عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 167
:: بازدید سال : 1173
:: بازدید کلی : 2719

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

بررسی 5 روش هک اسکنر اثر انگشت و نحوه جلوگیری از آنها
چهار شنبه 30 بهمن 1398 ساعت 10:34 | بازدید : 535 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در لیست زیر می توانید امکانات نسخه های متفاوت نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم را مشاهده نمایید. چراکه اتوماسیون حضور و غیاب دقت بسیار بالایی دارد و در نتیجه حقوق هیچکدام از افراد کم یا زیاد نمی شود. بنابراین در هنگام اجرای رنگ های نیم پلی استر یا تمام پلی استر باید نسبت بین خشک کن و رنگ در دمای هوای مختلف به درستی رعایت شود. اما در روش سنتی، حتی درصد کمی از خطا می تواند سالانه ضرر زیادی به کسب و کار بزند. امروزه بسیاری از شرکت ها مانند شرکت های پخش یا شرکت های حمل و نقل برای ردیابی کارکنان خود مجبورند از دستگاه های ردیاب استفاده کنند. از دیگر نوآوری ها و آسان سازی مبحث حضور و غیاب دانش آموزان ، اعلام اتوماتیک حضور و یا غیبت دانش آموزان به معلمان می باشد. مقاومت بالا نیز در طراحی آن فراموش نشده و برای ساخت بدنه دستگاه از مواد پلاستيك بسيار مقاوم و آنتي استاتيك استفاده شده است.


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
فروش ویژه دستگاه حضورو غیاب BS101
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 18:11 | بازدید : 626 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

تمام زمانهای حضور و غیاب با استفاده از مشخصاتی ثبت میشوند که نیاز به حمل کارت شناسایی ندارند، اگرچه هنوز هم برخی از سیستمهای حضور و غیاب با کارت شناسایی کار میکنند. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face قابلیت ثبت ۴۰.۰۰۰ اثر انگشت و سه هزار چهره کاربر را دارد و قابلیت اتصال به سیستمهای کامپیوتری برای گرفتن خروجی اطلاعات را فراهم آورده است. آسیاب برای فروش در آلمانی. آسیاب هند برای صنعت پردازش دولومیت سنگ خرد کردن دوم کارخانه توپ دست برای, k سری موبایل خرد کردن و آسیاب آسیاب برای فروش » سنگ شکن کوچک در . اصولا دو راه برای حضور و غیاب در سیستم های اداری وجود دارد. سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. اين پروژه براي اولين بار به صورت کاملاً موفقيت آميز و منحصربفرد در مدرسه علوي تبريز تماماً توسط شرکت طرح انديشان توليد راه اندازي شده است. در واقع طیف وسیع انتخاب گزینه های فیلترینک اطلاعات امکان تهیه بیش از 2700 نوع گزارش را به کاربران می دهد. دریافت اطلاعات ورود و خروج: برای تخلیه اطلاعات ورود و خروج از دستگاه و انتقال به نرم افزار بصورت شبکه از این قسمت استفاده می کنیم. تصاویر چهره می توانند با بردارهای ویژگی شان برای مقایسه های بعدی به پایگاه داده اضافه شوند. با استفاده از ویژگی تشخیص چهره شما می توانید خانه و محیط کسب و کار خود را ایمن کنید.

  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • گزارش های متنوع (خروجی PDF, TXT,Excel و …)
  • بدنه این ساعت فلزی است
  • 1- سیستم عامل Windows Server (کلیه نسخ)
  • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت
  • ناراحت بودن (Sad)
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره یاد میکنیم. در این قسمت اخبار فعالیتهای مدرسه و سایر اخبار مرتبط با مدرسه و آموزش و پرورش می تواند ارائه گردد. پورت های خروجی نوع ارتباط با این دستگاه را مشخص میکند. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. قیمت سیستم و نرم افزار حضور و غیاب بستگی بسیاری به نوع سیستم پایهای آن، یعنی سیستمهای ابری (cloud-based) یا سیستم درونسازمانی (on-premises)، دارد. دستگاه حضور و غياب وسيله اي جهت ثبت ورود و خروج افراد و پرسنل كنترل تردد آنها مي باشد. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی تایگر - تشخیص چهره | اثر . اگر چه، تکنولوژی تشخیص چهره هنوز به صورت صد در صد قابل اعتماد اعلام نشده است، اما با اینحال کاربردهای زیادی دارد و در همان حدش هم بسیار مفید بوده است. چهرهای که در حال تحقیر کردن است و یا نفرت را منعکس میکند، شامل یک گوشه دهان بالا آمده است. این دستگاه بسیار کم حجم در عین حال بسیار زیبا می باشد و برای محیط های مناسب است که می خواهند یک دستگاه زیبا در عین حال کوچک را داشته باشند. ماشین سنگ زنی برای 5 مش تا 18 مش.

دستگاه ورود و خروج

3 تا 4 آسیاب چکشی تن در ساعت سنگ زنی خوب. این مورد را هم می ­توان در دسته قابلیت­ های غیرضروری قرار داد و از آن چشم پوشی کرد. این دستگاه قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 0.2 ثانیه را دارد. ۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس تشخیص چهره RF500 یکی از کوچکترین دستگاههای تشخیص چهره می باشد. با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. ضمنا این سیستم حضورغیاب نیاز به ناظر دارند که هزینه سربار ایجاد می کند چرا که اگر ناظری وجود نداشته باشد ممکن است یک نفر با استفاده از کارت افراد دیگر، تردد آنها را متقلبانه ثبت کند. نسخه ی بتای این کتابخانه نیز روی ۱۰۰۰۰ تصویر مراحل تست اولیه را پشت سر گذاشته است.

ما در این مجموعه سعی کردیم با نگرشی جدید به موضوع تبلیغات ، تمام تلاش خود را برای بهبود کسب و کار کارآفرینان عزیز کشورمان داشته باشیم . تن در ساعت آسیاب ظرفیت توپ ساخته شده در, های سنگ شکن و آسیاب تامین, آسیاب کوچک سیمان 50 تن در گزارش پروژه روز قیمت سیمان برای . ظرفیت آسیاب گلوله 8 تن در ساعت سیمان آسیاب سنگ زنی تولید کنندگان آسیاب تمبر طلا ظرفیت سنگ زنی 0.5 منگنز تن چه مقدار ظرفیت سیمان است تولید کننده آسیاب توپ 5 تن در ساعت از چین. تن زغال سنگ در هر تن سیمان انگلستان. ماژولهایی که هر کدام از دستگاهها دارند مثل ماژول دوربین داخلی، بیسیم و… از جمله ماژولهایی است که در ساعت حضور و غیاب مشاهده میشود. آمار دولتی نشان می دهد که اگر شما از یک سیستم دستی استفاده می کنید، احتمالا میزان اشتباه در میزان فرآیند حقوق و دستمزد بین 1 تا 5 درصد است. دولومیت سنگ زنی تا 800 کارخانه مش در هند.

بیش از نیمی از 80 میلیون تن تولید فولاد سالانه هند از طریق آهن اسفنجی است. در فرمول فوق (ii(x،y تصویر یکپارچه و (i(x،y تصویر اصلی است. یکی از ویژگی های جالب و خاص نرم افزار حضور و غیاب آموزشگاه توانا که در سایر نرم افزارها یافت نمی شود ایده زیر می باشد. بطور میانگین قیمت دستگاه های حضور و غیاب در اصفهان 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. یکی از قابلیت هایی که در گوشی های جدید اندروید وجود دارد تشخیص چهره است. گیت های کنترل تردد جدید و متنوع شرکت پردازنده پارس. تکنولوژی بیومتریک · نسل جدید عابر بانک ها · بانکداری نوین با . هزینه از خرد کردن دانه ها و تجهیزات سنگ زنی. ماشین سنگ زنی ماشین آلات استفاده می شودTPHمش تجهیزات ppe را برای توپ کارخانه آهک. سنگ شکن تن در ساعت گیاه تجهیزات سنگ معدن سنگ شکن فکی 10 20 تن در ساعت سنگ شکن های ضربه ای اچ اس 10 و 7 کوبش ماشین در تناژ های 120 تا . سنگ زنی ماشین آلات لوله های سنگ شکن فکی سنگ شکن , تا مشکاربرد دارد سنگ شکن فکی. بانک HSBC قصد دارد تا با استفاده از عکس های سلفی مشتریان خود، سیستم ایمنی احراز هویت در بانک را وابسته به تشخیص چهره نماید. معدن ناحیه مس, برای دولومیت تا مش در سنگ زنی در هند مورد, پودر تالک ، دولومیت در مش از, .


|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 17:39 | بازدید : 684 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید ، لطفا در ابتدا تحقیق کنید و بعد اقدام به استعلام قیمت و در نهایت خرید دستگاه حضور و غیاب کنید . هدف اولیه ما ارائه سامانههای کنترل تردد، حضور و غیاب و در بعد گستردهتر، ارائه راهحلهای جامع کنترل تردد در سیستمهای امنیتی با استفاده از فنآوری بهروز برای مشتریان است. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب قم است . سیستم های ارائه شده که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از ۳۰۰گروه شغلی می باشد. در زمان تشخیص با استفاده از نمونههای ذخیره شده و مکان یابی نمونهها، عنبیه افراد قابل تشخیص است. با توجه به ويژگيهاي مشخص دستگاههاي حضور و غياب، ابعاد و هزينه آنها، كاربرد اين دستگاهها بيشتر منحصر به كنترل ورود و خروج و تردد پرسنل و افراد مي باشد. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. بر روی خرید دستگاه حضور و غیاب یک عدد CD حاوی نرم افزار حضور و غیاب حقوق دستمزد پایه فراتکنو به صورت رایگان وجود دارد.

  • بهبود تجربه کاربری در عین بالا بردن امنیت اطلاعات
  • نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج پرسنل
  • صنایع شهید باکری
  • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit

این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند. و مورد مصرف واحدهایی که افراد آنها اثرانگشت مخدوش دارند یا تمایل دارند از نسل نوین تکنولوژی استفاده کنند. 1- دستگاه های اثر انگشت و کارتخوان که جز دستگاه هایی با بازار مصرف گسترده در میان سازمانها و شرکتهای کوچک و بزرگ است. مدیران این مجموعه با هدف تکریم حقوق مشتری و ایجاد رضایت مصرف کننده به عنوان اولین رسالت و سرلوحه کاری خود نسبت به بازنگری و انعطاف بیشتر نسبت به ارائه کالای مورد نیاز مشتری ، منشور شرکت را مهیا نمودند. با توجه به توضیحات مذکور می توان سطح بندی زیر را برای دستگاهی حضور و غیاب در بازار مصرفی ایران به صورت زیر تقسیم بندی نمود. در مجموعه راما تیم ، خرید از ما مهم نیست، انتخاب درست و با توجه به نیاز مشتری ایده ال ماست. سیستم های حفاظتی مومنی با هدف گسترش استفاده از خدمات مبتني بر تشخيص بيولوژيكي، اقدام به ارائه سيستمهاي مبتني بر سنسورهاي اثر انگشت نموده است.

فروش دستگاه اثر انگشت

دامنه این سیستم ها از دوربین های کوچکی که می توانند پاسخ های مختلف احساسی شما را شناسایی کنند تا تشخیص هویت افراد مختلف بر اساس چهره شان می باشد. اینک که میدانیم چگونه یک ویدئو را دریافت کنیم نوبت آن رسیده است که به بررسی چگونگی شناسایی اشیا به صورت آنی شامل چهرهها بپردازیم. بنابراین می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. الگوریتمی که در این پست مورد بررسی واقع می گردد برای هدف برنامه PCA خواهد بود. خوبی آن نسبت به استفاده از کارت هوشمند این بود که دیگر امکان گم شدن کارت فیزیکی وجود نداشت. این تکنیک باعث میشود تا با کوچک یا بزرگ شدن مردمک تصویر مستطیل شکل تقریباً ثابت بماند تا در انجام فرایندهای بعدی مشکلی نباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در قم با ما تماس بگیرید. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات جزئی تر و قیمت، crunchy به شما توصیه می در تماس با ما از طریق چت آنلاین دریافت کنید.

ساعت زن انگشتی

پس یک راه صرفه جویی در زمان این است که اول به یک شناخت عالی از توانایی های خود برسید و کار هایی که کمی از حیطه ی توانایی شما خارج است را به دیکران واگذار کنید. حتی امروزه نیز شهر مقدار زیادی از شکوه گذشته خود را حفظ کردهاست. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. امروزه هر دستگاه حضور و غیاب مطابق با ظرفیت تعداد مشخصی از پرسنل طراحی و ساخته می شود و تعداد پرسنل در هزینه تمام شده و هزینه فروش هر دستگاه تأثیر بسزایی دارد. پرسنل این شرکت با سابقه ای طولانی در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری ، آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به هموطنان عزیزمان می باشند. شرکت راد مهام فاوا با بکارگیری كارشناسانی مجرب و مسلط به سیستم های اتوماسیون اداری از جمله حضورو غیاب ، اتوماسیون پارکینگ، اتوماسیون باشگاهی ، اتوماسیون منازل مسکونی و… آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. یک دسته نور ماوراء قرمز یا نور سبز با طول موج کوتاه به شبکیه چشم تابیده میشود و بازتاب آن توسط یک دوربین CCD اندازهگیری میشود. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. دستگاه حضور غیاب پالیز V600 از دستگاه های حضور و غیاب با شناسایی از طریق اثر انگشت و کارت ، رمز و چهره بوده که مناسب برای استفاده در سازمان ها، مراکز اداری و شرکت ها می باشد.


|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
زنی که ساعت شش میآمد
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 16:53 | بازدید : 670 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

همراه این دستگاه یک بسته نرم افزاری (SDK) ارائه می شود تا برنامه نویسان بتوانند برنامه های کاربردی (Application) مورد نظر خود را برای استفاده از آن در کابردهای مختلف تولید نمایند. این سیستم مانند دیگر بخش های زیرساخت نرم افزاری کسرا کاملا تحت وب و منعطف ساخته شده است. یکی از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا سیستم تشخیص چهره که بر اساس سیستم بیومتریک است سیستم تشخیص چهره می باشد که بسیاری از سازمان ها و بیماستان ها و غیره …. در مرحله اول مجموعه ای از آزمایش های کلی انجام می گیرد که باید توسط دکتر متخصص صحت سلامت ورزشکار بررسی شود. 5- پردازش تصاویر ورودی در این سیستم میتواند به صورت توزیع شده (Distributed) انجام گیرد. دستگاه حضور غیاب دنیای پردازش سری PW1600 نسل جدیدی از دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش است. شرکت آرمان سیمرغ پارسیان با بیش از 12 سال تجربه مدیریتی، ارائه دهنده مطرح ترین برندهای تولید کننده سیستم های حضور غیاب و کنترل تردد بیومتریک جهان در ایران است. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

 

همچنین از طریق آی پی می توانید در نرم افزار حضور و غیاب تخلیه اطلاعات دستگاه حضورغیاب خودرا انجام دهید و اقدام به گزارشگیری نمایید. دستگاه حضور و غیاب یکی از تجهیزات ضروری برای استفاده در هر اداره و شرکتی به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، می تواند مشکلات زیادی را هم برای کارمندان و هم برای مدیران ایجاد کند. صفحه نمایش رنگی با منو و تاریخ فارسی از دیگر مشخصات دستگاه MP-52 می باشد. این دستگاه با توجه به امکاناتی نظیر قابلیت شناسایی اثر انگشت، کارتخوان بدون تماس، صفحه نمایش رنگی و… و کیفیت ساخت آن در کنار قیمت مناسب برای مجموعه های کوچک به گزینه ای جذاب تبدیل شده است. یکی از مهمترین مزایای راه حل تشخیص چهره، سطح کنترل آن است که از یک نقطه مرکزی مدیریت به شما می دهد. حسگر این دستگاه حضور و غیاب فراافزار دارای دقت 500 dpi است و قادر به شناسایی اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه (حدود 0.8 ثانیه) می باشد.

با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره، كارت يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 100 امکان تعریف 1000 اثر انگشت و 1000 کارت شناسایی مغناطیسی را به شما می دهد و قادر به ذخیره 300 هزار تردد ثبت شده می باشد. از ويژگيهای اين مدل، ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. در این دستگاهها از یک سیستم ورودی اسکن اثر انگشت استفاده میشود. با استفاده از این دستگاه می توانید اثر انگشت افراد را اسکن کرده و در کامپیوتر ذخیره نمایید تا از این طریق امکان شناسایی نفرات بر اساس اثر انگشت ایشان فراهم گردد. دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara Af 100 یک دستگاه فول پورت است و می توان از طریق کابل USB آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ جهت انتقال اطلاعات متصل کرد. نکتهی مهم در رابطه با خطای منفی یا خطای مثبت این است که هر چه قوانین پیادهسازی شده سختتر و به واسطهی آن رفتار عامل سختگیرانه تر باشد خطای منفی بالاتر و خطای مثبت پایینتر خواهد بود و بالعکس. ارتباط این سامانه با کامپیوتر از طریق کابل USB است و تحت سیستم عامل ویندوز XP و 7 قابل استفاده می باشد.

  1. 1-1) نگهبان تراکنش را در دفترچه خود ثبت می نماید
  2. پیام خصوصي
  3. پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید
  4. در مورد رکوردشکنی اخیرتان توضیح دهید

3- مهمترین و پرکابردترین درگاه ارتباطی دستگاه حضور و غیاب ، پورت شبکه می باشد. انواع دستگاه هاي حضور و غياب کارتي - انگشتي - تشخيص چهره با نرم افزار رايگان . دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش مدل VF780 به مجموعههایی که نیاز به سیستم تشخیص چهره با قیمت مناسب دارند، توصیه می­گردد. خوشبختانه نرم افزارها و سخت افزارهایی مانند دستگاه حضور غیاب می توانند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرند. کمتر افرادی دیده می شوند که بدون تلاش به درجات بالایی برسند. این دستگاه بصورت خاص برای مجموعههای کوچکتر پیشنهاد میگردد که با توجه به امکاناتی نظیر قابلیت شناسایی اثر انگشت، کارتخوان بدون تماس، صفحه نمایش رنگی و… و کیفیت ساخت آن در کنار قیمت بسیار مناسب گزینهای ایدهآل خواهد بود. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید.

