كه اين دستگاه ها هنوز هم جز پركاربردترين و پرطرفدارترين دستگاه ها هستند و هنوز هم بسياري از سازمان ها از اون ها استفاده ميكنن.

البته شكي نيست كه اين دستگاه ها معايب زيادي دارند و تعداد زيادي از مصرف كنندگانشون رو هم به دليل همين معايب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان هاي زيادي وجود دارند كه به دليل اين كه ميخوان حضور و غياب تعداد زيادي كارمند رو در مدت زمان كوتاهي انجام بدن؛ مجبورن كه از اين سيستم استفاده كنن.

علاوه بر اين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي مزاياي ديگه اي هم دارن كه باعث ميشه شركتي كه اون ها رو تهيه ميكنه، بتونه با صرف حداقل هزينه از حداكثر امكانات دستگاهش استفاده كنه!

  1. اول اين كه قيمت دستگاه هاي حضور و غياب كارتي نسبت به بقيه ي دستگاه ها كمتره و براي شركت صرفه ي اقتصادي بيشتري داره.

  2. دوما از كارت حضور و غياب ميتونن به عنوان كارت رزرواسيون غذا هم استفاده كنن. اين كاربرد رو علاوه بر شركت ها توي دانشگاها هم ميتونين ببينين. مثلا توي دانشگاه خود ما از همين سيستم اتفده ميشه.

  3. از طرف ديگه ميتونن اطلاعات كارمند رو روي كارت چاپ كنن و به عنوان كارت شناسايي هم ازش براي شناسايي كارمندها استفاده كنن.




فقط مشكل كوچيكي كه درباره ي دستگاه حضور غياب كارتي كاريت وجود داره اينه كه راحت ميشه تقلب كرد و كارت كس ديگه اي به جاي خود فرد زد. كه اين مشكل هم اگر شركت حراست درست و حسابي داشته باشه حل ميشه و نيازي نيست نگران تقلب كارمندها هم باشين.

 

حلا اگر با دونستن اين ويژگي ها دلتون مي خواد مدل ها و قيمت هاي اين نوع دستگاه رو مشاهده كنين؛ به سايت ما (دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس) سر بزنين و مدل هاي مختلف رو به همراه قيمت هاشون ببينين.

اگر هم سوالي داشتين ميتونين با واحد پشتيباني شركت ما از طريق شماره ي زير در ارتباط باشين و از مشاوره ي رايگانشون براي خريد دستگاه استفاده كنين!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب كارتي
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:10 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

يكي ديگر از انواع پرطرفدار دستگاه هاي حضور و غياب، دستگاه حضور و غياب كارتي است. شايد فكر كنين با روي كار اومدن دستگاه هاي حضور و غياب پيشرفته تر، دستگاه هاي حضور و غياب كارتي محبوبيتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونيد كه اين دستگاه ها هنوز هم جز پركاربردترين و پرطرفدارترين دستگاه ها هستند و هنوز هم بسياري از سازمان ها از اون ها استفاده ميكنن.

البته شكي نيست كه اين دستگاه ها معايب زيادي دارند و تعداد زيادي از مصرف كنندگانشون رو هم به دليل همين معايب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان هاي زيادي وجود دارند كه به دليل اين كه ميخوان حضور و غياب تعداد زيادي كارمند رو در مدت زمان كوتاهي انجام بدن؛ مجبورن كه از اين سيستم استفاده كنن.

علاوه بر اين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي مزاياي ديگه اي هم دارن كه باعث ميشه شركتي كه اون ها رو تهيه ميكنه، بتونه با صرف حداقل هزينه از حداكثر امكانات دستگاهش استفاده كنه!

  1. اول اين كه قيمت دستگاه هاي حضور و غياب كارتي نسبت به بقيه ي دستگاه ها كمتره و براي شركت صرفه ي اقتصادي بيشتري داره.

  2. دوما از كارت حضور و غياب ميتونن به عنوان كارت رزرواسيون غذا هم استفاده كنن. اين كاربرد رو علاوه بر شركت ها توي دانشگاها هم ميتونين ببينين. مثلا توي دانشگاه خود ما از همين سيستم اتفده ميشه.

  3. از طرف ديگه ميتونن اطلاعات كارمند رو روي كارت چاپ كنن و به عنوان كارت شناسايي هم ازش براي شناسايي كارمندها استفاده كنن.




فقط مشكل كوچيكي كه درباره ي دستگاه حضور غياب كارتي كاريت وجود داره اينه كه راحت ميشه تقلب كرد و كارت كس ديگه اي به جاي خود فرد زد. كه اين مشكل هم اگر شركت حراست درست و حسابي داشته باشه حل ميشه و نيازي نيست نگران تقلب كارمندها هم باشين.

 

حلا اگر با دونستن اين ويژگي ها دلتون مي خواد مدل ها و قيمت هاي اين نوع دستگاه رو مشاهده كنين؛ به سايت ما (دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس) سر بزنين و مدل هاي مختلف رو به همراه قيمت هاشون ببينين.

اگر هم سوالي داشتين ميتونين با واحد پشتيباني شركت ما از طريق شماره ي زير در ارتباط باشين و از مشاوره ي رايگانشون براي خريد دستگاه استفاده كنين!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماشين سنگ زني ماشين آلات مورد استفاده 3 تن در ساعت 200 مش
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:9 | بازدید : 233 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگر فردي در سازمان وظيفه اش را به درستي انجام داد نبايد بي درنگ و بدون محاسبه او را تشويق كرد؛ چنانچه اگر روزي نيز كارش را انجام نداد يا به درستي به پايان نبرد، نبايد طلبكارانه توبيخش كرد. Edit برويد. در اين قسمت شما مي توانيد اثر انگت قبلي خود را پاك كنيد و يك اثر انگشت جديد مطابق دستورالعمل خواسته شده رجيستر كنيد. در گزينه ثبت اثر انگشت، ابتدا بايد يك شماره پرسنلي براي پرسنل جديد انتخاب شود. از زمانيكه كارخانههاي توليدكننده دستگاههاي شناسايي اثر انگشت، غالباً روشهاي تشخيص يك اثر انگشت واقعي و زنده را به محصول خود اضافه كردهاند، هميشه براي اينكه آنها چه روشهايي هستند و چگونه كار ميكنند، توضيحي ارائه نميدهند. براي مقابله با خطر استفاده از اثر انگشتهاي تقلبي و غيرواقعي، در بسياري از اسكنرها و دستگاه هاي تجاري شناسايي اثر انگشت، بررسيهاي دقيق بيشتري براي تأييد حقيقي بودن كار آنها اضافه شده است. • شركت مورفو: بسته به نوع دستگاه شناسايي، اين شركت روشهاي مختلف “نشانگر بافت پوست”، “مقاومت الكتريكي پوست”، به اضافه سيستم “آناليز غيرطبيعي بودن انگشت” را بهكار ميبندد. اين نوع از اسكنرها قديميتر بوده و تكنولوژي به كار رفته در آنها نيز سادهتر است.

همين امر ضريب امنيت را به شكل قابل توجهي بالا مي برد.

تكنولوژي سنسور اثر انگشت نيز بخشي از اين به روز رساني است و معمولا با سيستم عامل گوشي در ارتباط است. كنترل تردد و يا اكسس كنترل ( Access Control ) يكي از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در صنعت كنترل تردد اشخاص و اشياء مي باشد. سيستم كنترل تردد يا همان اكسس كنترل به معني اجازه ورود يا عدم ورود به يك شخص يا گروهي از افراد بر اساس زمان بندي مشخص به يك مكان خاص مي باشد. علاوه بر آن، كارشناسان كسرا نيز مشاوره هاي بسيار دقيقي را قبل از خريد براي مشتريان ارايه مي­ نمايند. اگر مي خواهيد از اثر انگشت تان براي خريد از آيتونز و اپ استور استفاده كنيد، بايد گزينه ي iTunes & App store را نيز از همين قسمت فعال كنيد (مانند شكل زير). همين امر ضريب امنيت را به شكل قابل توجهي بالا مي برد. بنابراين اگر دكمه ي Home كثيف باشد به احتمال زياد گوشي يا آيپد شما به مشكل بر خواهد خورد و نمي تواند اثر انگشت شما را تاييد كند. در دستگاه هاي قديمي تشخيص چهره براي ثبت اثر انگشت بايد كليد خاصي را بر … آينده روز به روز استفاده از آن بيشتر شده و قيمت آن در آينده كاهش زيادي خواهد يافت. كافي است چند عكس از صورت خود بگيريد و آن را به برنامه بدهيد. كدپرسنلي فرد مورد نظر را در كادر مربوطه وارد كرده و دكمه «جستجو» را كليك نماييد. اگر يك انگشت بخصوص تان را قبلا رجيستر كرده ايد ولي در حال حاضر كار نمي كند، آنگاه مي توانيد آن را مجددا تنظيم كنيد.