برنامه حضور و غیاب

 

روش نصب راحت سیستم حضور غیاب S38411، قیمت ارزان آن، کیفیت مطلوب، در دسترس بودن آن، خدمات پشتیبانی و گارانتی تعویض رایگان شش ماه از مزایای آن است. دستگاه حضور غیاب دنیای پردازش سری PW1500 به اعتراف مشتریان در حال حاضر یکی از بهترین دستگاههای حضور و غیاب تولید داخل کشور است. در حال حاضر برچسب های RFID باید مورد خوانش قرار گیرند، شناسایی شوند و زمان ورود و خروج و ساعات کار هر کارمند را نیز ذخیره کنند. ابعاد کوچک، زیبایی و قابلیتهای بسیار آن به لحاظ کیفیت و قیمت، این دستگاه را به گزینهای بسیار کارآمد و مطلوب تبدیل کرده است. این هدف اصلی اگر خیلی بزرگ است شما باید به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و دقیقا آن ها را برای خود مشخص کنید. فیسبوک از فناوری تشخیص چهره برای شناسایی خودکار اعضای فیسبوک زمانی که در عکس ها ظاهر می شوند، استفاده می کند و این کارِ مردم را برای پیدا کردن تصاویری که در آن­ ها قرار دارند، راحت­ تر می­ کند. پرسنل می توانند از آخرین وضعیت مانده مرخصی خود تا آخر ماه ، دوره و سال در هنگام ارسال درخواست مرخصی مطلع گردند . پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموريت و در همان فرم مطلع گردند . چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 10:40 | بازدید : 5133 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قبل از این و توی پستهای قبلی، درباره انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب یک توضیح کلی دادم و سعی کردم هر کدوم رو به طور خلاصه براتون توضیح بدم.
توی این مقاله تصمیم دارم شما رو یه کم کاملتر با یکی از انواع پیشرفته ی دستگاه حضور و غیاب به نام دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه آشنا کنم.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه چجوری کار می کنه؟
اولین چیزی که باید راجع به این دستگاه بدونید، اینه که این دستگاه برای شناسایی و ثبت تردد و ورود و خروج کارمندا، از تشخیص هویت اونا به وسیله ی الگوی عنبیشون استفاده میکنه. این جدیدترین تکنولوژی تشخیص هویته که سازنده های تلفن همراه هم دارن ازش استفاده میکنن.
البته تو ایران هنوز تعداد سازمانهایی که از این دستگاه استفاده میکنن زیاد نیست؛ چون هم دستگاه نسبتا گرون تری نسبت به بقیه ی دستگاه های حضور و غیابه و هم شاید تمام امکاناتش برای یه سازمان معمولی خیلی زیاد و بدون استفاده باشه.
در حال حاضر سازمانهای حساسی که مسائل امنیتی خیلی براشون مهمه از این دستگاه ها استفاده میکنن.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر

 

مزایای دستگاه تشخیص عنبیه

درسته که گفتیم دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه دستگاه نسبتا دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه  گرونیه و شاید برای خیلی از سازمانها صرفه اقتصادی نداشته باشه، اما یه سری مزایایی هم داره که باعث میشه هیچ کدوم از دستگاههای حضور و غیاب به گرد پاش هم نرسن.

مثلا توی مقاله ی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی گفتیم که اگر به هر دلیلی فرد نتونه اثر انگشتش رو ثبت کنه: بیماری داشته باشه، به خاطر کار با مواد شوینده و شیمیایی اثر انگشتش از بین رفته باشه یا سرما و رطوبت هوا توی ثبت اثرانگشتش مشکل ایجاد کنن، این قضیه برای سازمان مشکل ایجاد میکنه.
خب طبییعیم هست! اثرانگشت یکی از ویژگیهای بیولوژیکی آدمه که خیلی دم دسته و ممکنه سریعا آسیب ببینه.
البته هستن آدمایی هم که برای چشمشون مشکلی پیش میاد اما ما، اکثریت جامعه رو در نظر میگیریم. یعنی با برآوردی که ما برای جامعه انجام دادیم؛ تعداد کسایی که در طول زندگیشون دچار آسیب برای دست و اثر انگشتشون میشن خیلی بیشتر از تعداد آدمایی هستن که الگوی عنبیشون رو از دست میدن.

از طرف دیگه، توی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی احتمال تقلب هم وجود داره! یعنی مثلا قرار بوده که وجود نداشته باشه اما کارمندای وظیفه شناس ما :) همیشه یه راهی برای پیچوندن کار پیدا میکنن.

اما برای عنبیه دیگه واقعا هیچ راهی وجود نداره! یعنی راستش تا الان کسی نتونسته راهی پیدا کنه!
چون الگوی عنبیه چشم هر فرد مخصوص به خودشه و فقط یدونه ازش تو کل دنیا وجود داره. تازه یه چیز جالبه دیگه هم ست که شاید ندونید: الگوی عنبیه ی هر چشم آدم با اون یکی چشمش هم فرق میکنه.

خلاصه که این دستگاه امنیت خیلی بالایی داره و امکان تقلب تا حالا براش پیدا نشده!

چجوری دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رو تهیه کنم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 493
|
تعداد امتیازدهندگان : 169
|
مجموع امتیاز : 169
قیمت دستگاه حضور و غیاب - دستگاه حضور و غیاب
پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت 9:41 | بازدید : 658 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

… نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه حضور و عیاب تشخیص چهره و بیومتریک( اثر انگشت و چهره و مردمک … بدلیل اینکه ممکن است کارت تردد هر شخصی توسط شخص دیگری در دستگاه ثبت گردد. … برای کنترل کارکرد نگهبانان و زمان گشت زنی بهترین وسیله دستگاه گشت و نگهبانی EFL 3000 بی نیاز از شارژ، با امکان ثبت رخدادها در محیط گشت زنی … قیمت خرید: 6.160.000 ریال. برای مشاهده راهکارهای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب اینجا کلیک کن . بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد. با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از فروشگاه تهران نت , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از تهران نت هدیه بگیرید . فروشگاه اینترنتی افق تحت شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده دستگاه های حضور و غیاب … که سنسور اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب اش ۴ سال گارانتی تعویض دارد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت

… توانایی ثبت ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر; تعداد و نوع پورت های خروجی دستگاه. ارتباط بین دو پورت از طریق یک کابل 2زوج (4رشته) انجام می گردد. امکان ارتباط آنلاین بر بستر شبکه های TCP/IP و Wi-Fi، قابلیت استفاده از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد . پلیس باید یک پایگاه دادهی تشخیص چهره میساخت و به این منظور یک کاربر انسانی باید مجموعهای از نقاط کلیدی مثل مردمک یا گوشهی چشم را روی تصویر چهرهی هر سوژه مشخص میکرد. امروزه این امر با نرم افزار حضور و غیاب ساده تر شده است .این نرم افزار کمک میکند تا زمان صرف شده برای محاسبه زمان حضور و غیاب کارکنان بسیار کمتر شده و عاری از خطاهای انسانی شود. نرمافزار افزار تحت وب گستردگی بسیار بیشتری دارد. این نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک به کارکنان این اجازه را می دهد که ساعات کار خود را از هر دستگاهی پیگیری کنند.



    • پنجشنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 12:00



    • اپلیکیشن حضور و غیاب هاروست (Harvest)



    • ماژول node-opencv



    • 7دستگاه حضور و غیاب پیشگامان ماندگار مدل Saina-22



    • قابلیت چند زبانه بودن کردی عربی فراسی انگلیسی و…



    • 1- استفاده از ip های پیش فرض دستگاه



    • 10 روز پیش



    • قابلیت تنظیم سطح حساسیت سنسور اثر انگشت




به همین دلیل مهم است که شما یک سیستمی را انتخاب کنید که برای همه کارکنان شرکت شما کار با آن سیستم آسان باشد. پیشتر اشاره کردیم که به دلیل هزینه های پایین، کوییکی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است اما در اینجا به برخی از مواردی که به صرفه جویی اقتصادی این نرم افزار منجر می شود اشاره می کنیم. علاوهبر بحث یکپارچگی و مدیریت حقوق کارمندان، نظم و انضباط نیز در هر زمینهای یکی از مواردی است که بسیار حائز اهمیت است. حال اگر مسئولیت ها بر روی یک فرد باشد این امر می تواند چندین ساعت طول بکشد اما با استفاده از دستگاه حضور و غیاب به میزان قابل توجهی زمان برای پردازش حقوق و دستمزد کاهش می یابد. تصور بفرمایید که دستگاه RF900 می تواند در محیطی با این میزان روشنایی به راحتی کار کند. گروه امنیت شاپ با توجه به رعایت حقوق کار فرمایان گرامی و ارائه خدمات و پشتیبانی به موقع، فروش کالا با ضمانت نامه و گواهی اصالت کالا صورت می پذیرد.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

این بدان معنی است که تعداد دقیق ساعت حضور کارمند و کارکرد وی به سیستم محاسبه حقوق و دستمزد انتقال یافته و کارفرما دیگر نگران اضافه کاری اشتباه نمی باشد. بدین ترتیب به راحتی مشخص می شود ترددی که در ساعت 8:30 ثبت شده است مربوط به این روز کاری نمی باشد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای حجم 1.2 گیگ می باشد و نمی توان لینک دانلود آن را در سایت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده برای مشتریان ارسال می گردد. کاربر می تواند در صورت نیاز جدول های اختصاصی خود را به پروژه اضافه کند. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . اکثر ساعتهای حضوروغیاب Hsoon توسط سیستم برق تغذیه میشوند و از زبان انگلیسی روان در دستگاه پشتیبانی می کنند که سهولت کارکرد با آن را برای هر کاربری میتوان تضمین کرد.


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب انتخاب کنیم؟
شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 10:1 | بازدید : 1109 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

از طرفی این خصوصیت سیستم حضور و غیاب میتواند به سود بخش نیروی انسانی شرکت باشد، زیرا آنها نیز مجبور نخواهند بود که در مورد برنامه کاری کارکنان بهطور مداوم به آنها پاسخ دهند. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید … عدم محدودیت در تعریف اثر انگشت سرعت پردازش بسیار بالا. 1. از منوی اطلاعات پایه , گزینه معرفی شیفت را انتخاب نمایید. 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

کیانیت شکسته تولید کنندگان ماشین آلات; Brabender در مقیاس منابع  . تولید کنندگان ماشین آلات سنگ زنی در چینسنگ سنگ شکن ماشین در . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K30 ZKTeco دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. امکان افزودن به ساعتهای کاری کارکنان در صورت دورکاری، که این امر توسط نرمافزارهای موجود در یک سیستم حضوروغیاب ممکن میشود. از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت. سنگ شکن تن در ساعت تاثیرآرتا سنگ شکن, غلتکی کارخانه . با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. ارسال اتوماتیک روزانه تولد دانش آموزان که با استفاده از برنامه های زمانبندی شده نرم افزار امکانپذیر می باشد.

  • استعلام بهاء
  • گرفتن گزارشات متنوع
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت
  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل

سیستم های بیومتریک شرکت دانش بنیان آرام رمز گستران - ارگ - شامل سیستم های تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص و شناسایی عنبیه، تشخیص و شناسایی اثرانگشت می باشند. این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب می باشند و با استفاده از اسکن چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می نماید. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اینکه واقعا ثبت ورود و خروج ها و مرخصی یا ماموریت های بین روز به صورت دستی و کاغذی چقدر می توانست سخت و خطاپذیر باشد قابل توصیف نیست. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست.

در این مورد خیلی تحقیق کنید. اصطلاح بایومتریک در اصل به معنی تشخیص ویژگیهای انسانی است که برای هر انسان این ویژگیها منحصربهفرد هستند. مسئولان در صادر کردن مجوز برای این رکوردگیری به من یاری بسیاری کردند. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. با استفاده از الگوریتم های قوی و تکنولوژی های پیشرفته این دوربین های مدار بسته می توانند در مقایسه با سایر دوربین های هوشمند عملکرد بهتری داشته باشند. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. سنگ شکن 300 تن در ساعت در استخدام در معدن.

در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند.

ماشین آلات سنگ زنی. فاکتور رسمی ماشین آلات و خطوط . در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند. از آنجا که تجمع رگهای زیر پوست صورت در هر فرد شکل متفاوتی دارد، تمایز رنگ بین نقاط مختلف صورت ثابت می ماند. شکن در شکل زیر یک ماشین سنگ . گزارش شما در مورد این آگهی چیست؟ من توانستم با دمبل هایی به وزن 5 کیلوگرم در مدت 10 ساعت به تکرار 21 هزار و 180 که معادل 108 تن بود، این رکورد را جابه جا کنم. وی با دمبل های 3 کیلوگرمی 3 هزار و 200 تکرار را انجام دهد. رکورد دیگرم حرکت جلو بازو با دمبل بود که یک ورزشکار آمریکایی آن را ثبت کرده بود، وی توانست با دمبل 3/5 کیلوگرمی 9 هزار و 720 تکرار انجام دهد. یک دوربین با کیفیت بالا، تصاویری را از چهره یک شخص می گیرد و نشانه های خاص چهره وی را بررسی می کند، بعنوان مثال، فاصله بین چشمها، عرض بینی، شکل گونه ها و … . به عنوان یک انسان ،مغز شما قادر است در لحظه تمام این کار ها را ب طور خودکار انجامدهد .


|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
سؤالات متداول حضور و غیاب :
شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 9:23 | بازدید : 485 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. در این نوع پرداختها اطلاعات کارت در وب سایت مربوطه ذخیره میشود و در دورههای مشخص هفتگی، ماهانه یا سالیانه مبلغ مشخصی از کارت کسر میشود. سوأل : اطلاعات مورد نیاز نرم افزار حقوق و دستمزد چگونه بدست می آید؟ سوأل : مهمترین راههای ارتباط کامپیوتر با دستگاه حضور و غیاب (خواندن ترددها) کدامند؟ کار با نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده است. امروزه استفاده از گجت های پوشیدنی بسیار باب شده است به خصوص در بین جوانان. به طور مثال شما میتوانید کارتهایی با مبلغ موجودی 105 دلار، 415 دلار، 830 دلار و سایر عددهایی که مضربی مقاله  از 5 هستند را خریداری نمائید. موجودی این کارتها میتواند از 100 تا 1000 دلار باشد و مبلغ شارژ میبایست ضریبی از عدد 5 باشد.

فروش دستگاه حضور غیاب در زاهدان

 

از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت هوشمند طرح apple watch تولید کمپانی کلون می باشد پس اصلا نگران ظاهر این موبایل ساعتی هوشمند نباشید زیرا این کمپانی فول کپی بودن در تولید محصولات طرح خود را اولین اولویت کاری خود قرار داده است. موبایل ساعتی طرح اپل واچ هم به طور کاملا فول کپی در ظاهر و رنگ و جنس بدنه از اصل خود ساهته شده است. ساعت هوشمند اسمارت واچ Z4 دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، همچنین قابلیت ضبط صدا و یادآوری زمان با زنگ هشدار است و علاوه بر این ها در صورت قطع شدن بلوتوث به شما هشدار می دهد. یک ساعت خوب علاوه بر ظاهر شیک و متفاوت به موتور با قدرت و بند و بدنه با کیفیت توجه داشته باشید.

ساعت هوشمند Smart Watch-Z4 یک ساعت هوشمند بسیار شیک و با کیفیت بوده که جنس بند آن استیل می باشد. از مزایای طراحی کارت های هوشمند دانش آموزی می توان به جنبه تبلیغاتی آن جهت جذب دانش آموز برای مدارس و از طرف دیگر ایجاد جذابیت در پروژه برای دانش آموزان ابتدایی و حتی بزرگسالان اشاره نمود. بنده تصور میکنم در سبک زندگی خودمان باید یک فضایی را ایجاد کنیم که فرصتی برای تمرین اخلاق و ایمان و تجلی آن وجود داشته باشد. در نسخه ویندوزی نرم افزار باید امکان تعریف و ثبت انواع مرخصی و مأموریت وجود داشته باشد. کدام روش را باید انتخاب کرد؟ برای سینک اطلاعات بر روی ساعت دو روش وجود دراد یکی از طریق اتصال بلوتوئثی و دیگر از طریق نصب نرم افزار مخصوص که QR کد آن در خود ساعت موجود است. در روش دوم ارسال اطلاعات (در صورت وجود اطلاعات جدید ) توسط سرویس موجود بر روی دستگاه حضور غیاب به سمت کامپیوتر مقصد انجام می گیرد. همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد.

  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبکه ای
  • تشخیص اثرانگشت
  • تعریف انواع بیمه و ضمانت های کاری
  • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد
  • 13- حرکت در مسیر قانونی
  • تعیین و تأیید جابجایی شیفت ها

دستگاه حضور و غیاب مدل ZKT T-28771 یکی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تعیین هویت چندگانه : چهره، کارتی، اثر انگشت و رمزعبور می باشد.و مناسل برای انواع سازمان ها، اداره ها، مدارس و باشگاه ها و.. یکی از نقاط مثبت موبایل ساعتی طرح اپل پشتیبانی از سیم کارت می باشد. ۳. اطلاعات و گزارش گیری آن به صورت آنلاین و زمان واقعی می باشد. ۱۴- بازخوانی اطلاعات دستگاه تردد در واحدها معمولاً چه موقع هایی انجام می شود؟ علت بالا بودن این توانایی وجود یک دیتابیس داخلی برای نرم افزار میباشد.این دیتابیس اطلاعات بیومتریکی میلیونها چهره را در حافظه اصلی کامپیوتر نگه میدارد و تطابق را با زمان پاسخگویی بسیار پایین انجام میدهد. قابلیت این موبایل ساعتی در میان ساعت های هوشمند رده بالا منحصر به فرد است.در اولین اتصال با مخاطبین موجود برروی گوشی شما هماهنگ شده و در هر لحظه میتوانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. یعنی اگر به هر دلیلی نیاز باشد تا پول پرداختی شما به حسابتان بازگردانده شود، این کار امکان پذیر است. برای نرم افزار تحت وب میتوان کاربرانی به عنوان مدیر مشخص کرد و برای هر کدام از مدیران میتوان سطح دسترسی و افراد زیر مجموعه را مشخص کرد . مهم ترین فرآیند کسب و کار در هر سازمانی مدیریت حقوق و دستمزد است.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
قیمت دستگاه ثبت ورود و خروج
جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 22:8 | بازدید : 412 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. به هر حال با توجه به مطالب بیان شده و تصمیم مدیران گروه طلای نرم آماده ارائه هر گونه خدماتی در هر دو زمینه دستگاه کنترل اثرانگشتی و کارتی مبتنی بر RFID می باشد. این گیت از نوع اهرمی بوده که برای کنترل تردد از سه اهرم زاویه دار که به هر دو سمت قابل چرخش است استفاده می کند. 4. جهت مشاهده خلاصه کارکرد کافی است تا نوع گزارش را بر روی خلاصه قرار دهید. احتمالاً تاکنون در شبکههای اجتماعی با برخی تصاویر که نوشتههای خندهداری روی آنها نوشته شده است مواجه شدهاید. تن در ساعت آسیاب قیمتsepar.com.mx. تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ. در دنیای کسب و کار بسیاری از مدیران ترجیح میدهند حقوق کارکنان خود را به صورت ساعتمزد پرداخت کنند.