  • صنايع شهيد باكري
  • 2-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه كابلي
  • دستگاه گشت و نگهباني RFID | RFID Security Guard
  • 10- ارائه گزارش گيري هاي متنوع توسط نرم افزار
  • 4 ماه پيش
  • دستگاه حضور و غياب دنياي پردازش مدل Multibio700
  • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

براي اين كار كافيست وارد تنظيمات دستگاه شويد و از قسمت General آن گزينه ي Update را پيدا كنيد. هر كدام از اين دستگاه ها داراي ويژگيها و امكانات خاص خود هستند و متناسب با شرايط و نياز سازمانها كاربردهاي خاص خود را دارند. براي مثال دستگاهي داراي ۱۰۰۰ نفر ظرفيت كاربر است. اين ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه اين نوع از اسكن بياساس ميگردد. در بيشتر گوشيهاي هوشمند از اين نوع اسكنر استفاده ميشود. در اين نوع از كنترل تردد مي توان مجاز يا غير مجاز بودن ورود و يا خروج افراد را كنترل كرد و براي اين كار مي توان از موانع فيزيكي مانند گيت تردد استفاده نمود. در صورت لزوم اين محافظ ها را تعويض كنيد. وقتي يكي هست كه هميشه هواتو داره محسن لرستاني ( بي وفا ) ديرين ديرين - ريش سفيديسم تجزيه كسر سريال هندي | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسي | فيلم هندي | كانال گاد يه حركتي بزن ديرين ديرين - وسايل پيشگيري چكش تخريب تاپ لاين رونيكس كليپ جديد و باحال محسن ايزي 771 سختي ها و ظرايف موضعگيري هاي وزارت امور خارجه شكار شيرها سمينار دو روزه آمار (با رويكرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجي ميخوام با مزه ترين و خنده دارترين كليپ هاي محسن ايزي شكوفه عزيزي؛ دومين اجراي برنامه دوم از مرحله نيمه نهايي عصرجديد اجراي محمد زارع در نيمه نهايي عصر جديد آهنگ لري خنده گل، خواننده اسماعيل بهشتي ديرين ديرين - فانتزي بيش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاكروم فقط ۵ دقيقه كي اينجوري زود حاضر ميشه ؟

اما اگر اين سنسور از روز اول مشكل داشته است آنگاه بايد به فروشگاه ها و نمايندگي هاي معتبر اپل مراجعه كنيد و مشكل تان را با آنها در ميان بگذاريد. آي تي بازار صرفا منابع فروش را معرفي نموده و مسئوليتي بابت صحت قيمت ها و معاملات انجام شده ندارد. در فروشگاه ها و مغازه ها و ساير مكان هايي از اين قبيل نيز به همين صورت رديابي اجناس صورت مي گيرد. از ديگر موارد كاربرد سيستم اكسس كنترل اين است كه شما مي توانيد گروه هايي از افراد را مشخص كنيد و محدوديت هاي دسترسي تردد را بر روي اين گروه ها اعمال نماييد. بر روي پوست انگشت مي تواند بر تشخيص اثر انگشت تاثير بگذارد. 1. ساعت و دستگاه حضور و غياب فقط اثرانشتي: با قرار دادن انگشت بر روي سنسور تشخيص اثرانگشت و مقايسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سيستم ساعت ورود و خروج ثبت ميشود.

31. مبتني بر Net framework 4.0 . همان طور كه مي دانيد سنسور اثر انگشت Touch ID در مدل هاي جديد گوشي ها و آيپدهاي آيفون وجود دارد كه قابليت امنيتي و ميان بر است ولي ممكن است بعضي مواقع درست كار نكند. با استفاده از دستگاه حضور غياب پرسنل به محض ورود بايد كارت يا اثر انگشت خود را بر روي دستگاه ثبت نمايند و يا از طريق چهره ورود خود را ثبت نمايند. دراين راهنما قصد داريم به شما نشان دهيم چگونه مشكل درست كار نكردن اين سنسور را برطرف كنيد. در اين مطلب قصد دارم دستگاه اثر انگشت حضور غياب رو بهتون معرفي كنم كه ديتاي انگشت رو همراه با ساعت و تاريخ به سرور ميفرسته و سپس سرور اونارو به كانال تلگرامي ارسال ميكنه. تمام داده ها جمع آوري و سپس محاسبه ميشوند- اين نرم افزار محاسبات را بسيار ساده نر و سريعتر ميكند. به عبارتي ساده تر يعني اين كه چه شخص يا گروهي، در چه زماني مي تواند به چه مكان هايي دسترسي داشته باشد و از چه وسايلي استفاده كند. و از چه گذرگاه هايي مجوز عبور و مرور دارند؟ يكي ديگر از قابليت هايي كه در دستگاه هاي آيفون وجود دارد اضافه كردن اثر انگشت هاي بيشتر است. در مورد اين روش در بخش بعدي بيشتر توضيح خواهيم داد. 3. با انتخاب دسته قانون مورد نظر و زدن دكمه اصلاح , پنجره دسته بندي قوانين در سيستم باز ميشود.

سادهترين تمريني كه ميتوانيد انجام دهيد، حرف زدن در برابر آينه است. هم چنين نبايد دكمه را خيلي زود يا خيلي محكم فشار دهيد، در واقع بايستي انگشت تان را روي دكمه نگه داريد تا آن را اسكن كند و دستگاه باز شود (اين پروسه يكي دو ثانيه طول مي كشد). اين سنسور يك تصوير با رزولوشن بالا از لايه هاي پوست انگشت مي گيرد تا اثر انگشت شما را بخواند و آن را با اثر انگشت اصلي (رمز) مقايسه كند. • تشخيص ضربان قلب: يكي از مؤثرترين روشها، استفاده از سنجش ميزان سيگنالهاي نوري با سرعت بالا ميباشد كه تورم ريتميك و لحظهاي مسير مويرگها را بهدليل جريان خون شناسايي ميكند. • شركت “لوميديم اچآي دي گلوبال ادامه دهيد “: اين شركت در هر دستگاه خود از هر دو سيستم “تشخيص ضربان قلب” و “نشانگر بافت پوست” براي تأييد واقعي بودن انگشتان استفاده ميكند. • شركت سوپريما: اين شركت در يك دستگاه از چندين سيستم “تشخيص غيرطبيعي بودن پوست” بهره ميگيرد تا مشخص شود كه آيا اثر انگشتان كپي شده و تقلبي هستند و يا خير. سامانه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به شركت هاي مختلف امكان مديريت زمانبندي و بهره وري از نيروهاي انساني خود را مي دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب افق فرا ويژن
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:9 | بازدید : 241 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

استان كردستان هم در اين مجموعه با ارزش داراي يك كننده است؛ سيد راشد حسيني (متولد سال 1371 شهر سنندج) توانسته نام خود را در اين كتاب ثبت كند. هم چنين قابل نصب در محيط هاي داخلي و يا در فضاي باز را دارد. با توجه به پيشرفت علم، فناوري ها و تكنولوژي هاي جديدي به دوربين هاي مدار بسته اضافه شده است و شما به راحتي مي توانيد از اين دوربين هاي هوشمند در خانه و محيط كسب و كار خود استفاده كنيد. شما مي توانيد بهترين مزاياي iClock360 را دريافت كنيد. در اين صفحه خلاصه اي از ويژگي هاي هر دستگاه (برند كارا 2000) را مي توانيد مطالعه نماييد. دستگاه حضور و غياب كارتي مدل تي بيست بسيار زيبا و كارا مي باشد اين دستگاه به غير ار حضور و غياب بودن يك دستگاه كامل كنترل تردد است . نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. در سال ۱۸۸۸ نوع ديگري از اين دستگاه توسط دكتر الكساندر دي اختراع شد كه به دستگاه حضور و غياب دي شهرت يافت. دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره از يك الگوي خاص براي ثبت اطلاعات چهره افراد استفاده ميكنند.

 

دستگاه ساعت زني

 

تربيت و تعالي انساني بايد در رأس اهداف و برنامه هاي هر سازماني قرار گيرد تا زمينه براي استفاده از توانايي هاي افراد فراهم گردد. … به صورت آنلاين تردد افراد را ثبت كرده و در هر لحظه وضعيت كاري كارمندان رو مشخص مي نمايد. و از معايب … ليست دستگاه هاي حضور و غياب شركت پردازش تردد. دستگاه هاي حضور و غياب يا ساعت هاي كارت زني سنسور نوري ضد خش ، نرم افزار رايگان ،امكان ارسال ترددها از طريق بلوتوث و … دانلود ليست قيمت دستگاه حضور و غياب. به اضافه اين كه مي توان ميزان حساسيت سنسور آن را نيز كنترل نمود. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. يكي از مسائل مهم در مديريت منابع انساني ثبت مرخصي و مأموريت و اضافه كاري هاي پرسنل مي باشد. يكي از مولفه هاي اين سيستم ها دسترسي راحت به اطلاعات ثبت شده مي باشد.



    • امكان تعريف كاربر سيستم به صورت نامحدود



    • ذخيره سازي اطلاعات تا 10.000 تردد در حافظه دستگاه



    • احمد مصطفوي



    • دستگاه گشت و نگهباني RFID | RFID Guard

 



به همين ترتيب ترددي كه در ساعت 10:30 ثبت شده است، تردد از نوع ورود به سازمان بوده و شروع حضور فرد در سازمان محسوب خواهد شد. ساختار بي نظير و عملكرد مطلوب نرم افزار مكمل دستگاه هاي حضور و غياب كره اي اين شركت مي باشد كه با توجه به درخواست مشتري در ۳ نسخه با دو نوع بانك اطلاعاتي (MS-SQLSERVER - ACCESS) ارائه مي گردد. در اين بخش با استفاده از ساعتهاي كامپيوتري حضور و غياب زمان ورود و خروج پرسنل جمعآوري و در حافظه دستگاه نگهداري ميشود . همچنين با اتوماسيون كردن حضور و غياب در يك سازمان، كليه عمليات مربوط به ورود و خروج كاركنان شامل مرخصيها، مأموريتها، اضافهكاري، شيفتها، تقويمكاري و كاركرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابي است. تاريخ و ساعت ورود و خروج ۱۰ روز اخير، در داشبورد قابل مشاهده است كه در صورت نياز مي­توان گزارش روزهاي بيشتر را نيز ديد. به شما امكان مي دهد تا هزينه هاي مرخصي، روزهاي تعطيل يا زمان پرداخت را پيگيري كنيد.