  • T-28513 تشخیص چهره و کارتی
  • بزرگی گرادیان
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 12:00 تا ساعت 18:00
  • امکان صدور گزارش وضعیت مانده مرخصی در پایان سال

برای محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد هر یک از پرسنل، لازم است که کارکرد یک ماهه فرد مورد بررسی و پردازش قرار گیرد. گردآوری الکترونیکی داده های کارکرد پرسنل در مقایسه با گردآوری از طریق اسناد کاغذی، می تواند موجب پردازش بسیار کارآمدتر حقوق و دستمزد کارکنان شود. شرکت آرام رمز گستران در زمینه مشاوره، طراحی و تولید سیستم های کنترلی و امنیتی، سیستم های حضور و غیاب، کنترل تردد، مدیریت هوشمند اتاق سرور، نرم افزار های پردازش تصویر و تشخیص چهره فعالیت می نماید. فعالیت نرمافزار حضور غیاب به صورتی است که گزارش ورود و خروج افراد در حافظه آن ذخیره میشود. این نرمافزار قابلیت اتصال به چند دستگاه را دارد و میتوان تردد افراد در بخشهای مختلف را ثبت کرد. نرمافزار حضور غیاب قابل اتصال به کامپیوتر است و بدین طریق میتوان نتایج ثبت شده در آن را استخراج کرد. علاوه بر قابلیت­ها و امکانات ذکر شده در بالا، نرم افزار حضور غیاب از مزایای مناسبی برای استفاده در سازمان­ها و ارگان­ها برخوردار است که هر کدام می­تواند نقش تعیین کننده­ای در پیشرفت شرکت مطبوع داشته باشند.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

رابط کاربری مدرن، یکپارچگی منبع مقاله حضور و غیاب و کنترل دسترسی، نصب و راه اندازی ساده و ارتباط پایدار با دستگاه ها از مزایای این نسخه از نرم افزار می باشد. مزایا : این نوع حضور و غیاب از امنیت بالایی برخوردار است و امکان تقلب در آن وجود ندارد ، هم چنین به دلیل اینکه احتیاج به کارت ندارد از هزینه های سازمان برای چاپ کارت کاسته می شود. به دلیل فرآیندهای خاص این سازمان ها، نیاز به راهکاری جامع، متناسب با شرایط امنیتی خود دارند. این دستگاه با قابلیت ثبت 1،000 عدد اثر انگشت و ثبت 100،000 تردد امکان خوبی برای اصناف و مشاغل کوچک و متوسط (حداکثر با 100 پرسنل) را مهیا می سازد . با استفاده از این نرم افزارها امکان مدیریت و کنترل دانش آموزان و همچنین معلمین بسیار ساده شده و دیگر نیازی به روش های فیزیکی کنترل نخواهد بود. اگر از روش ثبت دستی استفاده میکنید حتما میدانید که محاسبه ورود/خروج کارکنان و مجموع ساعات کاری که با تفاضل ورود/خروج روزانه به دست میآید, بسیار طاقت فرسا است. تعریف پرسنل، تعریف تقویم و روزهای تعطیل و انواع گزارشات کارکرد، ورود و خروج و وضعیت روزانه و مجموع عملکرد به همراه گزارشهای گرافیکی از سایر قابلیتهای نرم افزارهای ارائه شده می باشد.

هزار محسابه خواهیم شد که به وضوح به صرفه نمی باشد.

با استفاده از میتوانید نرم افزارهای خود در گوشی را رمز گذاری کنید. برای مثال اگر حوزه شما به علت بارش برف از روز مدرسه خارج می شود می توانید «روز برنامه مجدد» و روز جبرانی ای که خارج از برنامه معمول کارمندان است را در تقویم تنظیم کنید. این کار در نرم افزار حضور و غیاب با زدن چند کلیک انجام می شود که با این کار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید هم از اشتباهات احتمالی جلوگیری می کنید. هزار محسابه خواهیم شد که به وضوح به صرفه نمی باشد. با استفاده از یک دوربین مادون قرمز، شش مولفه در حین شبیه سازی یک فعالیت بخصوص، تصویر برداری شد. 11 آوريل 2013 … 1 تبعه خارجی بایستی حین ورود به ترکیه یا هنگام خروج از آن گذرنامه و … 4- آندسته از اتباع خارجی که پس از انقضای مهلت اقامت یا اعتبار روادید و قبل از ثبت چنین …..

نرمافزار حضور غیاب در جاهای وسیعی قابل استفاده است.

قبل از راه اندازی بهین تردد به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟ و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. ، به خاطر انگور هایش که مجلسی است و دانه های گرد و بی دانه دارد، و برای کشمش نیز مناسب است، طرفدار دارد. گفت: “ خوزه، یه دروغ به خاطر من میگی ؟ داشبورد نرم افزار حضور غیاب تحت وب ویسمن مجموعه ای کامل از امکاناتی که مورد نیاز مدیر سامانه هست را به سادگی در اختیار وی قرار می دهد. کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت در بانک ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و یا نظایر اینها یکی دیگر از کاربردهای ارزشمند شناسایی چهره است. یعنی ۱۵ بار سریع تر از آشکار ساز های state-of-the-art با دقتی بالاتر ، به طوریکه این الگوریتم یکی از پیشرفته ترین الگوریتم های ماشین بینایی در دهه ی گذشته تا به حال بوده است. نرمافزار حضور غیاب در جاهای وسیعی قابل استفاده است. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. دستگاه ساعت زنی با تشخیص اثر انگشت به دو صورت نوری و خازنی موجود است که برای شناسایی اشخاص استفاده می شود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت افق فرا ویژن دارای سه مدل شناسایی اثر انگشت ، کارت و کد می باشد.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نرم افزار حضور و غیاب، اتوماسیون تغذیه، اتوماسیون حراست، دستگاه حضور و غیاب
جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 21:43 | بازدید : 419 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

هستند. کافیست فایل مورد نظر برای تشخیص شیء دلخواهتان را در کد وارد کنید و OpenCV آن شیء را درون تصاویر تشخیص میدهد. از اصلی ترین تحولاتی که دستگاه حضور و غیاب ایجاد کرد می توان به امکان تبدیل اطلاعات آن به فایل اکسل (یا دیگر فرمت ها) و همین طور اتصال دستگاه به سیستم نرم افزاری حقوق و دستمزد اشاره داشت. در نتیجه امکان نفوذ به سازمان های دارای دستگاه حضور و غیاب نیز همچنان وجود داشت. سامانه حضور و غیاب از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. سنسور دوربینی که در این مدل به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نماش می دهد و همچنین قابلیت ثبت تردد افراد از طریق کارت و رمز عبور فراهم می باشد. ما به طور کاملا می دانیم انتظارات لازم از یک دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در یک موسسه یا یک سازمان چیست و در این راستا کوشیده ایم همه ی نیازهای موجود را فراهم کنیم. سوأل : در برخی نرم افزارها، اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه فراخوانی شده ، اما در نرم افزار نمایش نمی دهد. اینو ببین ضمنا این سیستم حضورغیاب نیاز به ناظر دارند که هزینه سربار ایجاد می کند چرا که اگر ناظری وجود نداشته باشد ممکن است یک نفر با استفاده از کارت افراد دیگر، تردد آنها را متقلبانه ثبت کند. نرم افزار Luxand Blink حتی در روشنایی کم نیز چهره فرد را تشخیص داده و اجازه ورود به سیستم را خواهد داد. هر کدام از دستگاه های حضور و غیاب دارای یک سری ویژگی های عمومی و یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که قابلیت های آن ها را متمایز ساخته است.

  1. 12- شفافیت در کار و مطلع کردن کارکنان از وضعیت خود
  2. 4 - دارای حافظه SD داخلی و پورت USB
  3. تعریف واحد و بخش های سازمان
  4. دستگیره الکترونیکی (22)
  5. بهره گیری از سنسور قدرتمند BioID
  6. دمای کارکرد 10-40 درجه سانتی گراد

در حالت کلی دوربین های مدار بسته می توانند چهره ۱۶ تا ۳۲ فرد را پایگاه داده خود نگهداری کنند. نرم افزار به طور کلی به چند بخش تقسیم می شود؛ قسمتی برای ورود اطلاعات اولیه سازمان است مانند اسم شرکت، گروه بندی، افراد، شیفت و غیره. دستگاه حضور و غیاب به عنوان یکی از کارآمد ترین ابزار های کنترل تردد قلمداد می گردد. 3-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. این دستگاه از نظر طراحی و کارایی در نوع خود بی نظیر میباشد . دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره مدل ایگل که کاملترین دستگاه از لحاظ تشخیص هویت فردی میباشد که دارای صفحه نمایش ۳ اینچ تمام رنگی و منوی فارسی ، سخنگوی فارسی میباشد . ما قبل از شما سعی کرده ایم این میایسه را انجام دهیم و بر اساس نیازهای درخواستی بهترین و پرکاربردترین محصول را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهیم. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در چندسال اخیر، دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار بهینه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خرید بالایی در برابر قیمت خود را دارند. FaceSatation دستگاهی جدید برای تشخیص چهره ، ترکیب کاملی از امنیت و سهولت ، دارای فناوری پیشرفته بیومتریک به همراه طراحی خارق العاده می باشد.

فروش دستگاه حضور و غياب

محدوده ارتفاع قد تعیین شده در این دستگاه از ۱۴۵ تا ۲۱۰ سانتی متر بوده که بسیار مناسب است و حتی افراد سوار ویلچر و کودکان نیز به راحتی می­توانند از دستگاه استفاده کنند. البته افراد این حوزه در تلاش هستند که امکان شناسایی از طریق گوش افراد فراهم شود. سرعت تشخیص، دقت و امنیت بالای این دستگاه از ویژگی های کلیدی آن است. بنابراین علاوه بر داشتن تخصص لازم ، یکی از ویژگیهای مورد نیاز کارکنان خدمات پس از فروش ، داشتن سعه صدر و رعایت ادب در جوابگویی به مشتریان می باشد. با استفاده از دستگاه حضور غیاب دیگر نیازی به ثبت ساعت حضور و غیاب پرسنل به صورت دستی ندارید. تمامی این مدل ها با توجه به امکانات و قیمتی که دارند، ارزش خرید بالایی در بین دیگر محصولات تشخیص چهره از خود نشان می­ دهند که قابل توجه است. پردازنده هوشمند تشخیص چهره Supreme Facestation2 از به روزترین تکنولوژی دنیا بهره می ­برد.

به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید.

مدل های UFace برند ZK نیز مانند دیگر مدل ها دارای روش های تشخیص کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره هستند که می­ توان بصورت همزمان و دوگانه و یا بصورت مجزا و تکی از آن ها استفاده کرد. در روش تشخیص دوگانه بصورت ترکیبی از تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می­ شود. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قابلیت تعریف 10 نمونه اثر انگشت برای هر نفر اشاره داشت. نصب یک سیستم حضور و غیاب می تواند به رشد شرکت کمک کند. در قلب دستگاه های حضور و غیاب بيومتريك Suprema ، قدرتمندترين الگوريتم شناسايي اثر انگشت جهان جاي گرفته است. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قادر است تا 3000 الگوی صورت و 2000 اثر انگشت را در حافظه خود ذخیره کند. مقایسه ی دستگاه های حضور و غیاب تشخیص از چهره به ما کمک می کند تا بتوانید نقاط ضعف و قوت دستگاه ها را بشناسیم. به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید. شما می توانید میزان حساسیت سنسور های آن را نیز کنترل کنید. همچنین می توانید دفترچه راهنمای آن را نیز از همین صفحه دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در مورد اصل کار از یک ماشین سنگ زنی .


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن
پنج شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 17:50 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

از شرکت فروشنده دستگاه حضور و غیاب درباره ظرفیت حافظه ، نحوه خواندن ترددها (بصورت دستی یا اتوماتیک) و امکان بازیابی ترددها سوأل کنید. آمار دولتی نشان می دهد که اگر شما از یک سیستم دستی استفاده می کنید، احتمالا میزان اشتباه در میزان فرآیند حقوق و دستمزد بین 1 تا 5 درصد است. دستگاه Fara Ac 500 دارای طراحی خاص با استفاده از پوشش اکرلیک است. با توجه به اینکه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF620 قابلیت شناسایی ۱۰۰۰ چهره را دارد، به همین خاطر این دستگاه جزء دستگاه هایی است که برای سازمان های متوسط و بزرگ پیشنهاد می شود. به طوری که الان انواع دستگاه حضور و غیاب با قیمت های متنوع طراحی و به بازار ارائه شده است. دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثرانگشت با امکانات منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازکن اثرانگشتی Nazer, درب بازکن ها.

قیمت دستگاه ساعت زنی کارتی

۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کلیک کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. بعضی از دستگاههای بیولوژیکی چندین ثانیه زمان برای فرآیند تشخیص اثر انگشت نیاز دارند، که این زمان منجر به ایجاد صفهای طولانی کارمندانی که قصد ورود به شرکت را دارند، می شود. دستگاههای تشخیص دست کاربران را با شکل و اندازه دستشان تشخیص می دهند. صادر کرده و با توجه به موفقیت در اخذ نشان استاندارد اروپا (CE) به عنوان تنها تولید کننده دارای این نشان، دورنمای بسیار روشنی برای گسترش محصولات خود در بازار جهانی متصور است. یکی از مهمترین مزیت هایی که برای هر محصول از طرف شرکت تولید کننده در نظر گرفته می شود گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای آن در نظر گرفته می شود. فراموشی رمز هم یکی از شایع ترین مشکلات این دستگاه هاست که حتی گریبان گیر افراد باسابقه نیز می شود. محتوای آموزشی کامل و همچنین امکان ارائه جلسات آموزشی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.



    • #نرم افزار حضور غیاب رایگان



    • دکمه «ثبت» را کلیک نمایید



    • 200T عمودی تولید و ماشین آلات تراش در ساعت



    • ناراحت بودن (Sad)




سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در یک محیط کاری به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت کنند. LAN : ارتباط از طریق شبکه LAN جهت انتقال داده های ساعت حضور و غیاب در ساختمان ها یا شرکت های کوچک مناسب می باشد. … ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-550 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطای ممكن می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب با برندهای مختلف، روی برند مورد نظرتان کلیک نمایید. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید ظرفیت و سرعت پردازش دستگاه حضور و غیاب مورد نظر را با تعدا پرسنل مجموعه خود مقایسه کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. مثلا اگر مجموعه شما دارای 500 نفر پرسنل است و دستگاه حضور و غیاب مورد نظر ظرفیت 10.000 تردد را دارد. بطور میانگین قیمت دستگاه های حضور و غیاب در اصفهان 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است.

قیمت دستگاه حضور وغیاب

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قابلیت ثبت تردد پنجاه هزار عدد است که این ظرفیت قابل قبول و جوابگوی شرکت های بزرگ می باشد . نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. در این نوع دستگاهها؛ علاوه بر بررسی اثرانگشت و اندازه انگشت، مشخصات دست کاربر و شکل کلی دست کاربر نیز در نظر گرفته میشود. دستگاه RF620 علاوه بر اینکه وای فای و پورت شبکه را پشتیبانی می کند، به وای گَند نیز مجهز است. از مهمترین ویژگی های دستگاه حضور و غیاب T-۳FM میتوان به صفحه کلید میکروسوئیچی بسیار مقاوم، UPS داخلی و همچنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه ی RJ۴۵ اشاره کرد. … از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه است. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد. فناوری کارت ارزانترین و فناوری تشخیص چهره و اسکن کف دست گرانترین آپشن ثبت تردد هستند. البته فناوری جدید اسکن کف دست نیز به تازگی در برخی از دستگاههای حضور و غیاب جایگذاری شده است .

سیستم حضور وغیاب تحت وب

البته نوع ترکیبی این دستگاهها نیز موجود است . این دستگاهها نسبت به دستگاه اسکن معمولی انگشت دست از الگوی پیچیدهتری برخوردارند و احتمال فریب و خطا در آن به حداقل میرسد. اثر انگشت شامل خطوط و شیارها و پستی (valley) و بلندی های (ridge) روی انگشت است. اگر پرستار هستید و دستکش مانع از استفاده از تکنولوژی اثرانگشت می باشد ، قطعا تشخیص چهره یا پسورد گزینه های جایگزین خوبی می باشند . اگر بودجه محدودی برای خرید در نظر گرفته اید می توانید از دستگاه کارت و اثر انگشت استفاده نمایید و اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید آپشنهای پیش روی شما متنوع تر خواهد بود. اگر یک دستگاه کارکرده مربوط به شرکتی باشد که امکان بروزرسانی نرم افزار آن را فراهم کند، میتوان امیدوار بود که عملکرد طبیعی دستگاه در سطح قابل قبولی باشد و امکان استفاده از آن فراهم باشد. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. 6- گارانتی: گارانتی معتبر دستگاههای حضور و غیاب یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب دستگاه حضوروغیابمی باشد. یکی از کارآمدترین وسایل تبلیغاتی استفاده از تابلو روان و تلویزیون شهری می باشد. در گذشته برای حضور و غیاب از رو ش های دستنویسی استفاده می شد. شرکت پیشگامان ماندگار با سابقه کاری موثر در زمینه دستگاه های الکترونیکی و کارتخوان در ایران، مفتخر است که بتواند نقشی کارا و مفید در ارائه محصولات جدید ایفا نماید. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب مشهد است .