 

دوست داري؟

 

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا، وارد شويد; ثبت نام كنيد. اما در مورد سيستم ابري، قيمت نرمافزار متفاوت بوده و براي هر كاربري قيمتي بين 1 تا 10 دلار به صورت ماهيانه بايد پرداخت كنيد. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. ۸- كارت ماموريت روي سيستم كار نمي كند چه كار بايد انجام داد؟ ثبت انواع تردد شامل ماموريت خارج از شهر، ماموريت داخل شهر و مرخصي. اما رفته رفته با پيشرفت تكنولوژي، ادامه دهيد منابع انساني در سازمان ها مفهوم عميق تر و گسترده تري يافت و در نهايت نياز به يك اتوماسيون كنترل تردد در هر سازماني حس شد. نياز به تايپ چيزي داري؟ دوست داري؟ راستي داري ميري؟ خيال كن اون زني يه كه تو خيلي دوستش داري. سنگ زني ماشين با . ماشين سنگزني چنانچه در . در سه گله 200 رأسي در . فك شكن 200 تن در ساعت; .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترين نرم افزار حضور و غياب
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:8 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قرارداد كار كتبي در 4 نسخه يكسان تهيه و تنظيم شده و يك نسخه به كارفرما، يك نسخه به كارگر، يك نسخه به اداره كار و يك نسخه به اتحاديه كارگري يا شوراي اسلامي كار تحويل مي گردد. يك عكس از هدف خود تهيه كنيد و آن را به عنوان انگيزه اي در جلوي چشم خود قرار دهيد. البته كه اين انتظار به جايي است. در يك جمعبندي ميتوان گفت با مجهز شدن T21F به درگاه شبكه و USB، بهعنوان يك دستگاه حضور غياب ردهمياني، بسيار كاربرديتر واقع شده است. زيرا سرعت كارتزني در مدارس با حجم بالا مسئله اي بسيار مهم است. پايبندي اينجا كليك كن به قوانين ورود و خروج و رعايت آيين نامه هاي انضباطي در مورد تمامي پرسنل امري ضروري است. بعضي از كارفرمايان از حالت شناوري استفاده مي كنند، يعني به ازاء تأخير در شروع ساعت كاري، به همان ميزان از اضافه كار آخر وقت كسر مي شود.

سيستم حضور و غياب تحت وب

با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. اندازه مناسب دستگاه، آن را براي نصب در محيط هاي اداري و روي گيت تردد مناسب كرده است. حضور به موقع و شروع كار در رأس ساعت تعيين شده، علاوه بر ايجاد نظم و انضباط در محيط كار، باعث بالا رفتن بهره وري و راندمان كاري خواهد شد. اينگونه برخوردهاي تبعيض آميز علاوه بر نارضايتي كاركنان از سازمان، گسترش بي نظمي را نيز در پي خواهد داشت. ناديده گرفتن تأخير و بي نظمي كاركنان، اين پيام را براي شخص خاطي و ديگران ارسال مي كند كه وقت شناس بودن براي شما اهميتي ندارد. رابط كاربري اين محصول فارسي است كه ديگر نقطهي قوت T21F محسوب ميشود. روش تشخيص چهره در تصاوير دوربين مداربسته بسيار پيچيده است .

اسكنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالايي دارد و از سوي ديگر ضريب خطاي آن بسيار پايين است. دستگاه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به وسيله ي آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را كنترل كرد. بعد از انتخاب محل قرارگيري دستگاه، نسبت به موقعيت جايگاههاي پلاستيكي در قسمت پشتي دستگاه و بهوسيلهي رولپلاك، ميتوانيد آن را به هر سطحي نصب كنيد. دستگاه حضور غياب T21F به گيره و جايگاه پلاستيكي مجهز شده كه نصب آسان آن روي پايه و ديوار را فراهم ميكند. بنابراين مي توانيد از طريق اينترنت و بدون نياز به حضور در كنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسي قرار دهيد. بنابراين هكر با دسترسي به فضاي ذخيره سازي آن مي تواند به تصوير دقيق اثر انگشت دسترسي پيدا كند. قابليت تعريف تقويمها و گروههاي كاري و شيفهاي كاري به تعداد نامحدود جهت محاسبه هاي مختلف كنترل كاركرد . صرفه جوي در وقت و هزينه: با وجود اين دستگاه ديگر نياز به نيروي اضافي براي كنترل ورود و خروج كاركنان نبوده و اين افراد مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن ورود و خروج خود را ثبت كند.