دستگاه ساعت زنی انگشتی

نیازمندیهای پانیکاد، هیچگونه مسئولیتی درباره درستی اطلاعات ندارد و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد. دستگاههای قدیمی اثر انگشتی و یا دستگاههای دست دوم بسیار زیاد در کشور ما یافت می شود. گرد و غبار ، باد و باران ، نور خورشید ، نورهای شدید و میدان مغناطیسی قوی بر روی عملکرد دستگاههای حضور و غیاب تأثیر منفی می گذارند. دستگاههای ورود و خروج میتواند به صورت انگشتی - کارتی و یا کد عبور باشد یک سری از دستگاههای حضور و غیاب هم دارای دوربین میباشند که بر اساس تشخیص چهره ورود و خروج افراد را ثبت میکند . کیفیت اسکن تصاویر: این موضوع به دوربین به کار رفته در دستگاه و همچنین الگوریتم استفاده شده در نرم افزار دستگاه حضور و غیاب بستگی دارد. این دستگاهها دارای یک دوربین هستند که از چهره افراد تصویر برداری کرده و آن را به صورت الگوهای رمزنگاری شده ذخیره میکند. این دستگاهها به برخی خصوصیات بایومتریک یا کارت شناسایی افراد عکسالعمل نشان میدهند و بدین طریق هویت آنها را شناسایی میکند.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب
سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 10:23 | بازدید : 460 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در واقع، همه را با آی فون تنها پس از هر صورت زیر میتوانیم. دوربین مدار بسته در تشخیص چهره تنها چهره افراد را تشخیص داده و در حافظه ذخیره می کند و هیچگونه پردازش دیگری را روی تصویرانجام نمی دهد. در دستگاههای بیومتریک دو حافظه داریم. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. مزیت اصلی دستگاه های کارتی کوتاه بودن زمان استفاده و هزینه پایین تر خرید و تعمیرات آنها نسبت به دیگر انواع است که استفاده از این دستگاه ها را برای سازمان های دارای پرسنل فراوان مناسب می کند. ارتباط مستقیم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از دیگر مزیتهای کاربری این سیستم است.

قیمت دستگاه ساعت ورود و خروج

اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب اینجا کلیک کن با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 1،460،000 تومان به بالا است. در گذشته فاصله قیمت دستگاههای حضور و غیاب کارتی با دستگاهای حضور و غیاب اثرانگشتی یا تشخیص چهره بسیار زیاد بود ولی امروزه به دلیل ارزان شدن تکنولوژی های جدید، این فاصله بسیار کم شده است. از سوی دیگر، امکان ورود اطلاعات به صورت دستی و غیر مکانیزه، برای سازمانهایی که از دستگاههای کنترل ورود و خروج خودکار استفاده نمیکنند نیز فراهم است. اگر شما نمی iTunes نصب شده بر روی کامپیوتر شما و نمی خواهم آن را، شما می توانید Wondershare استفاده Dr.Fone برای iOS (آیفون Data Recovery. حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند.



    1. امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی



    1. کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    1. اپلیکیشن حضور و غیاب تایم داکتر (Time Doctor)



    1. 2- قفل مگنت




کار با این سیستم بسیار راحت است و یادگیری آن نیز آسان است. از ويژگيهاي اين مدل، امكان برقراري ارتباط با كامپيوتر از طريق شبكه (TCP/IP) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. 200 تن در ساعت سنگ شکن سنگ, قیمت سنگ آهن و, در سنگ شکن فکی با ظرفیت ۸۰ تن در . تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. در نهایت در سامانه سما خلاصه کارکرد بصورت نموداری نمایش داده می شود که باعث درک بصری هر چه بیشتر کاربر از گزارش مربوطه می باشد.

بیشتر فعالیت فروشگاه نرم افزار حسابداری آیسان بر فروش نرم افزار های مالی وسخت افزار های مرتبط با حسابداری و فعالیت های شرکتی می باشد. به کار گرفتن نرم افزار بر سرورهای چندگانه دلیل دومی است که نرم افزارهای تحت وب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. مخصوصا اگر خاطره خوبی از نرم افزارهای قبلی نداشته باشند. اگر نه، شما در حالت DFU. در حوزه حضور و غیاب استفاده از سامانه تحت وب توسط پرسنل سبب کاهش اتلاف وقت، حذف بروکراسی زاید و اعتماد پرسنل در استفاده از سیستم حضور و غیاب می گردد. یک سیستم جامع حضور و غیاب با ثبت زمان ورود و خروج افراد و صدور مجوز تردد از درب ها برای آن ها ، می تواند مدیران را برای نظارت موفق و کم هزینه بر روی کارمندان خود یاری نماید. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد .

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده تر است. به همین دلیل سیستم حضور و غیاب اطلس بصورت کاملا تحت وب طراحی و تولید گردیده است. اگر (به هر دلیل) بهبود استاندارد کار نمی کند برای شما را به دستگاه خود را به شرایط کار، DFU شما کمک ممکن است. اگر آن هنوز چیزی را منعکس نمی کند، سعی کنید به قدرت و دکمه صفحه اصلی در همان زمان در حالی که برای, را فشار دهید تا لوگوی اپل سفید بر روی صفحه می بینید. نیاز به تایپ چیزی داری؟ در حوزه اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد این شرکت افتخار دارد با ارائه ده ها مدل سخت افزار به همراه چندین نسخه ی نرم افزار، پاسخگوی انواع نیاز مخاطبان خود در سراسر ایران باشد.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
دستگاه حضور و غیاب در شیراز
یک شنبه 13 بهمن 1398 ساعت 10:43 | بازدید : 522 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

سنگ زنی ماشین آلات نوع gmf ساخته شده در چین. غلتک آسیاب 3 رول سنگ زنی ماشین آلات ag 3 3 مرحله 200 تن در ساعت سنگ شکن خشک و مرطوب از معادن کوهی و تا ظرفیت 400 تن در ساعت را. های بسته و کیفیت بالا و , 300 تن در ساعت . سیمان عمودی آسیاب آسیاب از 10 20 تن در ساعت هند تن , مشخصات کارخانه گچ با ظرفیت 300 تن در 20 ساعت . 300 تن هزینه واحد آسیاب سیمان - nbymbxyz. »سنگ شکن فکی 1200 تن در ساعت »طلا . کارخانه سنگ شکن 200 تن در ساعت . قیمت شن و ماسه سیلیس در هر تن 100 میکرون الخدمة العالمية استنادًا إلى استراتيجية "خدمة الترجمة" ، أنشأنا 22 مكتبًا خارجيًا. البته انواع دیگر سنسور مانند سنسور حساس به گرما, سنسور حساس به فشار یا سنسور امواج مافوق صوت نیز وجود دارد که با توجه به قیمت و متداول نبودن آن مورد بحث ما نیست. البته بی خبری از نحوه به کارگیری اطلاعات اتفاق تازه ای در دنیای فناوری نیست، چون اطلاعاتی که در اینترنت وارد می کنیم کم و بیش برای اهداف دیگری هم استفاده می شوند. فروشگاه ها از این تکنولوژی برای شناسایی سارقان اجناس استفاده می کنند. به همین دلیل حالا بیش از هر زمان دیگر مهم است که کاربران با روش کار تکنولوژی تشخیص چهره آشنا شوند.



    • روشن نشدن دستگاه وب سایت حضور و غیاب



    • انتخاب تاریخ برای ثبت اطلاعات



    • اپلیکیشن حضور و غیاب کالاماری (Calamari)



    • تعمیر دستگاه حضور و غیاب کارتی



    • امكان ثبت عكس پرسنلي و نمايش آن




این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است. ابزارهایی را فراهم آورده ایم تا رکوردهای جمع آوری شده توسط دستگاه ها بصورت آنلاین یا زمان بندی شده برای نرم افزار ارسال شوند. راحت بودن : نیازی به داشتن آگاهی خاص برای استفاده کردن ندارد . وب اپها نیازی به دانلود ندارند، چرا که خود در بستر اینترنت هستند. سیستم های نظارتِ تشخیص چهره می توانند اگر دانش آموزان اخراج شده، والدین خطرناک، فروشندگان مواد مخدر یا افراد دیگری که برای امنیت مدرسه تهدیدی محسوب می شوند، وارد مدرسه شوند، فورا آن ها را شناسایی کنند. بیشتر قسمت ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. روحیه عالی، ضامن تلاش و موفقیت بیشتر است. به جای دستگیره بر روی قسمت متحرک درب نصب می شود و معمولاً دارای باطری است. گزارش حضور و غياب دانش آموز به صورت اندرويد به اپلکيشن مدرسه نصب شده در گوشي اولياء به صورت خودکار ارسال مي گردد.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 با سرعت و قدرت شناسایی بالا است که مناسب سازمان های بزرگ با ورود بالای پرسنل، مراجعه کننده و امنیت بالا می باشد. 7. انگشت اول شخص را بروی اسکنر قرار دهید.در صورت تمایش پیام "اثر انگشت با موفقیت ثبت شد" , نمونه گیری با موفقیت انجام شده است. 10. با خروج از قسمت تعریف پرسنل , در صورت ثبت اثر انگشت , شخص در سیستم شناسایی میگردد. در مقیاس خازن، اثر انگشت مانند تپه و دره است؛ بعضی قسمتها به خازن نزدیکاند و بعضی قسمتها از آن دور، و این باعث میشود خازن قسمتهای برجسته و فرورفته پوست دست را مانند نقطههای روشن و تاریک پیکسلها ببیند. با ظهور دستگاههایحضور غیاب ، ثبت ورود و خروج کارکنان به این دستگاهها واگذار شد و نهتنها ثبت تردد افراد با دقت بالایی صورت میگیرد، بلکه گزارش آن بهصورت لحظهای نیز به مدیران ارشد ارسال میشود.

این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است و سنسورهای بیش از اندازه حساسی در آن به کار میروند. سنسورهای اثر انگشت مربوط به این برند تکنولوژی چند رسانهای تصویر برداری استفاده میکنند که در شناخت افراد و تشخیص هویت آنها بسیار مهم است. به نقل از آکاایران: در این دستگاه ها از کارت هوشمند (کارت حضور و غیاب) یا کارت شناسایی و یا حتی اثر انگشت برای تشخیص افراد درحال تردد استفاده می شود. یکی از وسایل ضروری زمستانی، زنجیری است که برای جلوگیری از لیز خوردن خودرو روی برف و یخ به دور تایرهای خودرو کشیده می شوند. نام CNN از این واقعیت ناشی میشود که ورودی تصویر اولیه با یک مجموعه از فیلترها پیچش (convolve) مییابد. مرحله بعدی ورود به تنظیمات مودم مجموعه است. 2-ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. به طوری که تنظیم و کنترل صحت ورود داده ها در بخش های ورود و خروج کارت ها به صورت اتوماتیک انجام می ­پذیرفت. اینکه چگونه باید این ساعت روی دستگاه تنظیم شود، شیوه های مختلفی دارد.

دستگاه انگشت زنی

در صورت درخواست مدیر سیستم میتوان دستگاه را حالتی تنظیم کرد که کارکنان هم باید اثر انگشت بزنند و هم کارت. درنتيجه پيامک هم در همان لحظه کارتزني به صورت اتوماتيک ارسال مي گردد. کاردکس هر محصول مانند فاکتورها و سندهای حسابداری هر طرف حساب، تمامی آنچه شما در خصوص کالا نیاز دارید را به صورت یکجا نمایش می دهد. با تعریف کالاهای مشابه، هنگام مشاهده صفحه محصول توسط مشتریان، این کالاها نیز در پایین صفحه به عنوان کالاهای مشابه معرفی می گردد. 4. جهت مشاهده خلاصه کارکرد کافی است تا نوع گزارش را بر روی خلاصه قرار دهید. سيستم هاي بيومتريك همواره به روش هاي مختلف مورد هجوم قرار مي گيرند. به بیان دیگر سيستم شناسايي چهره يك سيستم بيومتريك است كه با استفاده از روشهاي هوشمند اتوماتيك، هويت يك انسان را بر اساس ويژگيهاي فيزيولوژيكي تشخيص و يا تاييد مي نمايد. در مقابل خطای منفی مفهوم دیگری به نام خطای مثبت7 وجود دارد که وقتی قابی به عنوان چهره از طرف عامل هوش مصنوعی معرفی میشود اما عامل انسانی تایید نمیکند، رخ میدهد.


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:57 | بازدید : 531 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

امروزه، این تکنولوژی کاربردهای مختلفی دارد؛ از جمله اینکه شما میتوانید قفل موبایلتان را باز کنید، در گیت امنیتی فرودگاه شناسایی شوید و از فروشگاه خرید کنید. شما ممکن است صرفا، فرض کنید که فلان اتفاق باعث بروز یک احساس شده است. اگر تعداد کارکنان شما زیاد است ( بالای 200 نفر) بهتر است از اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره بهمراه کارت در کنار هم استفاده کنید تا به مرور زمان به مشکل برنخورید. این دستگاه حضور وغیاب قابلیت ذخیر سازی 400 تصویر، 1000 کارت و 80 هزار تردد را دارد در نتیجه برای شرکت های با تعداد زیاد نیرو مناسب است. سرعت در پردازش: این مورد برای شرکتهایی که تعداد پرسنل بالایی دارند مناسب است و برای آنها سرعت در پردازش و انجام حضور و غیاب بسیار اهمیت دارد. یکی از این تکنولوژی ها، سیستم تشخیص چهره است. باید بدانید که مستطیلها عملاً ویژگیهای کاملاً سادهای هستند، اما اهمیت زیادی در تشخیص چهره دارند.

فروش دستگاه حضور و غياب

یا از نظر ساختار ظاهری و امکانات جانبی نیز تنوع بسیار زیادی در میان این دستگاه ها وجود دارد. برخی از آنان از تکنولوژی اثر انگشت و یا کف دست استفاده می کنند و برخی دیگر از فناوری شناسایی چهره و برخی دیگر نیز بصورت کارتی این عمل را انجام می دهند. عموماً در سیستم های بیومتریک از دو نوع ویژگی مختلف افراد جهت شناسایی استفاده می شود که در ادامه به دسته بندی انواع این پارامتر ها می پردازیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. امکان اختصاص مشخصات فردی و شغلی ادامه دهید کامل به پرسنل تعریف شده . همانطور که در مقاله بالا مشاهده می نمایید، تمامی مراحل انتقال اطلاعات از دستگاه کارت ساعت زنی به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت کامل توضیح داده شده است. آیا سیستم در صورت قطع برق دچار مشکل میگردد؟

همچنین شرکت های مختلفی بودند که اقدام به کاهش یا قطع فروش دستگاه حضور و غیاب کرده باشند. اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. دستگاه کنترل تردد ویردی چند زبانه و پشتیبانی از زبانهای فارسی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، عربی ….. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد. با استفاده از این امکان، کاربران می توانند با اسکن کردن چشم های خود، از یک متد امنیتی بسیار امن استفاده نمایند. سپس چشم به او دوخت. سپس نگاهی به ساعت دیواری انداخت و لحن صدایش را تغییر داد، انگار دلش میخواست پیش از ورود اولین مشتری، گفت و گو را تمام کند. خوزه خود را عقب کشید و به ساعت نگاه کرد. ” و صدایش لحنی کمابیش تئاتری پیدا کرد.

  • تشخیص اثر انگشت حتی در سرما
  • استخراج الگوها (Feature Extraction)
  • ثبت تردد ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز
  • عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها
  • پیام خصوصي
  • رطوبت 20-80%
  • انگیزه شما برای رکورد زدن چه چیزی بوده است؟

” سر حرف را باز کرد. ” صبرش داشت لبریز میشد. بنابراین هرگونه اختلال در شبکه تاثیری بر کارکرد آن نخواهد داشت. زن دود دهانش را بیرون فرستاد، بالاتنه اش را به پیشخان تکیه داد و سپس با احتیاط و شیطنت آمیز، پیش از آن که حرفی بزند، لبش را گاز گرفت، انگار خواسته باشد در گوشی چیزی بگوید، پرسید: “ حتی اگه باهات نیام؟ زن سپس با همان لحن لطیف و آرامی که گفته بود، “په پی لی یو، راستی راستی دوستم داری؟ سپس برای لحظه ای با حالی مشوش سکوت کرد. در نهایت، یک بلوک 16 در 16 را میتوان برای نرمالسازی تصویر و برای مثال حذف تأثیر نوردهی اعمال کرد. پارامترهای آن بدین صورت است که پارامتر اول خود تصویر است. کی میدونست پشت اون صورت چاق و خشکه مقدس یه آدم کش کمین کرده، اون هم کسی که هیچ وقت پولی از من نمیگیره، روزی یه استیک برام میپزه و سرمو گرم میکنه تا یه نفر به تورم بخوره. دریافت یا فراخوانی اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به دو صورت آفلاین و آنلاین صورت می پذیرد. در برخی موارد ، ممکن است بر روی تصویر چهره ای کار شود که سر شخص ، چرخش یا انتقال یافته باشد.

“پس جربزه ی آدم کشی داری.

Factor: پارامتری است که میزان کاهش اندازه تصویر را در هر مقیاسبندی تصویر تعیین میکند. اما پس از تشخیص اینکه تصویر ورودی یک تصویر شناخته شده است, برای اینکه تشخیص بدهیم که این عکس مربوط به چه کسی است باید مقدار ϵ ها را با هم مقایسه کنیم. “خوزه، حسودی میکنی، حسودی میکنی، این کار دیوونگیه. کار خود را با این مراحل ساده آغاز میکنیم. این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است. خوزه که نمیدانست چه بگوید، روی پیشخان، روبه روی زن، ضرب گرفت. همان طور که میخندید، گفت: “ چه وحشتناک، خوزه، چه وحشتناک! خوزه گفت: “ برو خونه بگیر بخواب. خوزه و آدم کشی! “پس جربزه ی آدم کشی داری. زن گفت: “ پس دوستم داری ؟ خوزه گفت: “ باز که داری قاطی میکنی. زن گفت: “ قاطی نمیکنم. گفت: “ انقدر دوستت دارم که با من هم نیای، نیومدی. “ وقتی زن به صرافت بیفته که از ظهر تا غروب با مرد غلت و واغلت زده و هیچ لیف و صابونی بوی مردو از تنش پاک نمیکنه و همون طور که مرد داره لباس میپوشه در بیاد بگه، تو حالت از من به هم میخوره، اون وقت چی میگی؟ زن بوی تند آمونیاک را از نفسهایش شنید، نفسهایی که حالا با فشاری که پیشخان، بر شکم او وارد میکرد به سختی بالا میآمد. سکوتی برقرار شد. خوزه به طرف قفسهها میرفت و میآمد، و همان طور به زن نگاه میکرد.

زن، باز به طرف او روی پیشخان خم شد. زن با پشت بند انگشتها روی میز کوفت. دستگاه حضور و غیاب T-38775 جدیدترن دستگاه تشخیص چهره که دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی با قابلیت تعریف کارت بدون تماس RFID، تشخیص چهره، اثر انگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . تمامی اطلاعات, خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده می شوند و بی بلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد . از مهمترین قابلیتهای هر سیستم امکانات مربوط به گزارش دهی میباشد.سیستم اطلس حضور و غیاب نیز گزارشات کاربردی و منحصر بفردی را ارائه میدهد.لازم بذکر است که گزارشات به دو دسته شبکه ای و نموداری نمایش داده میشوند. کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ علاوه بر این، الگوریتم تشخیص چهره در دستگاه RF900، الگوریتم بسیار پیشرفته ای است. به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد.


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
نرم افزار حضور و غیاب
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:19 | بازدید : 631 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

خوزه گفت: “ با این چاخان بازیها به جایی نمیرسی. خوزه گفت: “یه استیک حسابی برات درست میکنم. کی میدونست پشت اون صورت چاق و خشکه مقدس یه آدم کش کمین کرده، اون هم کسی که هیچ وقت پولی از من نمیگیره، روزی یه استیک برام میپزه و سرمو گرم میکنه تا یه نفر به تورم بخوره. دستگاه های حضور غیاب مناسب برای استفاده شرکت ها و کارخانه ها می باشد که با استفاده از آن می توان به دقت ورود و خروج افراد را کنترل نمود. دستگاه حضور غیاب، یک دستگاه دیجیتالی است که با استفاده از حسگرهای دیجیتالی هویت افراد را تأیید و ورود و خروج آنها را ثبت میکند. این دستگاه ثبت اطلاعات ( ورود و خروج ) را بدون استفاده از اثر انگشت انجام می دهد . با اتصال سيستمهاي كنترل تردد يا دستگاههاي حضور و غياب به اين گيتها، مي توان به صورت همزمان فرآيند ثبت ورود و خروج مراجعين يا پرسنل و كنترل ورود و حروج آنها را انجام داد. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و . فک - سرند - والس با ظرفیت 80 تن در ساعت دارای موتور تامین قدرت. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. دستگاه حضور و غیاب G3 Plus دارای سیستم کنترل تردد نیز بوده و قابلیت باز کردن درب و امکان زمانبدی درب در حافظه خود را دارد .

حالا به Settings دستگاه اندروید خود بروید.

نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. امکان گزارش گیری دقیق از کلیه لاگ ها در اکثر برندها موجود نبوده و تنها در چند برند خارجی مانند ویردی و سوپریما وجود دارد. در صورتی به وب سایت بروید که از ساعت حضور و غیاب ویردی سنسورهای اثر انگشتی در بازار وجود ندارد. در دستگاه حضور و غیاب Virdi دسترسی به کارشناس برای ارائه خدمات وجود ندارد. حالا به Settings دستگاه اندروید خود بروید. حالا خودتان را در حالت های مختلف قرار دهید تا عکس اصلی را بگیرید. حالا روی Trusted Face تپ کنید. بعد روی Trusted Face تپ کنید و مراحل مربوطه را دنبال کنید. بلکه دستگاه در زمانی که احساس کند شما قصد استفاده از گوشی خود را دارید، سیستم تشخیص چهره را فعال و اسکن های مربوطه را آغاز می کند. تعریف قیمت های تعدادی (پلکان قیمتی برای خرید های عمده) در این قسمت صورت می گیرد.



    1. کنترل دوربین از طریق شاتر تعبیه شده بر روی بدنه ساعت



    1. امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز



    1. رطوبت 20-80%



    1. خروجی رله با قابلیت تعریف جداول زمانی



    1. دمای کارکرد -10 تا 50 درجه سانتی گراد



    1. اطلاعات کامل درباره بایدها و نبایدهای لنزهای چشمی




با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است و همچنین امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه را دارا می باشد. تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. والدین با مراجعه به بخش تاخیر و غیبت در اپلیکیشن والدین با مشاهده تعداد تاخیر و غیبت و موارد ناموجه آن علت تاخیر یا غیبت فرزند خود را برای معلم ارسال می کنند. همچنین در بسیاری از موارد پرسنل بنا به دلایل مختلفی از جمله فراموشی، خراب بودن دستگاه، دور کاری و غیره تردد کاملی در روز ندارند. کارخانه سنگ شکن 200 تن در ساعت mets. سنگ شکن صفحه : 1 - istgaha سازنده دستگاه سنگ شکن و , 250تن در ساعت توانایی تولید دارد , یک مجموعه سنگ شکن . منگنز سنگ شکن 240 مش تا 360 مش غنا . ظرفیت آسیاب گلوله 8 تن در ساعت سیمان آسیاب سنگ زنی تولید کنندگان آسیاب تمبر طلا ظرفیت سنگ زنی 0.5 منگنز تن چه مقدار ظرفیت سیمان است تولید کننده آسیاب توپ 5 تن در ساعت از چین.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

با توجه به امکان اشتباه در خروجی دستگاه های کارت ساعت ، در فرم بالا ویرایش تمامی اطلاعات پرسنل امکان پذیر است که با ذخیره کردن مجدد فرم بازنویسی صورت می گردد. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. برای دستگاه هایی که اندروید نوقا دارند شما یک متن برای فعال کردن سرویس AutoInput خواهید دید. قابلیت هایی همچون محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی، امکان استفاده از قابلیت های منحصربفرد سرویس TimeBox و ارسال خودکار پیامک برای رویدادهایی نظیر تاخیر، تعجیل و غیبت از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. 1- تشخیص چهره چندین نفر به طور همزمان که با توجه به قدرت پردازشی سخت افزار سیستم میتواند از 10 نفر هم تجاوز کند. باید توجه داشت انواع دستگاه های تشخیص چهره نباید در محل هایی که نور مستقیم آفتاب می تابد نصب و استفاده شود .

دستگاه هایی که Android 8.0 Oreo دارند یک متن سبز خواهند دید که از شما می خواهد AutoInput را فعال کنید. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. برای فعال کردن قفل صورت اندروید بسیاری از کاربران دوست دارند که از ویژگی های دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند. دلیل این امر این است که افرادی که با شما شباهت دارند ممکن است به گوشی شما وارد شوند. نظارت بر ساعت رفت و آمد کارکنان به صورت دستی و بدون سیستم حضور غیاب، کار بسیار دشوار و زمانبری است که احتمال خطا و تقلب نیز در آن زیاد است. در ویردی سرعت شناسایی اثرانگشتهای تقلبی و فیک بالاتر است. دستگاه ویردی و سوپریما از نظر کیفیت نسبتا در یک سطح قرار دارند؛ اما قابلیتهای و امکانات دستگاههای Virdi بیشتر است. سیستم تشخیص چهره روشی برای احراز هویت کاربر و افزایش امنیت در حوزههای مختلف کاربرد دارد.

که رویه اسکن به سرعت انجام میشود.

صفحه نمايش رنگي 3 اينچ اين محصول امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را با وضوح بيشتري در اختيار کاربر قرار مي دهد. اين دستگاه به صورت پيش فرض امكان ارتباط از طريق USB، پورت شبكه و سريال را در اختيار شما قرار ميدهد. این شهر دارای یک فرودگاه بینالمللی، یک ایستگاه راهآهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن میسازد. ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. در واقع یک حجم از تصاویر مختلف دریافت شده ثبت میشود. که رویه اسکن به سرعت انجام میشود. الگوریتمهای بکار گرفته شده قادر هستند تا عملیات پیچیده تشخیص چهره را به هزاران عمل کوچکتر و باینری تقسیم کنند؛ سپس حل هر یک از این اعمال کوچک، بسیار سادهتر میشود.


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 13:20 | بازدید : 769 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

کارمندان بخش امنیتی ساختمان نیز باید آموزش های لازم را در زمینه نحوه استفاده از این دوربین ها کسب کنند. انبار ساختمان یا محوطهای تجاری است که با بهره برداری از یک سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآوردههای مختلف، استفاده میگردد. علاوه بر آن انبارها به عنوان نقاط و تأسیساتی برای نگهداری موقت به منظور توزیع و تجمیع کالاها در سیستمهای توزیع نیز استفاده میشوند. انبار سرپوشیده:نوعی انبار که سقف دارد ولی چهارطرف آن باز و فاقد حفاظ جانبی است اقلام و یا اجناسی که در مقابل نور مستقیم آفتاب و برف و باران خاصیت خود را از دست میدهند، در این انبارها نگهداری میشوند. انبار باز: این انبار به صورت محوطه است و معمولاً اجناسی که در مقابل نور آفتاب و برف و باران خاصیت اولیه خود را از دست نمیدهند با رعایت اصول انبارداری در آن نگهداری میشوند. کار کمی حرفهایتر این است که خاطره را در مقابل دوربین موبایل خود تعریف کنید و بعداً فریم به فریم به تماشای چهرهی خود بنشینید. قابلیت های گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مدیریت توانا را نسبت به سایر نرم افزارهای اینجا موجود متمایز و برجسته می سازد.



    • امکان ثبت ساعت ورود و خروج های فراموش شده بصورت دستی



    • نرم افزار اندروید گوشی اولیاء



    • 1000 چهره



    • درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB



    • تکنیک های سنتی




گیت تردد از بخش های مختلفی تشکیل شده و هر یک از این بخش ها وظیفه خاصی دارند تا عمل کنترل تردد را به خوبی بتواند مدیریت کند. این نوع از سیستم کنترل تردد تنها اجازه عبور برای خودروهای تعریف شده در سیستم را می دهد. دستگاه های کنترل دسترسی تنها به افرادی اجازه ورود می دهند که برای آن ها یک رمز، یک کارت، اثر انگشت و یا تشخیص چهره تعریف شده باشد. دستگاه حضور غیاب سری V800 توانایی ذخیره ۲۶۲۰۰۰ رکورد را داراست. نرم افزار حضور و غیاب نه تنها سیستم را یکپارچه نموده، بلکه با کاهش هزینه ها بهره وری را افزایش می دهد. یکی از قابلیت های این نرم افزار کاربردی نداشتن محدودیت بابت معرفی دستگاه و کنترل چندین دستگاه تنها با یک نرم افزار اکسس کنترل ویسمن است. محققان دریافتند که صحیح ترین روش این است که به رایانه ها اجازه دهند تا خود اندازه گیری های یک چهره را انجام داده و داده های آن را جمع آوری نمایند .

ساعت کارت زنی

پس از بررسی در صورت شناسایی چهره و تایید، اجازه ورود داده می شود و زمان ورود وی ثبت خواهد شد. شناسایی و تطبیق چهره یکی از ماژولهای دیجیفورت میباشد که میتوان افراد مورد نظر را بر اساس لیست های مجاز و یا غیرمجاز طبقه بندی نمود و یا در صورت نیاز، یک چهره خاص را در تمام دوربینها جستجو نمود. اگر بخواهیم به طور کلی یک سیستم اکسس کنترل را ترسیم کنیم آن را به سه بخش تقسیم می کنیم. به طور کلی یک نرم افزار حضور و غیاب خوب باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی کارکنان سازمان را به راحتی پوشش بدهد. … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. نرم افزار کنترل دسترسی به همراه دستگاه اکسس کنترل و ملزومات ویژه همراه با آن به مدیران مجموعه ها کمک می کند تا تردد و ورود و خروج افراد را در مکان های خاص و مهم کنترل نمایند.

دستگاه های حضور و غیاب

بعضی از خدمات نیز هزینه ی ماهانه پایه یا حداقل هزینه ماهانه را ارزیابی می کنند. همان طور که اشاره شد یک شخص به چند طریق می تواند توسط دستگاه اکسس کنترل احراز هویت شود و مجوز ورود به وی داده شود. نحوه کار سیستم کنترل دسترسی به این صورت است که اطلاعات و داده های تردد افراد از طریق دستگاه های کنترل تردد ورودی مانند دستگاه های اکسس کنترل اثر انگشتی و یا اکسس کنترل کارتی ثبت و ضبط می شود. پس از بررسی، تأیید یا عدم تأیید صلاحیت آن فرد از طریق نرم افزار کنترل دسترسی به دستگاه های اکسس کنترل خروجی مانند گیت کنترل تردد، اکسس کنترل درب، قفل های برقی و مواردی از این قبیل ارسال می شود. در این مقاله روش پیادهسازی مقدماتی تشخیص چهره را به طور کامل توضیح میدهیم که شامل ابزارهای طبقهبندی آبشاری، پنجرههای HOG، و CNN-های یادگیری عمیق میشود. همانطور که توضیح داده شد یکی از مراحل الگوریتم محاسبه ی میانگین تصاویر وروری است. سپس مرکز کنترل این داده ها را با اطلاعات موجود در پایگاه مقایسه کرده و پس از آن درخواست پذیرفته و یا رد می شود. این پکیج باشگاهی عبارتند از دستگاه های اعتبارسنجی ورودی، پکیج قفل های الکترونیکی کمدها، گیت تردد نفر و نرم افزار جامع کنترل مدیریت باشگاه.

فروش دستگاههای حضور و غیاب

در یک دستگاه حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره ،ابتدا باید تصویر چهره افراد در سیستم معرفی شوند. تا جایی که در حال حاضر تمامی مدیران تشویق به تعویض دستگاه های قدیمی حضور غیاب به دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با فناوری بیومتریک شده اند. پس از آن، به ترتیب دستگاه تشخیص چهره، دستگاه اثر انگشت و دستگاه کارتی امنیت بیشتری دارند. در روش اکسس کنترل اثر انگشتی، باید اثر انگشت شخص از قبل برای دستگاه تعریف شده باشد. در انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید به امکانات دستگاه و نحوه ثبت ورود و خروج پرسنل و کیفیت دستگاه توجه داشت. اما انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب و متناسب با نیازهای سازمان شما، در صورتیکه شما تخصص کافی نداشته باشید، کار مشکلی خواهد بود. مسئله پیدا کردن ارزانترین دستگاه حضور و غیاب یک چالش مهم و زمانبر است. فراتر از قیمت باید قابلیت و کارایی نرم افزار حضور و غیاب در نظر گرفته شود.

دستگاه کنترل دسترسی امکان ورود و خروج آن کالای مورد نظر را به انبار تأیید یا لغو می کند. هر کدام از این دستگاه های کنترل دسترسی بر اساس سنسوری که برای آن ها گذاشته می شود از جمله سنسورهای شناسایی چهره، اسکن قرنیه چشم یا سنسور اثر انگشت، مجوز عبور صادر می کنند. علاوه بر همه این موارد دستگاه هایی که برای کنترل دسترسی به کار می روند می توانند برای ورودی و خروجی کالاها و اجناس موجود در انبارها نیز مورد استفاده قرار گیرند. برخی از انواع اکسس کنترل ها قابلیت ثبت تردد و ارتباط با نرم افزار کنترل تردد را دارند و در اصطلاح به آن ها دستگاه های کنترل دسترسی تحت شبکه اطلاق می شود. نوع دوم رنگ و ويژگيهاي الگوي قرنيه چشم را اسكن و آناليز ميكند. دستگاه های حضور و غیاب دارای دو نوع وارداتی و داخلی هستند که اکثر قطعات مهم مدل های داخلی نیز به صورت وارداتی هستند.


|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی :
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 14:43 | بازدید : 753 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قبل از خرید یک نرمافزار حضور و غیاب، تنظیمات و نحوه دریافت مشخصات بایومتریک آن را بررسی کنید. در پاسخ به سوال: چقدر هزینه کم برای دستگاه حضور و غیاب معقول است؟ دستگاه حضور و غیاب دوربین دار کارا2000 اولین دستگاه حضور و غیاب دوربین دار تولید شده. بعضی از دستگاههای ساعت زنی بجای مهر کردن زمان حضور و غیاب، از کارتهای سوراخ دار پانچی استفاده میکردند. دستگاههای ساعت زنی در ابتدا فقط تاریخ و زمان را، بر روی کارتهای ساعت زنی مهر میکردند. با گسترش بازار انبوه دستگاههای تلفن همراه، انواع جدیدی از سیستمهای ساعت زنی هوشمند برای ثبت ساعت حضور و غیاب کارمندان به کار گرفته شدند. مشخصات بایومتریک را میتوان برای پیگیری حضور و غیاب کارکنان، اطمینان از ایمنی آنها، حداکثر پاسخگویی و افزایش خدمات مشتریان شرکت مورد استفاده قرار داد. اگر بهعنوان یک صاحب کسبوکار، با تعداد زیادی کارمند مواجه هستید، باید بدانید که کارکنان چگونه کار میکنند، چه زمانی بر محل کار خود حضور دارند و چه زمانی از محل کار خود خارج میشوند.

نرم افزار تشخیص چهره

در تب تعاریف نرم افزار گزینه ای به نام پرسنل وجود دارد که شما برای ثبت هر یک از کارکنان خود باید وارد فرم پرسنل شده و اطلاعات آنها را ثبت کنید. برخی از رایجترین گزینهها برای ورود اطلاعات کارکنان و تأیید هویت آنها استفاده از نشانهای بارکد، برچسبهای الکترونیکی، مشخصات بایومتریک، کارتهای مغناطیسی و ورودی صفحهنمایش لمسی است. شیوههایی که کارکنان اطلاعات خود را وارد میکنند از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب کارا 2000 با ما تماس بگیرید. اگر در مورد خصوصیاتی که یک نرمافزار حضور و غیاب باید داشته باشید، به مشکل خوردهاید، ادامه این مطلب را بخوانید و این ویژگیها میتوانند تعیینکننده کیفیت کاربرپسند بودن نرمافزار باشند. به مروردر هر بار شناسایی انگشت، با مقایسه بین نمونهها بهترین کیفیت را باقی گذاشته و اثر انگشت با کیفیت پایین را حذف میکند. مقاله لیست زیر حاصل جست و جو های فراوان، برقراری تماس های متعدد به عنوان مشتری و صد البته بررسی دقیق کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان شرکت های معرفی شده می باشد. کارتهای ساعت زنی معمولا شامل دو قسمت ورود و خروج بودند تا کارمندان بتوانند ساعت ورود و خروج خود را در جای دقیق ثبت کنند. کسانی که آشنایی مقدماتی با کامپیوتر داشته باشند میتوانند از این شیوه استفاده کنند. اگر شما از این شیوه در نرمافزار خود استفاده کرده باشید، هر زمان که بخواهید و به اینترنت دسترسی داشته باشید، میتوانیداطلاعات حضور و غیاب کارکنان را رصد کنید و به این آمارها دسترسی داشته باشید.