    • آرشيو اطلاعات > اشخاص حقوقي > ماليات


دستگاه کارت زنی 

    • تاريخ مورد نظر را انتخاب نماييد



    • نمايش تاريخچه براي هر كارمند بايد فعال باشد



    • محدوده اضافه كار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت

 



با مجهز شدن اين دستگاه حضور غياب به درگاه شبكه، اتصال آن به سيستم مديريت نيروي انساني ميسر شده است كه نهايتاً مديريت هوشمند كاركنان، محاسبه واريزي و تخمين نيروي موردنياز و … را امكانپذير ميكند. شركت پارس تردد ارائه دهنده انواع دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي ، چهره و كارتي … ملاك ديگر انتخاب، خريد دستگاه حضور و غياب با كيفيت و قيمت مناسب است. وجود گارانتي براي يك محصول نشان دهنده ي كيفيت آن است. يكي از مشكلات عمده مديران و صاحبان كسب و كار در تمامي شركتهاي بزرگ و كوچك، بي نظمي كاركنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل كار است. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مشكل تأخير كاركنان، هميشه مربوط به بي مسئوليتي آنها نيست. اين روند را به صورت اتوماتيك انجام مي دهد و باعث مي شود كه كارفرمايان خاطري آسوده داشته باشند، در حالي كه كاركنان خود را در محل و يا خارج از محل شركت مي دانند. بعضي كارفرمايان سخت گيرتر هستند و در صورت تأخير ورود پرسنل، كاركرد آن روز را براي آن شخص محاسبه نمي كنند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نقد و بررسي ، مشخصات و قيمت دستگاه حضور غياب فراافزار مدل Fara Af 390w
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:7 | بازدید : 237 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اما دسته سوم راكه كارشناسان امنيت تشكيل ميدهند به اين دليل به دنباله كد ست گاه حضور و غياب هستند كه بتوانند آسيب پذيري هايس يست م را شناسايي كرده ودرنهايت جل و يا ين نقاط ضعف رابگيرند . در قديم بيشتر مشتريان از كارتهاي باركد ي و بعد RFID استفاده مي كردند.ولي به دلايلي ضعف امنيتي به مرور زمان از اين دستگاه كم استفاده مي شود يكي از اين موارد استفاده پرسنلاز كارت هم ديگر مي باشد. براي انجام اين كار مي توانيد كليك عبارت what is my ip را در مرور گر خود سرچ كنيد.در صورت وجود reply مي توانيد از طريق تماس با واحد پشتيباني نسبت به باز كردن دستگاه اقدم كنيد. پشتيباني براي كاربراني كه نرم افزار را خريداري كرده اند به مدت يك سال رايگان مي باشد. با سلام امكان ثبت چند كارمند در نسخه رايگان نرم افزار وجود دارد؟ دستگاه حضور غياب براي ثبت ورود و خروج افراد استفاده ميشود.

كارت ساعت زني

لذا ما در اين مطلب قصد داريم كارايي دستگاه حضورغياب ويژگي هايي كه اين دستگاه دارد و همچنين خريد دستگاه و چگونگي توليد آن توسط شركت ما را براي شما مورد بررسي قرار دهيم. تا با خاطري آسوده اطلاعات ارزشمند خود را در آن نرم افزار قرار دهيد. اين فناوري ميتواند اثر انگشت انگشتان خشك، انگشت كثيف، انگشت مرطوب و انگشتهاي زخمي را بگيرد و تصاوير با كيفيت بالا توليد كند. تمامي حقوق مادي و معنوي اين سامانه متعلق به شركت توسعه فناوري دينگ مي باشد. نرم افزار حضور و غياب اكسير به دو بخش تحت ويندوز و تحت وب تقسيم بندي مي گردد. همانطور كه در بخش قبلي نيز به آن اشاره شد، انعطاف پذيري نرم افزار حضور غياب تحت وب بسيار بالاست و مي تواند پاسخگوي تمامي نيازهاي مختلف و متفاوت شما باشد. تصور نماييد كه براي كاركنان بخش حسابداري چقدر سخت خواهد بود كه بخواهند ساعت هاي ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقيق و بدون هيچ گونه خطا در انتهاي هر ماه محاسبه نمايند. تبريز در دوران بنياميه به محل فعلي منتقل ميشود و به بهاي نابودي اصطخر - پايتخت قديمي فارس - رونق ميگيرد.

امروزه در تمام دنيا، از كارت هاي هوشمند در مكانهاي مختلف، مانند بانكها، مراكز مخابراتي، سازمانهاي دولتي، مراكز بهداشتي، مراكز ارائه خدمات، مراكز آموزشي و تفريحي استفاده ميشود. اين دستگاه داراي استحكام فوق العاده در برابر ضربه هاي فيزيكي و شوك الكتريكي است. ابعاد دستگاه مناسب و كوچك و صافي سطح دستگاه ايده آل بوده و كيفيت بدنه فوق العاده است. دستگاه حضور و غياب مدل ZK UF100 دستگاه كنترل تردد ZK از سنسوري فوق العاده قوي و حساس براي تشخيص اثر انگشت پرسنل برخوردار است و قادر است چهره افراد را با سرعتي بالا (زير 1 ثانيه) شناسايي كند. از اين سيستم ميتوان براي شناسايي افراد از طريق شبكه و از راه دور در برنامه هاي مورد نظر استفاده كرد . با يك سيستم حضور و غياب، كاركنان مي توانند در پايان هر ماه ترددهاي ورود و خروج خود را ببينند. براي استفاده از چنين ابزارهايي هيچ نرم افزاري جهت نصب در اختيار مشتري قرار نمي­ گيرد و تنها از طريق اينترنت و وب مي ­توان به آن ها دسترسي پيدا كرد. بخصوص شركتهاي توليدي كه در شهركهاي صنعتي حومه شهرهاي بزرگ قرار داشته و رسيدن به آنها خود يك مسافرت است.

  • چگونه يك مقاله خوب در سايت قرار دهيم؟
  • دستگاه حضور و غياب كارتي مدل OFV-90
  • اتلاف زمان
  • امكان ثبت 50000 تردد
  • نرم افزار حضور و غياب
  • سازمان امداد و نجات هلال احمر استان تهران
  • مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز

سيستم هاي بيومتريك همواره به روش هاي مختلف مورد هجوم قرار مي گيرند. خروج با مراجعه به اين دستگاه و با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند كارتهاي هوشمند,اثرانگشت,اسكن چهره و… ورود و خروج خود را ثيت مينمايند. البته محدوديت ظرفيت ذخيره ماژول تشخيص چهره را نيز در نظر داشته باشيد. البته به ازاي هر پرسنل نيز بايد يك كارت تهيه شود كه شامل هزينه جداگانه اي مي باشد. البته استفاده از نسخه كرك شده ويژوال استديو بلا مانع است. يا آيا قيمت آن منصفانه است يا خير؟ اثر انگشت از قديميترين روش هاي تشخيص هويت است كه با پيشرفت تكنولوژي به تنوع آن افزوده شده است. لذا بايد روشي به كار گرفته شود تا از ميان اين حالات ، اثر انگشت زنده و واقعي را تشخيص دهد. 6- پياده سازي بر مبناي ايده Tiny و اجراي عمليات سيستم از طريق Store Procedureها كه باعث شده كه با وجود محاسبات بسيار سنگين (بيش از 900 Query در برخي حالات) سيستم به راحتي تحت وب كار كند. مهمترين ويژگي اين سيستم حضوروغياب تفكيك ورود وخروج متناسب با جهت عبور كارت از كارتخوان ميباشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تردد - حضور و غیاب - گیت کنترل تردد
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:49 | بازدید : 232 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب انتخاب کنیم؟
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:48 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

از طرفی این خصوصیت سیستم حضور و غیاب میتواند به سود بخش نیروی انسانی شرکت باشد، زیرا آنها نیز مجبور نخواهند بود که در مورد برنامه کاری کارکنان بهطور مداوم به آنها پاسخ دهند. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید … عدم محدودیت در تعریف اثر انگشت سرعت پردازش بسیار بالا. 1. از منوی اطلاعات پایه , گزینه معرفی شیفت را انتخاب نمایید. 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود.

از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت.

کیانیت شکسته تولید کنندگان ماشین آلات; Brabender در مقیاس . تولید کنندگان ماشین آلات سنگ زنی در چینسنگ سنگ شکن ماشین در . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K اینجا کلیک کن دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. امکان افزودن به ساعتهای کاری کارکنان در صورت دورکاری، که این امر توسط نرمافزارهای موجود در یک سیستم حضوروغیاب ممکن میشود. از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت. سنگ شکن تن در ساعت تاثیرآرتا سنگ شکن, غلتکی کارخانه . با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. ارسال اتوماتیک روزانه تولد دانش آموزان که با استفاده از برنامه های زمانبندی شده نرم افزار امکانپذیر می باشد.

  • استعلام بهاء
  • گرفتن گزارشات متنوع
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت
  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل

سیستم های بیومتریک شرکت دانش بنیان آرام رمز گستران - ارگ - شامل سیستم های تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص و شناسایی عنبیه، تشخیص و شناسایی اثرانگشت می باشند. این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب می باشند و با استفاده از اسکن چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می نماید. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اینکه واقعا ثبت ورود و خروج ها و مرخصی یا ماموریت های بین روز به صورت دستی و کاغذی چقدر می توانست سخت و خطاپذیر باشد قابل توصیف نیست. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست.