قیمت دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب

برای انتخاب گزینه مناسب مطابق با نیاز شرکت خود، ابتدا با کارکنان خود مشورت کنید و بهترین نرمافزار حضور و غیاب را انتخاب کنید. چند دستگاه حضور و غیاب برای مدرسه شما مورد نیاز است ؟ اما قابلیت اتصال به سنسور عایق حرارتی تنها در چند برند خارجی دیده می ­شود. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ استفاده از این دستگاهها، به موسسات تجاری این امکان را می دهد تا حضور جسمی کارمندانشان را در یک مکان خاص، بهتر پیگیری کنند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. 5. سهولت در استفاده: برای انتخاب سیستم حضور و غیاب، به دنبال یک سیستم با سهولت در استفاده باشید. سیستمهای حضور و غیاب به شما این امکان را میدهد که ساعت کاری کارکنان را بهصورت دقیق محاسبه کنید.



    1. امکان گرفتن خروجی pdf از قرارداد پرسنل



    1. 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود



    1. گستره ی وسیع کاربرد



    1. 2-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه کابلی



    1. دکمه گزارش را کلیلک نمایید تا گزارش مورد نظر باز شود




در این برگه امکان ثبت برنامه کاری و پرداختی کارکنان را خواهید داشت و سازوکار چندان سختی ندارد. انجمن حقوق و دستمزد آمریکا تخمین زده است که بیش از 75 درصد از کارکنان بخشی از زمان کاری خود را به مواردی مانند صحبت با دوستان یا خوردن نهار یا میان وعده اختصاص میدهند. این قابلیت بهخصوص در صورتی مفید است که کارکنان بهصورت ساعتی باشند. در ایران با بیش از 8 سال تجربه می باشد. جایزه بینالمللی بهترین محصول ردیاب و سیستم امنیتی در سال ۲۰۰۹ از افتخاراتی است که این دستگاه حضور و غیاب را متمایز می کند و آن را در لیست بهترین محصولات شرکت سوپریما قرار می دهد. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. وضعیت اثرانگشت،منو دو زبانه، قابلیت اتصال به FLASH را به کاربر ارائه میدهد.


|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت كارابان
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 11:3 | بازدید : 661 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در این روش به پنجره تنظیمات دیتابیس وارد میشویم، سپس در مسیری که نرمافزار کارنامه ماهانه در آنجا قرار دارد - به فایل دیتابیسی اشاره میکنیم که نرمافزار کارنامه ماهانه از آن استفاده می کند. اگر بودجه محدودی برای خرید در نظر گرفته اید می توانید از دستگاه کارت و اثر انگشت استفاده نمایید و اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید آپشنهای پیش روی شما متنوع تر خواهد بود. این ویژگی باعث جذابیت پروژه کنترل تردد دانش آموزی و افزایش انگیزه دانش آموز در جهت زدن کارت می باشد. با توجه به آسیب پذیری کارت های بارکد و مغناطیس ، از کارت و کارتخوان بدون تماس در این گروه کالا استقبال بیشتری صورت می گیرد. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

 

گزارش حضور و غياب دانش آموز به صورت اندرويد به اپلکيشن مدرسه نصب شده در گوشي اولياء به صورت خودکار ارسال مي گردد. چرا که در سایر نرم افزارهای حضور و غیاب ،ارسال SMS ورود ، خروج و یا تاخیر به صورت دستی توسط معاونین و یا معلمان کلاس ها انجام می گیرد. این دستگاه در کسری از ثانیه پیامک ورود، خروج یا تاخیر دانش آموز را به گوشی اولیاء به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند ارسال می نماید. به عبارتی همه تیک های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک در دفتر نمره کلاسی الکترونیکی در سیستم از قبل خورده شده است و این ویژگی از ابتکارات گروه طلای نرم می باشد. این دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مکان های مانند ارگان های دولتی است.از امکانات جانبی این دستگاه می توان به تنظیم سنسور های حسی اثر انگشت و تقویم فارسی و انگلیسی آن اشاره کرد. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند. در این روش به لحاظ سخت ­افزاری هم میتوان از Hub استفاده کرد و هم منبع مفید میتوان تنها از یک سیم Cat5 یا Cat6 استفاده نمود. از این سیستم میتوان برای شناسایی افراد از طریق شبکه و از راه دور در برنامه های مورد نظر استفاده کرد .

  1. چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟
  2. شماره پیگیری واریز مبلغ
  3. RS232, TCP/IP ,USB
  4. دستگاه کارت ساعت تشخيص چهره | 3D Face Detection
  5. تعریف مذهب

به محض این که کسی بخواهد از آن استفاده کنید گوشی تلاش میکند که چهرهشان را تشخیص دهد و سپس درخواست دستور صوتی خواهد داشت. معروفترین و پرکاربردترین درگاه(پورت) USB ، نوع A (USB - type A ) است و همه کامپیوترها ، فلش مموری ها، اکثر وسایل دیجیتال و دستگاههای حضور و غیاب از آن استفاده می کنند. با استفاده از 200 ویژگی (به جای 160،000 ویژگی اولیه) میزان دقتی برابر با 95% به دست میآید. حتی زمانی که شما چشمک میزنید میتوانید آنها را از دست بدهید. در توضیح جمله بالا اجازه بدهید یک مثال را بررسی کنیم. بحث هوشمندسازی مدارس در سالهای اخیر از جمله مباحث داغ و درخور توجه مدیران موفق مدارس می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل از جمله اطلاعات شناسنامه ای- هویتی، شخصی، تحصیلی، سازمانی، شغلی، نظام وظیفه، و … بدون محدودیت تعداد پرسنل وجود دارد. در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید. دستگاه ST-Pro حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با دقتی فوق العاده بالا که توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد.

ST-PRO ساعت حضور غیاب با تشخیص اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. دستگاه ST-Face 160 حضور و غیاب با تکنولوِژی تشخیص چهره و اثرانگشت . نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب خود را با . از درگاه های ارتباطی این مدل از دستگاه حضور و غیاب را می توان به WiFi و پورت USB نیز اشاره نمود. آنها می باشند یعنی دیگر نیازی به حضور و غیاب مجدد معلم در سر کلاس نیست . این محصول توسط دوستانمان در امور مکاتب قرآن شهرستان تایباد تهیه شده است . که با توجه با تصمیمات اتخاذ شده در امورمکاتب قرآن تصمیم بر این شد که این نرم افزار بصورت رایگان در اختیار همه قرار گیرد. بیشتر شرکتهای حضور و غیاب بعد از فروش دستگاه ، مدتی (3ماه تا یکسال) را بعنوان پشتیبانی رایگان در نظر می گیرند و پس از پایان این مدت ارائه خدمات و پشتیبانی در قبال دریافت هزینه صورت خواهد گرفت.

در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن برای مدیریت بهتر تردد پرسنل امکان ثبت مجوز کلیه حالات اعم از مرخصی، مأموریت، اضافه کاری در دو نوع ساعتی و روزانه در نظر گرفته شده است. برای برقراری ارتباط دو رایانه با بانک اطلاعاتی یکسان. ازآنجاکه بانک اطلاعاتی این نرمافزار دارای ساختاری مشابه با نرمافزار کارنامه ماهانه است، این قابلیت وجود دارد که بتوان از اطلاعات نرمافزار کارنامه ماهانه در این نرمافزار نیز استفاده کرد. در این مدل شناسایی چهره افراد در تاریکی مطلق هم امکان پذیر است و باطری لیتیومی دستگاه امکان استفاده از آن در شرایط قطع برق را فراهم می کند. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم. یکی ازمعضلات اصلی معاونین مدارس هم کنترل تردد دانش آموزان و نظارت جهت حضور و غیاب آنها می باشد. نرم افزار حضور و غیاب توانا اولین و تنها سیستمی است که ویژه مدارس طراحی گردیده و از همان ابتدا از هیچ دستگاه کنترل ترددی پرسنلی استفاده ننموده است.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
اتوماسیون حضور و غیاب اکسیر
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 1:16 | بازدید : 737 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

با این وجود هنوز بسیاری از مردم چهره خوانی را راهی مطمئن برای قضاوت در مورد افراد میدانند. دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. پس از اطلاع از نیازهای خود می توانید به راحتی بهترین دوربین های مدار بسته را برای خود انتخاب و تهیه کنید. دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 برای این دسته از مشتری ها معمولاً مزیت های دیگری نیز به همراه دارد، به طور مثال از این کارت های هوشمند می توان برای سیستم رزرواسیون غذا نیز استفاده نمود. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد.

  • آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟
  • امکان تخلیه اطلاعات از طریق شبکه و فلش
  • امکان تعریف میزان حداقل اضافه کار روزانه و تعطیل
  • اپلیکیشن حضور و غیاب کالاماری (Calamari)
  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه
  • 1-1سیستم: سیستم کارت ساعت زنی
  • حضور و غیاب دوربین دار اثر انگشتی | Fingerprint Time Attendance
  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی

دریافت اطلاعات در این دستگاه از طریق پورت USB و فلش انجام می پذیرد . نرم افزار حضور و غیاب اکسیر به دو بخش تحت ویندوز و تحت وب تقسیم بندی می گردد. در مورد این روش در بخش بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد. در بازشناخت تصویر یک چهره، تصویر ورودی با توجه به اطلاعات موجود در بانکهای اطلاعاتی که شامل مشخصاتی از تصویر چهره افراد تعریف شده است، مورد شناسایی قرار میگیرد. 1. جهت تعریف پرسنل از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید. حافظه دیگر در دستگاه حضور و غیاب ، محل نگهداری نمونه اثر انگشت و یا نمونه چهره پرسنل جهت تطابق هنگام ثبت ورود و خروج است. در بعضی از اوقات نیز این دستگاه ها تلفیقی از شناسایی چهره و اثر انگشت می باشد. علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد.

چگونه جدول ضرب را یاد بگیریم؟

زمانی که تصویر یکپارچه به صورت کامل محاسبه شد، یک رابطه بازگشتی وجود دارد که یک بار روی تصویر اصلی اعمال میشود. در فرمول فوق (ii(x،y تصویر یکپارچه و (i(x،y تصویر اصلی است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصمیمگیری هویت شخص را که بر اساس نتیجه مقایسه ماژول طبقهبندی بوده است را تأیید میکند. عملکرد تشخیص چهره هم درست مثل فناوریهای دیگر یادگیری عمیق، به دادههایی که دریافت میکند یا یاد میگیرد وابسته است و در صورتی که قبلاً نمونههای کافی را ندیده باشد ممکن است نتیجهی نادرست یا ناسازگاری را ارائه دهد. چگونه جدول ضرب را یاد بگیریم؟ ما سه ناحیه دیگر را نیز به صورت A ،B و C تعریف کردهایم. اما در نوع پیشرفتهتر از این دستگاه، علاوه بر اسکن الگوی اثرانگشت، اندازه، شکل انگشت و بسیاری از خصوصیات دیگر مانند جریان خون در تأیید هویت لحاظ میشود. 4. پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید. امکان گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی برنامه در زمانهای دلخواه . این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است. این کد یک عدد ۳یا ۴رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.

دستگاه ساعت زنی ارزان

اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، صفحه اصلی میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید. لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب را از ما بخواهید. قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. یکی از مواردی که برای خریداران دستگاه حضور و غیاب اهمیت دارد، قیمت دستگاه ساعت زن است. این دستگاهها دارای یک دوربین هستند که از چهره افراد تصویر برداری کرده و آن را به صورت الگوهای رمزنگاری شده ذخیره میکند. ICE از سرویس ابری Azure Government استفاده میکند. استفاده از این دوربین ها دشوار می باشد. اگر در اطراف خانه شما اشیا یا وسایلی وجود داشته باشد این دوربین ها می توانند تصاویر را برای شما ثبت کنند و به عنوان هشدار به گوشی همراه شما ارسال کنند. تصویر صفحه مشخص شده را می توان با دوبار کلیک بر روی تاریخ هشدار در کنترل مانیتور پخش کرد. سپس یک نقشه از این نقاط ایجاد می کند این نقشه مختصات به عنوان بیومتریک آن فرد جهت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد. چند نوع از مستطیلها وجود دارند که میتوان برای استخراج ویژگیهای Haar مورد استفاده قرار داد.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
سوالات متداول درباره دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 22:29 | بازدید : 736 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

این دستگاه جهت بعضی از مراکز که قصد دارند ویروس از طریق اثرانگشت منتقل نشود فوق العاده مناسب می باشد . این دستگاه حضور و غیاب در جشنواره فروش با قیمت فوق العاده ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان در محل مشتری نصب و تحویل میشود. در نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم مهمترین هدف محاسبه دقيق کارکرد پرسنل میباشد. قیمت برای شما : 0 ریال … دستگاه حضور غیاب مدل UF100 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی شرکت ایمن تصویر پاسارگاد میباشد. در جلسه اخیر در دفاتر Megvii، (یکی از پیشگامان هوش مصنوعی پیشرو و یکی از ارائه دهنده اصلی فناوری تشخیص چهره توسط پلیس چین)، Xie Yinan، در دیدار با معاون رئیس جمهور این شرکت. 1- در بدو استخدام آیین نامه ها و مقررات مربوط به ساعات کاری و ورود و خروج را به کارکنان گوشزد کنید. با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت

تمامی کارفرمایان انتظار دارند که پرسنل تحت مدیریتشان به موقع و رأس ساعت معین در محل کار خود حاضر باشند. یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. چگونه با بی نظمی کارکنان در ورود و خروج مقابله کنیم؟ در برخی شرکتهای خصوصی جهت جریمه پرسنلی که بدون مجوز تأخیر دارند، به اندازه 2 برابر مدت عدم حضور در محل کار، از حقوق و دستمزد کسر می شود. بنابراین می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از راه های شناسایی حضور و غیاب فراافزار Fara Af 490w از طریق تشخیص چهره است و شما می توانید تا 1000 چهره را در این دستگاه ثبت نمایید. اینجاست که دستگاههای حضور غیاب و کنترل تردد وارد عمل میشوند تا بیشازپیش فرایند اتوماسیون اداری را تسریع بخشیده و هدفمندتر سازند. می توانیم در جهت اصلاح عادات اشتباه از تشویق افراد به بهره وری مرجع مناسب از زمان پرداخته و در مجموعه خود از تکنولوژی دستگاههای حضور و غیاب بهره ببریم . … دستگاههای حضور و غیاب از نظر کلی به سه گروه کارتی ، اثر انگشتی و … پرسنل زیادی در یک زمان ورود یا خروج ثبت می کنند، بسیار نمود پیدا می کند. صرفه جوی در وقت و هزینه: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به نیروی اضافی برای کنترل ورود و خروج کارکنان نبوده و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ورود و خروج خود را ثبت کند.



    • ایجاد برنامه زمان بندی کارمندان



    • 11 ماه پیش



    • را وارد کنید حالت DFU با Wondershare Dr.Fone برای iOS



    • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)



    • قیمت دستگاه حضور و غیاب



    • آنچه شما می دانید



    • پاور سوئیچ هوشمند (3)




در کنار این وظیفه ی اصلی که ثبت حضور و غیاب افراد می باشد، هر کدام از مدل های دستگاه حضور و غیاب دارای امکانات مختلفی نیز می باشد. البته هر کدام از این امکانات در نحوه ی حضور غیاب افراد موثر اند و همچنین در قیمت گذاری یک سیستم حضور و غیاب نیز تاثیر گذارند. اما بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما کدام است ؟ در این صورت اگر نگران دادههای خصوصیتان هستید، بهتر است آیفون ۱۰ را از او دور نگه دارید. جهت استفاده از اين تگ ها هم در فاصله كم و هم در فاصله نسبتا دور مي توانند مورد استفاده قرار گيرند. تگ alt چیست؟ برای این کار مراحل گفته شده در ترفند اینستاگرام شماره ۹ را تکرار کنید و وارد قسمتی شوید که عکسهای تگ شدهتان در آنجا قرار دارد. باتوجه به موارد ذکر شده می توان گفت که بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای هر شرکت و سازمانی معنا و مفهوم متفاوتی دارد و با توجه به نیازهای آن مجموعه مشخص می شود. آی پی در واقع یک شماره شناسایی برای برقرای ارتباط تحت شبکه می باشد که می توان با استفاده از آن دستگاه های مختلف را از هم شناسایی کرد. جلوگیری از خطای انسانی: با توجه به اینکه احتمال هرگونه خطا توسط انسان برای ثبت ورود و خروج افراد وجود دارد؛ لذا می توان با استفاده از این دستگاه از وقوع چنین اشتباهاتی جلوگیری کرد. جلوگیری از اتلاف وقت و سوء استفاده: برخی از افراد وقت خود را صرف انجام کارهای بیهوده کرده و یا به جای همکار خود که دیر کرده کارت می زنند؛ جلوگیری می شود.

سیستم های نظارتِ تشخیص چهره می توانند اگر دانش آموزان اخراج شده، والدین خطرناک، فروشندگان مواد مخدر یا افراد دیگری که برای امنیت مدرسه تهدیدی محسوب می شوند، وارد مدرسه شوند، فورا آن ها را شناسایی کنند. که باعث ایجاد نظم در محیط کار و محاسبه دقیق ساعت کار و حقوق افراد می گردد. تنها روش سازگار با محیط زیست و بهصرفه استفاده از نرمافزار است. حضور به موقع و شروع کار در رأس ساعت تعیین شده، علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در محیط کار، باعث بالا رفتن بهره وری و راندمان کاری خواهد شد. اینگونه برخوردهای تبعیض آمیز علاوه بر نارضایتی کارکنان از سازمان، گسترش بی نظمی را نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر این با گفتگوی مستقیم این نکته را به کارکنان گوشزد می کنید که حضور به موقع در محل کار برای شما اهمیت بسیاری دارد. هر سازمان ساعات کار معینی برای حضور کارکنان و اشتغال به کار دارد. 1- مجری بایستی نمونه کار آنلاین داشته باشد تا بتوانیم بررسی کنیم.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 490w از دوربین جهت ثبت تردد برخوردار است و به طور کامل به شما اجازه می دهد تا تمام ورودها و خروج ها را به صورت تصویری ذخیره نمایید. توجه داشته باشید که این دستگاه قابلیت تشخیص کارت های مغناطیسی RFID و MIFARE را دارد و نیازی به تماس مستقیم کارت با دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل Faraafzar Fara Af 490w برای شناسایی آن وجود ندارد. در این سیستم امکان تعریف کاربران مختلف با سطوح دسترسی متفاوت وجود دارد. حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara Af 490w دارای دقت 500 dpi است و از قابلیت تشخیص اثر انگشت های جعلی بهره می برد. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت . دستگاه حضور و غیاب دستگاهی بسیار کاربردی و راحت برای استفاده در موسسات و شرکت هایی با تعداد بیشمار کارمند است.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
سیستم های حضور و غیاب
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 21:56 | بازدید : 714 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ویژه آن بخش خوب غرب. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. سرزمین دانلود این نرم افزار را به کلیه کاربران ویندوز توصیه می کند. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند. به قول یک دوست ریزبین، ما چند پناهیان سراغ داریم: پناهیان روضهخوان، پناهیان سخنران، پناهیان منتقد وضع موجود، پناهیان توجیهکننده وضع موجود، پناهیان نظریهپرداز و پناهیان کنش گر. استاد پناهیان : پایههای زندگی جهادی برمیگردد به استقلال روحی فرد و استقلال او در شکلگیری انگیزههایش. و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی مرجع  موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟

دستگاه ورود و خروج پرسنل

سوال: شما اعتقاد دارید که سبک زندگی جهادی و انسانهای جهادی مختص به بچه حزباللهیها و اردویهای جهادی و یک قشر خاص در جامعه نیست و در واقع انسان جهادی برای شما همان انسان طراز جمهوری اسلامی است؛ همان انسانی که رسالت جمهوری اسلامی بهعنوان نهاد قدرت، تربیت و بهوجود آوردن چنین انسانهایی است. از سوی دیگر دیدگاه جنابعالی این است که خود جمهوری اسلامی موانعی را برای تولید چنین انسانهایی بهوجود میآورد که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟ اما خوشبختانه یا بدبختانه عملا چنین اتفاقی در جمهوری اسلامی نمیافتد! سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم.

  • نوع دوم : دیواری
  • شارژ دهی باتري براي زمان استفاده معمولي : 1 روز
  • مرخصیها را مدیریت کند
  • 2 - دارای حافظه داخلی تا ثبت 100000 رکورد

طلا خرد کردن ظرفیت دستگاه 2 تن در, چین 200 تن در ساعت سنگ شکن, 100 120 . و سنگ زنی با ظرفیت 8000 تن در سنگ . در زمینههای دیگر هم همینطور است. توابع VeriLook هم می توانند در حالت تطبیق یک به یک و هم یک به چند استفاده شوند. بله مگر اینکه کسی با دادههای دیگری خودش را تحت تعلیم و تربیت دینی خاص قرار بدهد و با اینکه در این فضا زندگی میکند، اما به یک زندگی جهادی خوب برسد. استاد پناهیان : انصاف، اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. آن وقت اگر کارمندان آن مجموعه تحت تأثیر سبک زندگی کارت ساعتزنی نظم پیدا کنند، دیگر فرصتی برای نظم اخلاقی و تقوایی به آنها ندادهایم. استاد پناهیان:امیرالمؤمنین علی(ع) میفرماید: انسان باید شخصیتش در اثر تقوا به نظم برسد؛ در اثر خداترسی به کیفیت خوب در کار برسد.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

پورت USB (فلش) پرکاربرترین روش برای انتقال داده حضور و غیاب محسوب می شود که چه در کسب و کارهای کوچک و چه در سازمانها و ادارات بزرگ کاربرد دارد. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. نکته 1: لازم به ذکر است که دستگاه حضور و غیاب می تواند فاقد کاربر مدیر بوده ولی در صورتیکه مدیر تعریف شده باشد امکان لغو آن کاربر بعنوان مدیر وجود نخواهد داشت. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طریق وبکم کامپیوترتان شناسایی می کند و اجازه ورود به سیستم را به شما خواهد داد.

نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این نرم افزار و دوربین های مخصوص پاناسونیک امکان اخذ اطلاعات دقیق در مورد کسانی که در محدوده تحت نظارت شما تردد می نمایند فراهم می گردد. ثبت حضور و غیاب و بلافاصله اطلاع والدین ازغیبت و تاخیر فرزندشان یکی دیگر از ویژگی های مهم نرم افزار مدرسه است. فعالیتهای مختلف آموزشی و پرورشی مدرسه می بایست به صورت گزارش هایی در دوره های زمانی مشخص تهیه گردیده و از طریق سایت به اطلاع کاربران رسانده شود. پاسخ این سوال ساده است می توان از طریق مودم و با استفاده از dmz این کار را به راحتی انجام داد . همه اینها از پناهیان شخصیتی غیره ساده (بخوانید پیچیده) ساخته است که منجر به سخت شدن فهم «حرف حساب» این شخصیت مذهبی-سیاسی شده است.

سازد. ما در این قسمت سایت تلاش نموده ایم آنچه که شما از یک سیستم حضورغیاب نیاز دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان بگذاریم. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. تشخیص چهرهی بهکاررفته در گوشیهای هوشمند آشنا هستند؛ اما کمتر محصولی پیدا میشود که همانند میت ۲۰ پرو هر دوی این حسگرها را با هم داشته باشد. حسگر تشخیص چهره هواوی میت ۲۰ پرو بهسادگی فریب میخورد بهنظر میرسد که حسگر سهبعدی تشخیص چهرهی هواوی میت ۲۰ پرو بهسادگی هرچه تمامتر فریب میخورد و از امنیت بالایی برخوردار نیست. گوگل در پست و ویدئویی در یوتیوب از این موضوع خبر داد که پیکسلهای جدید بهجای استفاده از حسگر اثرانگشت، از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده خواهند کرد. سیستم حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره هوشمند به خودروهای تولیدی اضافه می شود متخصصان فعال در حوزه فناوری و خودرو درصدد توسعه سیستم حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره هوشمند در خودروهای تولیدی است.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 17:29 | بازدید : 565 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

کنترل چاپ صحیح ساعات ورود و خروج در ستون مورد نظر نیز به صورت دستی انجام می­ گرفت. دستگاه حضور و غیاب، دستگاهی است که برای ثبت و کنترل تردد پرسنل استفاده می شود. ۷. با استفاده از آن کارمندان می توانند ساعات عدم حضور در کار، یا ساعات ناهار یا ساعتی که در جلسه هستند را اعلام کنند، تا کسانی که اجازه دارند از آن با خبر شوند. شاید نیازی به تعریف الگوی دقیقی برای مجموعه شما نباشید پس این نرم افزار امکان تعریف الگوی ساعتی ساده را نیز برای شما فراهم کرده است. قابلیت تعریف انواع مأموریت ساعتی و روزانه با امکان تأثیر تعطیلی و مدت صرف غذا . دستگاه Biostation A2 همچنین قابلیت استفاده به عنوان تلفن تصویری را دارد و از ویژگی های wifie ، poe بهره مند است واز طیف گسترده ای از کارت های RF را جهت انطباق پشتیبانی می کند. قیمت این دستگاه حضور غیاب ارزان است و در مقایسه با امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در آن در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار بسیار پایین تر می باشد. از مزایای این است که هیچ کس نمی تواند از آن سوء استفاده کرد ولی ایرادی که دارد کند بودن سرعت خواندن اثر انگشت است.اگر اثر انگشت هم سایت آسیبی ببیند دیگر دستگاه قادر به شناسایی فرد نمی باشد.

  • 7-3. مرخصي بدونحقوق
  • امکان محاسبه اضافه کار اول وقت
  • محدودیت در برخی از دستگاه ها برای ثبت رکورد
  • قابلیت برنامه ریزی ساعات تابستانی و زمستانی

اما در این دستگاه تنها از اثر انگشت برای تشخیص هویت استفاده نشده است بلکه از روش های دیگر مانند استفاده از کارت های RFID پرسنلی و کد هم برایتایید هویت استفاده می کند. ممکن است در بسیاری از سازمان های خلاقانه، رویکرد مناسبی نسبت به سنجش بهره وری نیروهای انسانی از طریق دستگاه حضور غیاب نباشد. نیروی انسانی نقش کلیدی و مهمی در دستیابی سازمان به اهدافش دارد و مدیریت مناسب آن می تواند سازمان را در عرصه رقابت از سایر رقیبان پیش بیندازد. ۵. ایجاد برنامه زمان بندی برای کارمندان و ارسال آن به گوشی های هوشمند آنها. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد سوپریما BioStation 2 علاوه بر زیبایی ظاهر از جدیدترین تکنولوژی های شرکت سوپریما بهره مند است . به منظور استفاده دستگاه به عنوان کنترل تردد ، امکان اتصال خروجی رله دستگاه به قفل برقی، قفل مگنت، گیت ورود و خروج و … متصل می گردد. در پایان هر ماه میتوان از دستگاه حضور و غیاب گزارشی را گرفت که در ان ورود و خروج و ماموریت ها در ان ثبت شده است .

سیستم حضور وغیاب

هر واحد صنفی به صورت مجزا یک مدیر و تعدادی یوزر دارد که یوزر ها در واقع کارمندان هستند. صدای تعبیه شده در این دستگاه به صورت زبان فارسی می باشد. در این مدل شماره های اختصاص داده شده به هر یک از پرسنل بر روی شماره گیر بزرگ دایره شکلی تعبیه شده بود. دستگاه های حضور و غیاب را می توان با توجه به بودجه و میزان کارایی لازم انتخاب کرد. با توجه به انتخاب های مختلفی که برای خریداران وجود دارد، در این جا قصد داریم معرفی کوتاهی ارایه دهیم تا اطلاعات کامل و جامعی در این خصوص کسب نمایید. نرم افزار حضور و غیاب و کسرا مبتنی بر وب بوده و امکان تبادل اطلاعات به صورت آنلاین در آن وجود دارد. شماره پرسنل از قبل در آن چاپ شده بود و هر کارمند با وارد کردن شماره کلید اختصاصی خود به ماشین اقدام به ثبت ساعت کاری خود می کرد. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند. سیستم حضور و غیاب تحت وب قابلیت های بی نظیری به همراه بالاترین سطح کارایی و بهره وری دارد. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد . این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است.

خرید دستگاه حضور غیاب

مزایای آن همان جلو گیری از سوء استفاده است و اینکه اگر اثر انگشت آسیب ببیند هم مشکلی ندارد و همچنین احتمال انتقال بیماری و ویروس را هم به خاطر اینکه تماسی با فرد ندارد از بین می برد. از دیگر امکانات همراه دستگاه EB-142 می توان به داشتن سخنگوی فارسی، سیستم عامل لینوکس، قابلیت تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر و تعریف کلید چهار عملیاتی اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب UA300 محصولی بسیار کاربردی از ZKTeco می باشد که تمام قابلیت های مورد نیاز برای سامانه های حضور و غیاب را در اختیار می گذارد. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. هم چنین این دستگاه حضورغیاب میتواند برای مراکزی که ارزانترین سیستم حضور و غیاب را جستجو میکنند مناسب باشد. کارت ساعت یک کارت مقوایی مستطیلی شکل بود که روزهای هفته بر روی آن چاپ شده بود. قیمت دستگاه حضور و غیاب نیز به عواملی مختلفی وابسته می باشد از جمله به امکاناتی که بر روی آن هاست.


|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 16:15 | بازدید : 629 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. سیستم سایان با توجه به سابقه فعالیت برنامه نویسان نرم افزار و مدیر تولید نرم افزار در و بخصوص بخش مدار بسته و سیستمهای امنیتی، کاملا با توجه به نیاز کاربران ساخته شده است. سپس این نرم افزار بطور مستمر با راه حل تسویه مالی شما یکپارچه میشود. نوع دوم سيستم حضور و غياب UHF : در اين نوع سيستم که براي اولين بار در کشور در دبستان علوي تبريز توسط گره طلاي نرم راه اندازي شده است به هر دانش آموز کارت هوشمند UHF داده خواهد شد. دستگاه کارت ساعت زنی میتواند راه نجاتی همیشگی برای این دغدغه ها باشد. 25 تن در ساعت چکش آسیاب 25 تن در , تولید کننده آسیاب سنگ زنی سنگ آهک , در آسیاب غلتکی نشان . امروزه در بسیاری از ادارات و سازمانها از دستگاههای حضور غیاب بایومتریک (زیستی) استفاده میشود. این سیستم ضعیف به دلیل ضعف امنیتی که دارد خطرات بسیاری داشته و امکان سرقت مدارک و اسناد و دستکاری در سیستم و کلا سیستم نا امنی می باشد. کافی است چرخی در دنیای دیجیتال بزنیم و انواع ساعتهای هوشمند باقابلیتهای مختلف را بررسی کنیم.



    • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس



    • گنجايش دستگاه



    • لیست اطلاعات پرسنل با فیلترهای متنوع



    • امکان دریافت گزارشات از طریق USB



    • چرا توتکو؟



    • مقالات علمی



    • وجود خط تلفن ثابت در دفتر مرکزی و شعب



    • عدم دخالت افراد غیر مسئول




پس از آن و در سال ۱۹۸۵، اولین نسل از ساعتهای هوشمند، مجهز به ماشینحساب و صفحهلمسی تولیدشدند. فروشگاه اینترنتی سفارش کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در عرضه ی محصولات دیجیتالی و کالاهای حفاظتی و امنتی می باشد . هم وارد بازار رقابتی ساعتهای هوشمند شدند و سعی کردند با اضافه کردن قابلیتهای جدید به ساعتهای هوشمند سهم بیشتری از این بازار دیجیتالی داشته. پر واضح است که امکان خروجی گرفتن از این دستگاه و وارد کردن آن به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت دستی، یکی از الزامات بدیهی نرم افزار حضور و غیاب می باشد. کمی بعد شرکت سونی هم وارد میدان شد و اولین ساعتهای هوشمند با قابلیت اتصال به ویندوز از طریق بلوتوث را تولید کرد. اغلب ساعتهای هوشمند از طریق اتصال بلوتوث میتوانند به تلفن همراه وصل شوند و بهاینترتیب میتوانید بدون درآوردن تلفن همراهتان از جیب یا کیفتان، به مخاطبی که پشت خط است، دسترسی داشتهاشید یا پیامکهایتان را مرور کنید.

قيمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

شیشههای معدنی (Mineral) از طریق حرارت دیدن و روکش یووی در برابر خط و خش، فشار و تغییر رنگ مقاوم میشوند البته در نهایت ضدخش محسوب نمیشود. در نهایت نکته دیگری که در هنگام خرید سیستم حضور و غیاب لازم است به آن توجه گردد دوره گارانتی و چگونگی ارائه خدمات پشتیبانی سامانه است که لازم است خریداران به آن توجه داشته باشند. دستگاه های دارای یک سال گارانتی شرکت سامانه های بُعد پنجم و نرم افزار دارای یکسال پشتیبانی رایگان تلفنی و ریموت اینترنتی رایگان می باشد. دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه دارای یک قلب سیستم است که متشکل از یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار هوشمند سیستم می باشد. قیمت اعلام شده با احتساب هزینه دستگاه دینگ و فقط یک سال اشتراک میباشد و برای سالهای بعد فقط هزینه اشتراک و پشتیبانی دریافت میگردد. اگر در جستجوی دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت و با کیفیت برای مجموعه ای کوچک با تعداد پرسنل کم هستید محصولات زیر پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

اگر تصمیم شما خرید دستگاهی ارزان قیمت با قابلیت های کامل است، بی شک دستگاه حضور و غیاب EB-110 در صدر لیست جستجوی شما خواهد بود. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم. لازم به ذکر است که نسخه رایگان نرم افزار حضورو غیاب که حدود 95 درصد امکانات نسخه پیشرفته را دارد به همراه دستگاه های حضور و غیاب برای شما مشتریان گرامی ارسال می گردد. برندهای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار هستند که قیمت آنها از ۵ میلیون تومان شروع می شود و بسته به امکانات هر نسخه بالاتر می رود. به همراه هر دستگاه یک CD نرم افزار حضور و غیاب پایه نسخه A5 Lite ارائه می گردد. آنچه تحت عنوان ارتباط با نرم افزارهای حقوق و دستمزد یا نرم افزار crm مطرح شد، به عنوان یک آپشن اضافه در نظر گرفته می شود که قطعا در افزایش قیمت دستگاه مذکور نیز تاثیر گذار است. ایدوارد آرگودا، یکی از دکتران این شفاخانه می گوید که حرارت بدن او وقتی به شفاخانه انتقال داده شد، ۲۰ درجه سانتی گراد بود.

همانطور که در مقاله بالا مشاهده می نمایید، تمامی مراحل انتقال اطلاعات از دستگاه کارت ساعت زنی به نرم افزار حقوق و دستمزد به صورت کامل توضیح داده شده است. بیشتر بدانید >> آزمایشگاه سیمان منابع آسیاب سنگ زنی . ظرفیت چینی سنگ زنی با ظرفیتتن در ساعت, آسیاب سیمان آسیاب آسیاب برای سنگ زنی کلینکر برای ظرفیت سیمان 100 تن در ساعت . دستگاه کارت زنی باعث به وجود آمدن نوعی انضباط کاری برای تمامی کارمندان می شود. شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو را مشاهده کنید. جهت مشاهده مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب مدل EB-102 اینجا کلید نمایید. جهت مشاهده مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب مدل EB-109 اینجا کلید نمایید. شما می توانیید پروژه حضور و غیاب مدارس را در ویدئوهای سایت شرکت مشاهده نمائید. گروه طلاي نرم ارائه دهنده نرم افزار مديريت هوشمند مدارس توانا است که يکي از زيربخش هاي اصلي اين سيستم ، ماژول حضور و غياب هوشمند دانش آموزي و پرسنلي مي باشد .