در این مورد خیلی تحقیق کنید. اصطلاح بایومتریک در اصل به معنی تشخیص ویژگیهای انسانی است که برای هر انسان این ویژگیها منحصربهفرد هستند. مسئولان در صادر کردن مجوز برای این رکوردگیری به من یاری بسیاری کردند. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. با استفاده از الگوریتم های قوی و تکنولوژی های پیشرفته این دوربین های مدار بسته می توانند در مقایسه با سایر دوربین های هوشمند عملکرد بهتری داشته باشند. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. سنگ شکن 300 تن در ساعت در استخدام در معدن.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

ماشین آلات سنگ زنی. فاکتور رسمی ماشین آلات و خطوط . در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند. از آنجا که تجمع رگهای زیر پوست صورت در هر فرد شکل متفاوتی دارد، تمایز رنگ بین نقاط مختلف صورت ثابت می ماند. شکن در شکل زیر یک ماشین سنگ . گزارش شما در مورد این آگهی چیست؟ من توانستم با دمبل هایی به وزن 5 کیلوگرم در مدت 10 ساعت به تکرار 21 هزار و 180 که معادل 108 تن بود، این رکورد را جابه جا کنم. وی با دمبل های 3 کیلوگرمی 3 هزار و 200 تکرار را انجام دهد. رکورد دیگرم حرکت جلو بازو با دمبل بود که یک ورزشکار آمریکایی آن را ثبت کرده بود، وی توانست با دمبل 3/5 کیلوگرمی 9 هزار و 720 تکرار انجام دهد. یک دوربین با کیفیت بالا، تصاویری را از چهره یک شخص می گیرد و نشانه های خاص چهره وی را بررسی می کند، بعنوان مثال، فاصله بین چشمها، عرض بینی، شکل گونه ها و … . به عنوان یک انسان ،مغز شما قادر است در لحظه تمام این کار ها را ب طور خودکار انجامدهد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خدمات نصب و فروش دستگاه حضور و غیاب
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:47 | بازدید : 240 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



  • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



  • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



  • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



  • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



  • 6 اضافه کار



  • 11- نظر سنجی



  • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل  به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان به وب سایت  : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب ارزان
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:47 | بازدید : 224 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

مقاله

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملكرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟
دو شنبه 12 آبان 1399 ساعت 14:10 | بازدید : 245 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

پیش از این و در مقاله‌های قبلی با انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب  آشنا شدیم و مزایا و معایب هر کدام را شناختیم. اما همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی هیچ‌گاه در یک نقطه‌ی خاص متوقف نمی‌شود و هر روز در حال پیشرفت و توسعه است.
در این مقاله تصمیم داریم با نوع دیگر و جدیدتری از دستگاه‌های حضور و غیاب با عنوان دستگاه کنترل تردد عنبیه آشنا شویم و مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنیم.
در حال حاضر، این دستگاه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا برای تکمیل فرایند حضور و غیاب افراد استفاده می‌کند.
اگر شما هم علاقه دارید تا مطالب بیشتری را درباره‌ی این دستگاه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز یاد بگیرید؛ تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید! 

دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟

 
 
 
 

دستگاه کنترل تردد عنبیه

دستگاه کنترل تردد عنبیه

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای حضور و غیاب کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند.
پیش از این گفتیم که نسل جدید دستگاه‌های حضور و غیاب به استفاده از ویزگی‌های بیولوژیکی افراد برای شناسایی روی آورده‌اند و تا به امروز با شناسایی دستگاه حضور  غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره، عینا این مطلب را مشاهده کردیم.
علاوه بر اثرانگشت و خطوط چهره، یکی دیگر از ویژگی‌های بیولوژیکی که برای هر فرد، فقط مختص به خود اوست؛ الگوریتم و الگوی عنبیه‌ی چشم شخص است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی الگوریتم خطوط عنبیه‌ی دو چشم یک شخص یکسان نیست و الگوی چشم چپ با الگوی چشم راست تفاوت دارد.
دستگاه کنترل تردد عنبیه از تشخیص هویت با عنبیه چشم برای شناسایی کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند و ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند.
این دستگاه با اسکن داخل چشم شما، خطوط عنبیه را شناسایی و مدل‌سازی می‌کند و به صورت کدهای خاصی در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند.
هر زمان که شما به این دستگاه مراجعه کنید، دستگاه با استفاده از سنسور تشخیص عنبیه چشم، شما را شناسایی کرده و حضورتان را ثبت می‌کند.
در این دستگاه، امکان انجام کوچکترین تقلبی تا به امروز وجود نداشته است؛ زیرا تقلید الگوریتم عنبیه یک شخص عملا محال و غیر ممکن است.
به همین دلیل این دستگاه از امنیت و دقت بالایی برخوردار است.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0