روی این دستگاه یک نمایشگر 2.8اینچ TFTتمام رنگی به چشم میخورد که رابط کاربری و نرم افزار نصب شده روی خود را با کیفیت 500DPI dpi به نمایش می گذارد . یک نرم افزار حضور و غیاب خوب ضمن ثبت و کنترل ترددها امکان مدیریت کارکرد و قوانین، مدیریت کاردکس و مانده مرخصی، مدیریت کارانه و بهره وری و نیز مدیریت شیفت های پیچیده بیمارستانی و چرخشی را فراهم می کند. یک اینکه ساعات ورود و خروج پرسنل به صورت اکسل و یا به صورت فرمت های دیگر در اختیار قسمت های مربوطه قرار دهند. چگونه صفحه گوشی را به صورت بی سیم روی لپ تاپ و تلویزیون نمایش دهیم؟ یکی از اولین قابلیتهایی که روی ساعتهای هوشمند نصب شد؛ پایشگرهای سلامتی بودند. در میان ساعتهای هوشمند تنها الی جی اسپورت،اپل واچ، و سامسونگ گیر3 این قابلیت رادارند. در میان ساعتهای هوشمند این روزهای بازار تعداد کمی از آنها هستند که بهصورت مستقل، کارآیی یک تلفن همراه رادارند. حلقهها و برآمدگیها در پوست انگشتانتان مشابه سن شما باقی میماند، آنها یک روش دائمی برای تعیین هویت هستند و به عنوان یکی از انواع شواهد برای جرم شناسان، به منظور شناسایی عاملان جنایات بکاربرده میشوند. به علاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
آموزش پایتون: مفاهیم OpenCV برای تشخیص چهره و حرکت
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 15:7 | بازدید : 638 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. بعد از انتخاب نام روی گزینهی Done کلیک کنید. درواقع میتوان گفت احتمال اینکه شخصی دوست مشترک با شما داشته باشد بسیار زیاد است و شما با مشاهده لایکهای افرادی که فالو کردهاید میتوانید این دوستهای مشترک را پیدا کنید. مطلب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و مزایا و معایب آن میتواند در این حوزه اطلاعات بیشتر و دقیقتری را در اختیار شما قرار دهد. برای تنظیم ترتیب فیلترها، انگشت خود را روی ۲ خط خاکستری رنگ کنار فیلتر مورد نظر قرار دهید و آن را به جایگاه مورد نظر خود بکشید. برای مخفی کردن فیلترها هم کافی است که روی تیک کنار فیلتر بزنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه MB360 به ارمغان می آورد. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز میشود هر تعداد از عکسهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین از این به بعد میتوانید عکسهای موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

شما میتوانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوبتان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. هنگامی که شما فکر می کنید خود دستگاه یخ زده است، آیا حد نگران و فقط یک لحظه صبر کنید. برای این کار روی عکس بزنید و سپس روی نام کاربری خود زده و گزینه «Show on My Profile» را انتخاب کنید. برای قرار دادن گوشی در حالت Flight Mode در آیفون و آیپد: منوی پائین صفحه را به سمت بالا بکشید و روی آیکونی که عکس هواپیما دارد، کلیک کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شدهاید، میتوانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید.

نرم افزار ورود و خروج

در این حالت زمانی که شخصی شما را روی عکسی تگ میکند برایتان نوتیفیکیشن ارسال میشود. با استفاده از این ترفند اینستاگرام، عکسها از اینستاگرام پاک نمیشوند بلکه از روی پروفایل شما پاک شده و دیگران قادر به مشاهدهی آنها نخواهند بود. شما در این صفحه لیستی از لایکها و کامنتهایی را مشاهده میکنید که دیگران روی پستهای شما گذاشتهاند. این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. البته لازم به ذکر است که عکسها زمانی که گوشی در حالت پرواز باشد بارگزاری نمیشوند. البته این نرمافزار بسیار فراگیر بوده و دامنه فعالیت آن بسیار وسیع است و مدیران بخشهای مختلف میتوان با استفاده از آن، بدون اتلاف وقت به نظارت بر افراد تحت نظر خود برسند. که البته ممکن است چندان خوشایند ما نباشد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم ProBio قادر است تشخیص هویت را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. در بالای صفحه تَبی با عنوان Following قرار دارد که با کلیک کردن روی آن میتوانید فعالیت افرادی که فالو کردهاید را مشاهده کنید. در چنین شرایطی، اگر اشتباهی روی یک عکس ۲ بار کلیک کنید خیالتان راحت است که آن را لایک نکردهاید.

  • از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید
  • آموزش Adaboost
  • تعمیر دوربین های انواع دستگاه حضور و غیاب
  • تاریخ مورد نظر را انتخاب نمایید
  • ایجاد برنامه زمان بندی کارمندان
  • نیازمند به رایانه و مناسب برای شرکت های بزرگ
  • 3- کنترل تردد با استفاده از سیستم هوشمند پلاک خوان
  • قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور

اگر نمیخواهید این عکس در پروفایلتان به نمایش در بیاید کافی است در عوض گزینه «Hide from My Profile» را انتخاب کنید. یا به Settings بروید سپس روی Wi-Fi کلیک کنید و درنهایت روی گزینه Airplane Mode بزنید. بنابراین زمانی که به اینترنت متصل هستید اجازه دهید تصاویر کاملاً بارگذاری شوند و سپس اینترنت خود را قطع کنید. اگر به دنبال این هستید که تعداد بیشتری از دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید، این کار را میتوانید از طریق دوستان فعلی خود انجام دهید. یکی از جالبترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. این دستگاه حضور و غیاب با شناسایی 3000 اثر انگشت ، 10.000 کارت بودن تماس و دارا بودن WebServer دستگاه حضور و غیاب یکپارچه ای را برای مکان های مختلف ایجاد نموده ایم . استفاده اینجا  از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. دستگاه حضور و غیاب مدارس توانا یک سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک طراحی شده ویژه مدارس می باشد که گروه طلای نرم اولین بار ایده اتصال برنامه به یک LED جهت نمایش و کنترل تردد دانش آموزی را ارائه نمود. جهت حذف روز کاری بر دکمه «-» کلیک نمایید.

ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ویژه آن بخش خوب غرب. علاوه بر این، زمان دقیق کارکرد کارکنان جهت محاسبه دقیق حقوق و اطلاع از ارزشی که کارکنان برای کارشان قائل بوده اند. این محصول جدید که با نام تجاری Biomouse عرضه می شود علاوه بر کاربری یک ماوس نوری ، مجهز به سنسور اثر انگشت Optical است. در سال ۱۹۳۸ اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک به بازاز عرضه شد. آیا تابهحال شده بخواهید تمام عکسهایی که لایک کردهاید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ مطمئناً همهی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تکتک پستهایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقهتان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما میخواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت میکند. سوال اینجاست که چگونه میتوان از این بهروزرسانیها مطلع شد؟

صفحه نمایش رنگی 3 اینچ این مدل، امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را، با وضوح بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند. این سیستم یک مکانیزم کامل و امکانات کلی برای کنترل تردد و حضور و غیاب پرسنلتان را یکجا برای شما فراهم میکند . چون این دستگاه مجهز به سیستم تشخیص چهره و نیز اثر انگشت به طور همزمان است. در این سیستم دانش آموزان پس از زدن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه تصاویر مشخصات خود را بر روی LED نصب شده در سالن مدارس را مشاهده می کنند. آیا تابهحال شده بخواهید عکسهای شخصی فردی را مشاهده کنید، اما نگران باشید که نکند به اشتباه عکسهایش را لایک کنید؟ اینستاگرام علاوه بر نمایش عکسهای لایک شده بهصورت یکجا، امکان دیگری هم دارد.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 12:59 | بازدید : 734 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری اثر انگشت، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-120 می باشد. همه این اجزا در هر انسانی منحصر به فرد و یکتا می باشد. دستگاههای ما ترکیبی از برندهای موفق اروپایی و آسیایی با استانداردهای بسیار بالا می باشد. این دستگاه قادر به تشخیص هویت به وسیله رمز عبور هم می باشد که با استفاده از یک روش ترکیبی می توانید تشخیص هویت مطمئن تری را داشته باشید. به طور کلی دستگاه MB2000 به صورت ترکیبی دارای قابلیت کارت , اثرانگشت , رمز و تشخیص چهره می باشد . اگر در محل کارتان پوشش صورت به صورت ماسک لازم و اجباری باشد ، میتوانید از روش های جایگزین استفاده کنید . برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، فروشگاه اینترنتی مدرن الکترونیک امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.

چه چیزى باعث تنگی نفس هنگام دراز کشیدن مى شود؟

یکی از مزیت های استفاده از این دستگاه تعریف 10 اثر انگشت برای هر فرد می باشد یعنی هر فرد می تواند با تمامی انگشت های خود تایید هویت را انجام دهد. استفاده ازسیستم های یکپارچه منابع سازمانی که قادراست اطلاعات را ازبخش های مختلف به صورت به هنگام دریافت واستفاده کند، بسیاری ازخطاهای ورود داده هاراکاهش می دهد. چه چیزى باعث تنگی نفس هنگام دراز کشیدن مى شود؟ 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. انتخاب دستگاه کنترل دسترسی مناسب محل شما ، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. جالب است بدانید که دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی ZK Fk 900 قابلیت اتصال به شبکهای و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاین را دارد و میتوان اطلاعات آن را به کمک پورت usb انتقال داد.

  • وجود خط تلفن ثابت در دفتر مرکزی و شعب
  • 1 - دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب الکتروستاتیک
  • 20دستگاه حضور غیاب مدل F400
  • Firmware دستگاه خیلی قدیمی باشد
  • روز اول و دوم- از ساعت 19:00 روز اول تا ساعت 7:00 روز بعد

دریافت اطلاعات در این دستگاه از طریق پورت USB و فلش انجام می پذیرد . پیش بینی سردار سلیمانی از نحوه ی شهادت خود، از زبان فرزند شهید ایمیل مارکتینگ پاکت: آموزش اتصال دامنه لحظه برخورد موشک های ایرانی به پایگاه امریکا آیتم سه کاتر- آموزش ارتقاء سطح -آموزشگاه آرایش وپیرایش سرای نمونه تجریش کارشناس BBC - بیان برتری توان نظامی ایران نسبت به کشورهای منطقه شارژ باکس مولودی آقای محمد درستکار اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی منچستریونایتد ـ منچسترسیتی || دور رفت نیمهنهایی جام اتحادیه || فصل ۲۰-۲۰۱۹ آموزش استفاده از مولد گل رز - لوازم قنادی نارمیلا نقاشـــیــ بیلــی ایلیـــشــ Me انتقام سخت معرفی کرم آبرسان تخصصی لیلپار سریال ترکی سوگند قسمت 156 با زیرنویس فارسی - کانال 7 چراغ مطالعه usb انیمیشن خل و چل ها (در تایتانیک) سریال عاشقان ماه | قسمت نهم | زیرنویس فارسی گاشینا به دنبال چه اطلاعاتی قبل از شروع پرورش باشیم تا سردر گم نشویم؟

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند مقاله  آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. اشتباه بسیار رایج ایرانیان در تلفظVوWدر انگلیسی" انیمه ناروتو شیپودن قسمت 64 آهنگ ننگ به نیرنگ تو از امیر تتلو Days of the week with correct pronunciation /روزهای هفته در انگلیسی، با تلفظ در عبارتهای مختلف برای سپاسگزاری در انگلیسی (در مواقع رسمی و غیر رسمی)" اتحاد مردم منطقه مکالمه انگلیسی مورد نیاز در سالن انتظار فرودگاه" ارتباط و تاثیر بالا رفتن سن در یادگیری زبان" کلیپ شهید سردار قاسم سلیمانی همراه با مداحی میثم مطیعی اولین مصاحبه ارسلان مطهری با پیراهن استقلال نشست مطبوعاتی حمید استیلی پیش از بازی ازبکستان خلاصه والیبال ایران 3 - قزاقستان 0 (انتخابی المپیک) سریال عاشقان ماه | قسمت هفتم | زیرنویس فارسی لحظه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در شهریار تهران خیلی باحاله در کنار جنازه ام برایم شهادت دهید ● وصیت حاج قاسم سلیمانی آهنگ واقعی لیدی باگ بزور پیدا کردمش لایک-لایک مانکن طرح اقتصادی دوره کوتاه مدت سودده، قبل از راه اندازی مزرعه تان خواستگاری فرزاد فرزین 3 نقطه رو بزن فردین بازی deltarune / قسمت 2/ مس شدممممممم نصب کروز کنترل ، لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ برلیانس سری 300 اتومات چند دقیقه با سلطان بیلیارد جهان کلیپ زیبا و شاد - دوستان کسی میتونه معنی کنه خیلی زیباست صافکار جادویی خودرو اجرای آهنگ لاو استوری ویولون سل در خیابان نعمت الله آغاسی فلسفه ی زندگیه کی اینجوریه ؟

نصب و راه اندازی این دستگاه بسیار سادهتر از سایر دستگاههای موجود در بازار است و شما تنها باید چند پورت یو اس بی را به یکدیگر وصل کنید تا از آنها استفاده کنید. اگر بخواهیم به یکی از بهترین دستگاههای برند Integrated Biometrics اشاره کنیم، بدون شک باید از دستگاه Kojak نام ببرید که برای اسکن از سر تمامی انگشتان دست قابل استفاده است. این سیستم از یک الگوریتم یکپارچه و پیشرفته برای اسکن اثر انگشت دست بهره میبرد که امکان اسکن تک تک انگشتان و اسکن مجموعه انگشتان را فراهم میکند. همچنین تعداد رمز های عملیاتی که در این دستگاه در نظر گرفته شده است رمز های 4 رقمی است. این دستگاه ها وظیفه ثبت ساعات ورود وخروج کارمندان و همچنین ماموریت و مرخصی رابرعهده دارند . نکته: ورود و خروج شامل ساعت حضور- مرخصی ساعتی- ساعت خروج - ماموریت و … است. این دستگاه اثرانگشتی و رمز شامل ۱۲ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
فروشگاه اینترنتی آرمان اندیش - دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 9 بهمن 1398 ساعت 11:7 | بازدید : 662 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

نسخه iOS ویسمن نسخه قابل نصب مجموعه نرمافزاری حضور و غیاب و حقوق دستمزد یکپارچه ویسمن بر روی دستگاههای قابل حمل هوشمند است. دستگاه ورود و خروج کارتی ، دستگاه های حضور و غیاب در سالهای اخیر کمک قابل توجهی به کنترل ورود و خروج پرسنل ، محاسبه زمان کارکرد ، محاسبه حقوق و … کرده است . شاید نیازی به تعریف الگوی دقیقی برای مجموعه شما نباشید پس این نرم افزار امکان تعریف الگوی ساعتی ساده را نیز برای شما فراهم کرده است. در اواخر همان سال نوع دیگری از دستگاه حضور غیاب توسط دکتر الکساندر دی اختراع شد که به دستگاه حضور و غیاب دی شهرت یافت. وقتی هرکدام از کارکنان وارد شرکت شوند و در دستگاه ساعت بزنند؛ بلافاصله بر روی گوشی مدیر و همان کارمند پیام اطلاعرسانی ارسال میشود. مدیران شرکتها با نصب نرمافزار ویسمن بر روی تلفن همراه خود میتوانند در هر نقطهای که باشند، از ورود و خروج کارمندان در همان لحظه مطلع شوند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

 

شرکت اکسین تلکام (خانه فیبر نوری ایران) با استفاده از کارشناسان و توانایی های خود در داخل و خارج از کشور، بصورت پیوسته و مستمر از مشتریان خود پشتیبانی می نماید. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. بخش نرم افزاری موظف است با دریافت ترددهای پرسنل از حافظه دستگاه و پردازش آن ها مطابق با شیفت کاری سازمان گزارش کارکرد پرسنل را صادر نماید. مدیر پس از دریافت درخواست در هرکجا که باشد؛ با اشاره میتواند تأیید یا رد این مسئله به کارکنان اطلاع دهد. این تکنولوژی دارای الگوریتم هایی است که به شکل شیارهای اثر انگشت اکتفا نکرده و تنها با تشخیص بافت زنده پوست انگشت، مجوز تردد را صادر می­ کند. دستگاه حضور و غیاب سوپریما V-Lite می تواند اثر انگشت را با کارت بدون تماس و کلمه عبور شناسایی کند. دادههای حضور و غیاب که توسط این دستگاه جمع آوری میشود، خودکار و بسیار قابل اعتماد است.

  1. کارت حافظه اکسترنال
  2. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
  3. 3- روشهایی بر پایه ی دانش
  4. سیستم باید مستقل از سخت افزار باشد
  5. طراحی زیبای ارگونومیک
  6. سیستم خود را reset تمایید
  7. امکان تعریف الگوهای کاری برای هر گروه یا هر پرسنل

سیستم حضور و غیاب رادیکال نگارش پیشرفته با کاربری ساده و بسیار آسان برای ثبت اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب ، ماموریت ، مرخصی و حقوق و دستمزد بصورت یکپارچه می باشد. تنها تفاوت این دو مدل در ظرفیت کاربر است که مدل اول تنها ظرفیت ثبت ۱۰۰۰ کاربر، اما مدل دوم ظرفیت ثبت ۳۰٫۰۰۰ کاربر را دارد و در نتیجه قیمت ساعت حضور و غیاب دوم بیشتر است. در این حالت وظیفه دستگاه بجای شناسایی به تطبیق تغییر میابد که در نتیجه سرعت آن بالا تر میرود. از آنجا که ثبت دستی تردد ها و محاسبه کارکرد آنها با خطاهای بسیاری مواجه بود , نیاز به یک روش جدید با قابلیت واطمینان بالا جهت ثبت تردد پرسنل از ملزومات کار در سازمانها به شمار می آمد. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. علاوه بر این، دستگاههای حضورغیاب بیومتریک یا اثر انگشتی نیز وارد بازار شد این نوع ساعتها در حقیقت با اسکن کردن اثر انگشت و یا سایر اعضای افراد اقدام به ثبت اطلاعات میکنند.

کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید. یکی از بخشهای وب سایت  هیجانانگیز نرمافزار ویسمن اطلاعرسانی در لحظه از طریق ارسال Notification و بلافاصله بعد از زدن انگشت، چهره یا کارت است. دستگاههای حضور و غیاب اثرانگشتی در هر شعبه ایی از شرکت امکان راه اندازی دارد و از طریق شبکه و یا USB امکان مشاهده ترددها وجود دارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. داده های مربوط به موقعیت خودرو و یا خودرو ها توسط یک سیستم ردیابی خودرو جمع آوری می شود. برای طراحی سایت بورسی به دارکوب مراجعه کنید. آشنا تأکید کرد: متقاضیان میتوانند از ۱۳ اسفندماه با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند. حرفه ای و به صرفه چاپ کارت . چاپگر کارتهای مغناطیسی مگنت با قابلیت چاپ تک رنگ با مخصوص شخصی سازی کارتهای مگنت با سرعت 1400 عدد کارت در ساعت گزینه مناسبی برای لیست های متغیر می باشد . وی یادآور شد: متقاضیان درصورت نیاز میتوانند از طریق ایمیل و تلفن با افراد پاسخگو در ارتباط باشند. وی یادآور شد: متقاضیان در صورت نیاز میتوانند از طریق ایمیل و تلفن با افراد پاسخگو در ارتباط باشند. وبسایت سوپر مارکت آنلاین پپر فضایی را بوجود آورده تا شما در زمانی کم کلیه اقلام مورد نیاز خود را ببینید و مقایسه کنید و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید . به این صورت که محل کار را موقعیت کلیه کارکنان قرار داده و هر زمان که وارد و خارج میشوند با GPS ثبت شده و بازه زمانی حضور در شرکت مشخص میشود.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8